Benjamin Tomec je rojen v Nemčiji, starši pa so iz Prekmurja, kamor se vrača šest do sedemkrat letno. Tekoče govori slovensko, njegova strast pa so tovornjaki, od leta 1996 znamke Mercedes-Benz. Preteklo nedeljo zvečer sem ga spoznal v družbi ekipe Mercedes-Benz trucks, ki je na cestah med Ljubljano in Piranom dokazovala prednosti največjega tovornjaka te znamke - vlačilca actros.
Čeprav od rojstva živi v Nemčiji, je s Slovenijo tesno povezan. »Vsako leto grem šest do sedemkrat v Prekmurje, ob tem je v Stuttgartu kjer delam ena večjih slovenskih skupnosti, redno se srečujemo in pogovarjamo,« pove Tomec, ki pri Daimlerju dela že od leta 1996, doštudiral pa je na fakulteti za avtomobilsko tehniko.
Njegova strast so tovornjaki, ki jo zelo očitno kaže pri opisovanju novosti novega modela actros. V svoji karieri se je posvetil preizkušanju tovornjakov, z njimi je spoznaval ekstremne razmere, od 40 stopinj plusa južne Španije, plezanja na 2.500 metrov Sierra Nevade, do ekstremnega mraza na severu Finske. Danes je pri Daimlerju oziroma enoti Mercedes-Benz Trucks je zadolžen za testiranja strank. »Gre za zelo uspešen program v katerem določenim našim kupcem še v razvojni fazi odstopimo tovornjak v testiranje, ta pa nam podrobno poroča vse napake, ki jih v nadaljnjem razvoju odpravimo,« pojasni Tomec, ki je z rezultati testiranj in komunikacijo zelo zadovoljen.
Kako jih izbira in ali je med njimi kakšen slovenski prevoznik? »Ne, žal med njimi ni nobenega slovenskega podjetja, pa pri izbiri ne gre za velikost trga ali število tovornjakov, ki jih ima kupec v svojem voznem parku. Za preizkuse izbiramo predvsem kupce, ki delajo v ekstremnih pogojih ali pa v pogojih, kjer vemo, da bodo naši tovornjaki pogosto delovali, doba preizkusa pa je zelo različna, od nekaj mesecev do dveh let,« pojasni Tomec.