Avto

Prepričljivi Hyundai tucson že osvaja Slovence

Hyundaijev športni terenec tucson je bil pred leti dovolj znan in tržno uspešen v Evropi in Sloveniji. Nasledil ga je model ix35, zdaj pa so se Korejci tudi k nam vrnili s starim imenom in ceno od 19.990 evrov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

30.09.2015 08:10
Čas branja: 4 min

Hyundai-tucson-SLO-094.1443591742.JPG.s.960px.jpg

Ko smo se v začetku poletja na evropskem sedežu Hyundaija prvič srečali z novim tucsonom (preberite si vtise), smo si v hipu priznali, da ne bi bili radi v čevljih njegove konkurence v razredu družinskih športnih terencev.

Hyundai-tucson-SLO-029.1443592609.JPG.s.960px.jpg

Drzna in športna zunanjost, prefinjena notranjost, prostorna potniška kabina in prtljažnik, udobje, povezljivost, širok nabor motorjev, pogona in menjalnikov, celovita aktivna in pasivna varnostna tehnologija ter evropsko uglašeno podvozje so gotovo med razlogi, da si bo 150 Slovencev letos v garaže in na dvorišča zapeljalo prav tucsona.

Hyundai-tucson-SLO-009.1443592697.JPG.s.960px.jpg

Hyundai želi z novim tucsonom nadaljevati uspešno SUV zgodbo v Evropi, ki jo je leta 2000 začel pisati s santa fejem prve generacije, do danes pa se je ta prodala v 1,2-milijonski nakladi. Lani je kar četrtina Hyundaijeve prodaje pripadalo športnim terencem, tako ne čudi, da je novi tucson za Hyundai velikega pomena, v očeh kupcev pa naj bi spremenil percepcijo dojemanja blagovne znamke v Evropi.

Hyundai-tucson-SLO-072.1443591429.JPG.s.960px.jpg

Novi tucson je namreč zelo všečen, za prepričljiv vtis na cesti in zunaj nje - po želji kupca je namreč lahko opremljen z zmogljivim štirikolesnim pogonom, ki ga podraži za okoli 2.500 evrov - pa poskrbi predvsem mogočna šesterokotna maska s prečnimi kromiranimi rešetkami, ki je povezana z LED dnevnimi žarometi ter tako ustvarja značilno Hyundaijevo identiteto. Dominanten prednji del dopolnjuje skladna bočna linija, zadek tucsona pa z ostrimi športnimi linijami, dvojno izpušno cevjo in LED žarometi poudarja njegov močen karakter.

Hyundai-tucson-SLO-036.1443592470.JPG.s.960px.jpg

Športno eleganco novega tucsona so ob slovenski predstavitvi hvalili tudi novinarski kolegi, na avtocesti pa je deloval tako prepričljivo, da je bil prehitevalni pas hitro prazen. Dominanten prednji del gotovo prispeva k temu, da ste na cesti hitro opaženi. Med fotografiranjem je zbujal pozornost mimoidočih, ob predhodniku ix35 pa novi tucson tako ali tako deluje še bolj drzen. Na teren tokrat nismo zašli, saj na takšnega, kakršnega si je tucson podredil v Frankfurtu zaide le malokateri kupec.

Hyundai-tucson-SLO-040.1443592246.JPG.s.960px.jpg

Čeprav je prodaja štirikolesno gnanih SUV vozil v upadu, se mu Hyundai pri tucsonu ni odpovedal. Nasprotno, gre za učinkovit štirikolesni pogon, ki zagotavlja najvišjo stopnjo oprijema na hgrobih in spolzkih podlagah, brezpotjih ter ovinkastih poteh.

IMG-0684.1437001614.JPG.w.960px.jpg

Prednji kolesni par v običajnih voznih razmerah prejema 100 odstotkov moči, med speljevanjem, pospeševanjem ali v primeru slabega oprijema pa vse do 50 odstotkov pogonske sile lahko hipoma preusmeri na zadnji kolesni par. Z ročno izbiro funkcije »Lock Mode« se do hitrosti 40 km/h, za večjo stabilnost vozila, navor prerazporedi v razmerju 50/50 na oba kolesna para.

Hyundai-tucson-SLO-143.1443591984.JPG.s.960px.jpg

Na slovenskih cestah smo tako uživali predvsem v udobju in tišini. Pod motornim pokrovom se je tokrat vrtel najmočnejši 2,0-litrski dizel s 136 kilovati (185 KM), ki je v kombinaciji s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom (odvisno od stopnje opreme doplačilo znaša 2.400-2.900 evrov) deloval prepričljivo. Kupci sicer lahko izbirajo med dvema bencinskima agregatoma in tremi dizli, ki osveženi ponujajo moč od 97 do 136 kilovatov (132-185 KM). Novost v ponudi je 1,6-litrski turbo bencinar, ki zmore 130 kilovatov, za doplačilo od 1.650-2.050 evrov pa je lahko opremljen tudi s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko.

Hyundai-tucson-SLO-080.1443592191.JPG.s.960px.jpg

Tucson je na voljo s štirimi paketi opreme (Trend, Style, Premium in Impression), uvoznik pa do konca leta na redne cene ponuja promocijski prihranek v višini 2.500 evrov. Najcenejši 1,6-litrski klasični bencinar s 97 kilovati, 6-stopenskim ročnim menjalnikom in Trend opremo tako stane 19.990 evrov, vstopni 1,7-litrski dizel s 85 kilovati (116 KM) pa 21.950 evrov. Slednji bo predstavljal glavnino prodaje pri nas (glede na ix35 je cenovno ugodnejši), bogatejša oprema Style ga podraži na 23.260 evrov, za Premium oziroma Impression pa je treba ob upoštevanju prihranka odšteti 25.060 oziroma 26.660 evrov.

Hyundai-tucson-SLO-085.1443592830.JPG.s.960px.jpg

Slovenski kupci pa z novim tucsonom ne dobijo le prepričljive zunanje podobe v 11 karoserijskih barvah ter pestro motorno paleto, ampak tudi prostorno potniško kabino, moderno instrumentno ploščo, 8-palčni osrednji zaslon na dotik, odlično ozvočenje, tri barve notranjosti (izstopa predvsem rdeča v barvi vina), izbrane materiale, kakovostno izdelavo, dobro ergonomijo ter 513 litrov prtljažnega prostora (s podiranjem zadnje klopi do 1.503 litrov). Opcijsko je na voljo tudi samodejno odpiranje, kar pride prav, ko ste otovorjeni z nakupovalnimi vrečkami, za manj vešče parkiranja pa je na voljo tudi asistent.

Hyundai-tucson-SLO-110.1443593017.JPG.s.960px.jpg

Prav varnosti so pri Hyundaiju v novem tucsonu dali velik poudarek ter ga povzdignili med eno izmed najvarnejših vozil v razredu. Sistem za preprečevanje naleta je vreden vsakega evra od skupno 890 doplačila, v kar je vključen še sistem za nadzor mrtvih kotov (prvič v Hyundaiju), že v osnovnem tucsonu s Trend opremo pa sta serijska sistema za pomoč pri strmih spustih in speljevanju v klanec, sistem za večjo stabilnost vozila, šest zračnih vreč, aktivni pokrov motorja za varnost pešcev ter aktivni sistem proti zdrsu koles.

Hyundai-tucson-SLO-097.1443592748.JPG.c.960px.jpg

Pri opremi Premium sta serijska še sistema za pomoč pri ohranjanju voznega pasu in prepoznavo prometnih znakov, ki je v praksi deloval odlično. Pri vzvratnih manevrih je dobrodošel sistem za opozarjanje na prečni promet (RCTA), ki zazna približujoče se vozilo - tudi kolo -, kar še kako pride prav v urbanih središčih. Tudi ta sistem smo nehote že kar takoj preizkusili, tucson nas je namreč s utripanjem in piskanjem opozoril na bližajočo se oviro, v naslednjem trenutku pa je mimo zadka odbrzel kolesar. Sistem je serijski v opremi Impression s samodejnim menjalnikom.

Hyundai-tucson-SLO-119.1443593087.JPG.s.960px.jpg

Pri Hyundaiju se zavedajo, da evropski kupci veliko dajo tudi na vozniške užitke, podvozje je tako prav po evropsko uglašeno, s poudarkom na udobni vožnji in vozni dinamiki. Tucson se pelje res dobro in natančnoi, za kar poskrbi nov, odziven, hiter in natančen krmilni sistem, stabilnost v zavojih pa je okrepljena še z aktivnim sistemom proti zdrsu koles (ATCC). V primeru podkrmiljenja se več navora porazdeli na zadnjo os. Notranje kolo zavira, zato se več navora prenese na zunanje kolo, rezultat pa je izboljšan oprijem vozila s cestiščem. Pri avtomatskih menjalnikih je na voljo še izbira načina vožnje (Normal in Sport), ki spreminja delovanje volana in točke prestavljanja.

Hyundai-tucson-SLO-137.1443593252.JPG.s.960px.jpg

Pogon, podvozje in vzdržljivost novega tucsona so bili testirani na legendarni stezi Nurburgring, ter v hudi vročini in vse do 30 stopinj pod lediščem. Avto k slovenskim kupcem iz češkega Kolina, ene najsodobnejših avtomobilskih tovarn v Evropi, prihaja s 5-letno tovarniško garancijo brez omejitve prevoženih kilometrov, paket pa vključuje tudi pet let pomoči na cesti in pet let brezplačnih preventivnih pregledov vozila. Če k temu dodamo še atraktiven videz in privlačno ceno, se zadani prodajni načrt slovenskega uvoznika za letos zdi zlahka dosegljiv.

Hyundai-tucson-SLO-045.1443593162.JPG.s.960px.jpg

Foto: Matej Kačič

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

Preberite tudi:

15.07.2015
FINANCE
Avto
S športnim duhom prepojeni tucson
Avto
AvtoMatej Kačič S športnim duhom prepojeni tucson 2

Hyundai se je ob prenovi uspešnega tucsona sprehodil tudi mimo svojega športnega oddelka N in mu “ukradel” nekaj šminke, s katero bo ob že znanih odlikah ujel še kakšnega kupca več.

FINANCE
Avto
Ko že misliš, da je konec presenečenj, pride tucson
Avto
AvtoMiloš Milač Ko že misliš, da je konec presenečenj, pride tucson

Kandidat za poslovni avto leta 2021: hyundai tucson

FINANCE
Avto
Hyundai z i30 fastbackom na novo odkriva preteklost
Avto
AvtoMiloš Milač Hyundai z i30 fastbackom na novo odkriva preteklost

Najbolj skladen hyundai i30 za dodatnega tisočaka ponuja všečen zadek, večji prtljažnik in bolj dinamične vozne lastnosti. Zabava se začne pri 16 tisočakih in 120 turbobencinskih konjih

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Hyundai predstavil električni SUV z dosegom skoraj 500 kilometrov
Avto
AvtoMiloš Milač Hyundai predstavil električni SUV z dosegom skoraj 500 kilometrov 7

Zmogljivejša različica kone electric ima 150 kilovatov, do stotice pospeši v 7,6 sekunde, zmore 167 kilometrov na uro največje hitrosti, ponuja 395 newtonmetrov navora, motor pa se napaja iz 64-kilovatne baterije. Doseg med polnjenji je kar 470 kilometrov.

FINANCE
Avto
V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?
Avto
AvtoUroš Božin V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?

Zadržan nastop evropskih proizvajalcev so dopolnili trojica iz Detroita in japonski proizvajalci

FINANCE
Avto
To je novi, še večji hyundai santa fe
Avto
AvtoMiloš Milač To je novi, še večji hyundai santa fe

Hyundai je včeraj razkril prvi fotografiji novega športnega terenca (SUV) srednjega razreda santa fe. To je že četrta generacija tega modela, ki je leta 2001 kot eden prvih tovrstnih avtov oral ledino na trgu SUV.

FINANCE
Avto
To je novi, še večji hyundai santa fe
Avto
AvtoMiloš Milač To je novi, še večji hyundai santa fe 1

Hyundai je včeraj razkril prvi fotografiji novega športnega terenca (SUV) srednjega razreda santa fe. To je že četrta generacija tega modela, ki je leta 2001 kot eden prvih tovrstnih avtov oral ledino na trgu SUV.