Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah? Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah? Nafta se je v minulem tednu dni podražila za 6,7 odstotka, kar je najvišji skok od letošnjega januarja
Krepki italijan z mnogo talenti Krepki italijan z mnogo talenti Robusten in vzdržljiv fullback je Fiatov odgovor na potrebe profesionalcev, prostoren, prilagodljiv in zmogljiv pa bo zadovoljil tudi pričakovanja običajnih uporabnikov pri njihovih vsakodnevnih opravkih, izletih v neznano in zabavi.
Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož Mercedes nove dobe nas je na prvih kilometrih prepričal s tišino in eksplozivnimi pospeški, kar bo razveselilo večino, saj kljub drugačnem pogonu ostaja mercedes
Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Mazda3 je avtomobil, ki lovi poglede ter popiha na dušo zahtevnejšim voznikom, na račun atraktivne oblike in športnosti pa je izgubila nekaj družinske note.

Slovenski trgovec Volkswagna: ''nekaj preplaha, a nobene škode''

Čas branja: 2 min
06.10.2015  16:38  Dopolnjeno: 06.10.2015 18:11
"Kupci so nas klicali, skrbelo jih je kaj je narobe z njihovim volkswagnom, ali bodo imeli stroške, prodaja pa teče normalno naprej."

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Volkswagen dodaj
Mike Hawes dodaj
Autonews dodaj

Dva tedna po izbruhu afere dieselgate smo preverili prodajo Volkswagna na nekaj trgih. Iz ZDA natančnih številk ni, mediji pa poročajo o močnem upadu prodaje. V Angliji je prodaja volkswagnov, tudi dizelskih, celo zrasla za 8,6 odstotke, trg je zrasel le za štiri odstotke. Tudi v Sloveniji trgovci niso zaznali večjega preplaha. Prodaja volkswagnov je septembra padla za šest odstotkov, seatov, škod in audijev pa je zrasla.

golf-GTI-GTD-4-mm.jpg.s.600px.jpg
Jutri bodo po napovedih znani postopki odpravljanja poslediv nepravilne programske opreme na dizelskih motorjih, ki je le v pogojih meritev pokazala ustrezne izpuste dušikovih oksidov. Med spornimi avtomobili so tudi slovenski volkswagni, škode, seati in audiji, v Evropi ima sporen motor osem milijonov avtomobilov.

Kako pa slovenski lastniki dizelskih volkswagnov in drugih znamk gledajo na afero dieselgate? O razmerah na trgu smo vprašali enega od volkswagnovih trgovcev. Uradno nam ni smel povedati nič, distributer mu tega ne dovoli, neuradno pa se je pošteno razgovoril. Kako mu je ime? Recimo mu Volkswagen Passat.

"Sprva je bilo kar nekaj preplaha, kupci so nas klicali, kaj je narobe z njihovimi avtomobili, kaj sploh je to NOx, najbolj pa jih je zanimalo ali bodo imeli z vozili stroške in ali jih bodo kot rabljene lahko prodali. Ob tem nihče ni odpovedal pogodbe, v centru rabljenih vozil nismo začutili večjega pritiska, v zadnjih 14 dneh pa smo prodali več dizelskih volkswagnov, audijev in škod kot tistih z bencinskimi motorji," je komentiral Passat.

Kaj meni, da se bo zgodili jutri, ko naj bi Volkswagen napovedal ukrepe reševanja težave s sporno programsko opremo? "Najbrž bodo množični vpoklici na servis, upam da bo šlo za enostaven in hiter postopek menjave programske opreme, morda nadgradnje s sečnino, ki bo izpuh očistila dušikovih oksidov, prav skrbi me pa ne," je zaključil sogovornik in pribil: "Upam, da ne bo več debat o volkswagnih, ampak bo beseda spet stekla o beguncih."

Dizli ostajajo priljubljeni tudi v Angliji

Podatke o prodaji Volkswagnov in drugih znamk so znani tudi v Angliji. Podatki združenja SMMT pravijo, da je septembra prodaja avtomobilov vseh znamk z dizelskim motorjem zrasla za 4,1 odstotka na 212.504, s čimer so si dizelski motorji odrezali 45,9 odstotni delež med pogonskimi motorji v novih avtomobilih, poročajo podatki angleškega združenja avtomobilske industrije SMMT. Afera dieselgate ki je izbruhnila 18. septembra, na prodajo volkswagnov torej ni imela vpliva, vsaj negativnega ne.

Večjih sprememb na trgu zaradi afere dieselgate ne bo

Predsednik SMMT Mike Hawes je za Autonews izjavil, da je težko pričakovati takojšnje učinke afere dieselgate na prodajo volkswagnov ali drugih znamk avtomobilov z dizelskim motorjem. Ob tem je prepričan, da bo povpraševanje po dizelskih avtomobilih ostalo veliko tudi v prihodnje.


Več iz teme:  

Preberite tudi:

17.11.2010
02.09.2009
22.09.2015
24.09.2015
24.09.2015
24.09.2015
26.09.2015
26.09.2015

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Bodo Slovenci brez služb, ko VW totalno zamoči? 61

Skupina Volkswagen je največji kupec slovenskih dobaviteljev avtoindustriji; posledice afere bodo občutili že konec leta

AVTO
Novice
Novice Volkswagen: motor 2.0 TDI EA288 ni sporen 25

V preiskavi tudi novi motor 2.0 TDI, ki jih Volkswagen v avtomobile vgrajuje od lani. Volkswagen je potrdil, da omenjeni motorji nimajo...

AVTO
Novice
Novice Sporni dizli v 5 milijonih volkswagnov in 2,1 milijona audijev 8

Afera Volkswagen se razpleta in se obenem seli v Evropo, Volkswagen razkriva število izdelanih vozil s spornimi dizelskimi motorji

FINANCE
Članki
Članki Je Snapchat povozila konkurenca, ker mu je v zelje skočil Instagram?

So delnice Snapa dober mesec dni po začetku borzne kotacije privlačna naložba ali pač ne? Vprašali smo analitike

AVTO
Novice
Novice Prelomnica: prodaja bencinarjev v Evropi prehitela dizle 1

V prvem polletju letos je prodaja bencinskih motorjev v novih avtomobilih prvič po letu 2009 prehitela prodajo dizelskih, sporoča...

FINANCE
Članki
Članki Dobra novica: Evroposlanci podprli znižanje DDV za e-knjige in digitalne naročnine 1

Če bodo spremembo sredi meseca potrdile še države članice, e-knjige in digitalne naročnine ne bodo več obdavčene višje kot tiskane...

MANAGER
Manager
Manager (intervju) Iztok Seljak, Hidria: Gonja proti dizlom je lov na čarovnice

Iztok Seljak, predsednik poslovodnega odbora Hidrie: Žal se predvsem proizvajalci in strokovna javnost niso ustrezno odzvali na...

FINANCE
Članki
Članki Je EU je po tihem že posekala ZDA v rasti BDP? 11

V minulih letih smo se navadili brati, da ameriško gospodarstvo okreva veliko močneje od evropskega. Pa to še drži?