Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači GLE je naslednik razreda ML, ki se uvršča med začetnike premijskih športnih terencev – v najnovejši, četrti generaciji smo ga preizkusili z novim dizelskim strojem, ki nosi oznako GLE 300d; so štirje valji dovolj?
Fordova zmagovalna formula Fordova zmagovalna formula Test ford transit connect furgon L1220 1,5 EcoBlue 88 kW trend – dostavno vozilo leta 2019 po izboru Financ in revije Kamion & Bus.
Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Prvič smo se zapeljali z vročim audijem Q3 sportback. Kako se privlačen audi Q3 sportback primerja z običajnim?
Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu Avtomobilski salon s kar 112-letno tradicijo IAA ni bil vselej organiziran v Frankfurtu. Zgodovina, posebnosti in zanimivosti ene največjih avtomobilskih predstav sveta.
Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino Retro oblika, kopica domiselnih idej in zelo mestna naravnanost, tudi s skromno baterijo. To je honda s preprostim imenom e.

Mož, ki bo moral oprati Volkswagen

Čas branja: 2 min
27.09.2015  22:30
Petkovo imenovanje 62-letnega šefa Porscheja za naslednika slovitega Martina Winterkorna na čelu Volkswagna ni presenečenje. Presenečenje le hitrost Winterkornove zamenjave.

Obveščaj me o novih člankih:  
Volkswagen dodaj
Ferdinand Piech dodaj
Matthias Müller dodaj
Müller dodaj
Audi dodaj

Čeprav se je o tej šušljalo že spomladi letos, ko se je takrat prvi nadzornik Volkswagna, vplivna glava Porschejeve družine, največjega solastnika Volkswagna, Ferdinand Piëch udaril z Winterkornom in prvič v karieri izgubil.

muller-matthias-xx.1443379369.jpg.n.960px.jpg
Matthias Müller je priljubljen pri lastnikih in tudi pri sindikatih.

Če se je kot zamenjava konec aprila letos omenjal prav Müller, ki se položaja sploh ni branil, so Winterkorna, ki je krizo v menedžmentu Volkswagna preživel, odnesli šele izpuhi. Natančneje, goljufija s prikritimi previsokimi izpusti, ki je iz ZDA že pripihala v Evropo.

Od pripravnika do šefa

Matthias Müller je avtomobilist od nekdaj. Prvo službo je dobil v Audiju, konec sedemdesetih let prejšnjega stoletja, v tem se je izučil za orodjarja. Nato je šel študirat informatiko in se sredi osemdesetih let vrnil v Audi, tokrat v oddelek informatike. Med »seniorje«, odločevalce, je prišel 10 let pozneje, ko je postal produktni vodja audija A3. In nato v koncernu prevzemal položaj za položajem. Pri tem je veliko vlogo imel tudi njegov predhodnik Winterkorn. Müllerja hvalijo predvsem zato, ker je obrnil gibanja pri Porscheju. Ta je lani prodal 189.850 novih vozil, skoraj še enkrat toliko kot pred oktobrom 2010, ko je prevzel vodenje družbe. To je iz izdelovalca dragih športnih avtomobilov preobrazil v proizvajalca luksuznih športnih terencev in limuzin. In tako povečal dobičkovno maržo na 18 odstotkov.

Kdo ne mara Matthiasa Müllerja?

Kot kaže, ima same zaveznike. Ne le pri družini Porsche, ki ima največji delež koncerna Volkswagen, ampak tudi pri sindikatih. Kar je v nemški industriji - no, pa tudi drugje - zelo pomembno. Za novega šefa ga je izbral 20-članski nadzorni svet. Njegova naloga ne bo lahka - lastniki so v aferi izgubili več kot tretjino svoje naložbe.

Müller je šef, ki menja padle direktorje, ki jim »glavo sname« Piëch. Tako je bilo leta 2010, ko je »obglavil« Wendelina Wiedekinga, Takrat je Müeller prevzel upravo Porscheja, tako je zdaj z Winterkornom.

Po imenovanju so mu vsi peli hvalospeve. Rad ima ljudi, ki ljubijo avtomobile, je pisal Die Welt. Pravi človek, da ljudske avte potegne iz blata. »Pod mojim vodstvom bo Volkswagen naredil vse, kar je v njegovi moči, da bo razvil in izvajal najstrožja pravila in standarde za celotno industrijo,« je dejal Müller. Za Süddeutsche Zeitung je dejal, da se ima za pristopnega timskega igralca. A dodal: »Ne maram, da o stvareh razpravljamo do nezavesti.« Ljubi hitre odločitve, tudi v zasebnem življenju. In hitro vožnjo. Ki mu je bila položena v zibelko, njegov oče je bil šef dirkaškega oddelka znamke DKW nekdanjega Auto Uniona in tehnični komisar dirkališča v Sachsenringu. Müeller vozi porcheja 911 turbo s, ki velja za najsurovejšo različico športne ikone.

A zase pravi, da ni strateg. »To sta Winterkorn in Piëch. Sam sem ideje le prelevil v konkretne načrte,« je povedal ob prihodu v Porsche. A to je bilo pred petimi leti. Zdaj je prvi mož koncerna v težavah. »Mož z najtežjo službo v nemškem gospodarstvu,« pravijo novinarski kolegi pri Wirtschafts Woche.



Preberite tudi:

28.09.2015
22.09.2015
24.09.2015
24.09.2015

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Prelom: ECB je začela opuščati spodbujevalne ukrepe – kaj to pomeni za ceno vaših posojil? 2

Šef ECB Mario Draghi sporoča: ECB bo kmalu, že januarja 2018 začela opuščati spodbujevalne ukrepe, s katerimi je doslej trg zalivala...

FINANCE
Članki
Članki Kdo je Andrej Babiš, češki Trump in verjetni novi češki premier

Andrej Babiš ima dar, da ljudje v njem vidijo tisto, kar hočejo – na primer borca proti korupciji, čeprav so ga maja kot finančnega...

FINANCE
Članki
Članki Funt je teden začel z izrazitim zdrsom 1

V primerjavi z začetkom leta 2016 je funt glede na evro zdaj vreden že okoli 17 odstotkov manj; to pa pomeni, da je z evri na Otoku zdaj...

FINANCE
Članki
Članki Ko začnejo Kitajci poudarjati kakovost – cene surovin upadajo

Strah pred presežno ponudbo zaradi preobrata v kitajskem dojemanju, da ni pomembna samo hitrost, ampak tudi kakovost gospodarske rasti,...

FINANCE
Članki
Članki W. Buffett svari: Ne zadolžujte se za nakup delnic

To je sloviti naložbenik Warren Buffett med drugim zapisal v pismu delničarjem svoje družbe Berkshire Hathaway, ki je z leti pridobilo...

FINANCE
Članki
Članki Vse, kar morate vedeti o slovensko-hrvaškem sporu glede stare LB 2

(Ozadje) Pojasnjujemo, za kaj gre pri sporu o prenesenih starih deviznih vlog hrvaških varčevalcev LB, in katera tri vprašanja v zvezi s...