"Sem lastnik porscheja 918 spyder, a ga nisem kupil v Sloveniji," je novinarki planeta TV odgovoril nadzornik Luke Koper Rado Antolovič, zatem je to informacijo zanikal, potrdil pa je, da je bil avto kupljen prek podjetja v Luksemburgu. Novinarski kolegi so še ugotovili, da je dragi porsche pisan na ime mlajše osebe, ki naj bi po njihovih domnevam Antoloviču le posodila ime.
Antolovič je predsednik uprave družbe P & O Maritime s sedežem v Dubaju in od lanskega oktobra tudi član nadzornega sveta Luke Koper. Ima svetovne izkušnje pri upravljanju pristanišč. Leta 1996 je postal direktor avstralske družbe P & O Ports, kjer je vodil pristanišča in terminale v Avstraliji, Evropi, Rusiji, Italiji in na Malti. Leta 2005 se je zaposlil v družbi DP World v Dubaju kot predsednik uprave hongkonškega terminala, zatem je vodil terminal za Rusijo, Skupnost neodvisnih držav in črnomorsko območje. Od leta 2011 do 2013 je pri največji ruski pristaniški družbi NCSP vodil devet poslovnih enot v pristaniščih Novorosijsk, Primorsk in Kalingrad. Od lani je vodil dubajsko družbo P & O Maritime, najstarejšo svetovno pomorsko družbo. Rodil se je leta 1959 v Piranu, je pa državljan sveta in nam je odgovore na naša vprašanja napisal v angleščini - z opravičilom zaradi pomanjkanja časa.
Več v prispevku Planeta TV Kdo je lastnik najdražjega avtomobila v Sloveniji, 780 tisoč evrov vrednega porscheja 918 spyder.
Več o porscheju 918 spyder in o druščini v kateri se vozi.
Porsche 918 spyder sodi med tiste avtomobile, ki bodo sčasoma pridobivali vrednost.