Nemška Skupina Volkswagen, ki se je v prvem polletju zavihtela na prodajni prestol v svetu, je poleti pošteno občutila nihanja na nekaterih trgih. Avgusta je pridelala 5,4 odstotni upad prodaje, v primerjavi z avgustom lani, zanj pa je kriv upad prodaje na Kitajskem, v Rusiji in v Južni Ameriki.
V Sloveniji se je prodaja oziroma število registracij avtomobilov znamke Volkswagen v prvih osmih mesecih letos povečalo za 11,3 odstotka na 6.489 vozil. Rast so dosegle tudi ostale znamke Skupine Volkswagen.
Avgusta je Skupina Volkswagen v svetu prodala 714.400 vozil vseh znamk. Največja znamka v Skupini, znamka Volkswagen, je avgusta zmanjšala prodajo za 8,1 odstotka. Padec prodaje Skupine Volkswagen je bil 5,4 odstoten.
V prvih osmih mesecih je prodaja Skupine v Rusiji padla za 39 odstotkov na 111.900 vozil, v Rusiji za 24 odstotkov na 391.600 vozil in na Kitajskem za 5,8 odstotka na 2,26 milijona vozil.
Evropa in ZDA sta prinesla boljše rezultate, 3,4 odstotno rast na 2,7 milijona vozil v Evropi in 2,7 odstotno rast na 405.400 vozil v ZDA.
Med posameznimi znamkami Skupine so rezultat najbolj izboljšali Porsche s 27 odstotno rastjo prodaje (152.600 v prvih osmih mesecih) in Škoda z 2,9 odstotno rastjo (697.800 vozil). Prodaja Seata se je povečala za 6,8 odstotka na 275.300 vozil, Audija pa za 3,4 odstotka na 1,18 milijona vozil.
Prodaja avtomobilov krovne znamke Volkswagen je v tem obdobju padla za 4,8 odstotka na 3,84 milijona vozil.