Danes zvečer se bo izbranim gostom, tudi novinarjem, razkril novi kompaktni športni terenec volksagen tiguan. A rakritje bo le prestižne narave. Volkswagen je že vse informacije o novincu razkril že danes popoldne. In kaj ponuja novinec, ki je bil nekaj let celo na vrhu evropske prodaje športnih terencev?
Na prvi pogled pritegne oblika, ki niti ni tako zelo volkswagnovsko zadržana. Resda ima tiguan poravnano linijo žarometov in maske, a deluje sveže in postavljaško. Maska ponosno nosi tri odebeljene kromirane prečke, pod žarometi je poudarjen LED trak dnevnih luči, boke v zgornjem delu vrat prekinja ostra linija, zadek pa je klasičen, z žarometi podobnimi tistim na golfu, a obenem precej bolj mišičast. Kot je veljalo za prvo generacijo, velja tudi za drugo. Tiguan ni zgolj terenski golf, je samostojen izdelek, ki si z golfom, danes tudi s passatom deli skupno osnovo MQB, ki je v tem primeru prilagojena kompaktnemu terencu.
Da so se inženirji pošteno zakopali v delo, potrjujejo naslednji podatki. Novi tiguan je v dolžino zrasel za šest centimetrov na 4,45 metra, v medosju pa za 7,7 centimetra na 2,68 metra, ob tem je za 30 milimetrov širši in 33 milimetrov nižji (različica s prednjim pogonom), v povprečju je za 50 kilogramov lažji od predhodnika. Kljub razmeroma skromnemu prirastku mer, ki ga držijo znotraj okvirov tega razreda, je v kabini pridobil veliko prostora - natanko 26 milimetrov v dolžino, potniki na zadnji klopi pa imajo v predelu kolen 29 milimetrov več prostora kot prej.
Po zaslugi prilagodljive, po dolžini za 18 centimetrov vzdolžno pomične zadnje klopi, ki ima tudi po naklonu prilagodljiv naslon, je prtljažnik v osnovni postavitvi v primerjavi s predhodnikom večji za 145 litrov. Ob povsem naprej pomaknjeni zadnji klopi prtljažnik meri celih 615 litrov. V najslabšem primeru ga še vedno ostane 470 litrov. Ob podrti zadnji klopi gre v tiguana 1.655 litrov prtljage. Prevoz daljših predmetov pa je mogoč zaradi zlaganja naslona sopotnikovega sedeža.
Armaturna plošča kaže na poteze iz manjšega golfa, dolg nadstrešek nad merilniki pa podobnost z audijem A4. Motorna ponudba je praktična enaka tisti iz passata, vključno z biturbo dizlom s 176 kilovati. V njej ni dvolitrskega turbo bencinarja s 206 kilovati. Izbira menjalnikov je klasična, ročni šestopenjski ali samodejni sedemstopenjski DSG, pogon pa je kot pri prejšnjem modelu speljan na prednja ali vsa štiri kolesa.
V vsakem primeru pa je tiguan od tal oddaljen 20 centimetrov, 1,1 centimetra več kot prej. Vstopni kot terenske različice je 25,6 stopinje, klasične pa 18,3 stopinje. Štirikolesni pogon 4Motion bo imel štiri različne programe, vleka prikolice pa bo ne glede na različico do 2.500 kilogramov.