Gajser je za naslov prvaka zbral 589 točk, v letošnji sezoni pa je slavil na petih dirkah: v švedski Uddevalli, nemškem Teutschenthalu, italijanskih Maggiori in Pietramurati ter nazadnje konec avgusta v nizozemskem Assnu. Z naslovom prvaka pa je presegel letošnji cilj - uvrstitev med top tri voznike na svetu v razredu MX2, ki je za motokrosiste do 23 let prva liga.
Po srednji šoli s polnim plinom v motokros
»Ko bom osvojil nekaj svetovnih prvenstev v Evropi, si želim v Ameriko in tam osvojiti naslov svetovnega prvaka v superkrosu, kar je največ, kar si motokrosist lahko želi,« je Gajser razkril cilje v lanskem intervjuju za Finance.
Gajser je letos poleti končal srednjo ekonomsko šolo v Slovenski Bistrici in maturiral; tako se je lahko povsem posvetil motokrosu. Da bi prej opustil šolo in se ukvarjal le s športom, ni prišlo v poštev. »V drugem letniku, ko sem začel dirkati v svetovnem prvenstvu v razredu MX2 in sem pogosto manjkal pri pouku, sem sam pri sebi že malo obupal nad šolo. Res je težko, ko si odsoten mesec dni in ti manjka ogromno snovi, manjka ti razlaga, nič ne razumeš... A oče je bil strog in je vztrajal, da moram končati šolo. Da je to temelj in hkrati naložba za čas po športni karieri. Danes sem mu seveda hvaležen, da me je pravilno usmeril,« pa je Gajser povedal za AMZS.
Treningi dvakrat na dan, izjema le ponedeljki
Ko je bilo manj obveznosti v šoli, se je bolj posvetil treningom. Trenira dvakrat na dan. Izjema so le ponedeljki po dirkah, ko treningov ni na sporedu. »Ob ponedeljkih največkrat igram tenis, za regeneracijo,« še piše AMZS.
Trideset tisočakov na sezono samo za hotele, potovanja
»Medtem ko so nekateri vozniki že pri majhnih kategorijah, 65 kubičnih centimetrih, imeli na dirkah s seboj svojo ekipo - mehanike, pomočnike, sva midva z očetom na dirko prišla sama, s starim motorjem, zmagala in šla domov,« je, prav tako za AMZS, povedal Gajser, v intervjuju za Finance pa dodal, da sezona motokrosa ni prav poceni. Samo potovanja, hoteli in izposoja avtomobila za tekme njega in trenerja stanejo okoli 30 tisoč evrov. Oprema, motorji, rezervni deli - vse to je še dodaten strošek.
2007 - evropski prvak v kategoriji do 65 kubičnih centimetrov
2009 - evropski prvak v kategoriji do 85 kubičnih centimetrov
2012 - evropski prvak v kategoriji do 125 kubičnih centimetrov
2012 - mladinski svetovni prvak v kategoriji do 125 kubičnih centimetrov
2015 - svetovni prvak v razredu MX2
Leta 2012 je prejel priznanje Mednarodne motociklistične zveze (FIM) za novinca leta v motošportu. Glasove so podeljevali oboževalci, predstavniki medijev, vozniki, ekipe in tovarne.