Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači GLE je naslednik razreda ML, ki se uvršča med začetnike premijskih športnih terencev – v najnovejši, četrti generaciji smo ga preizkusili z novim dizelskim strojem, ki nosi oznako GLE 300d; so štirje valji dovolj?
Fordova zmagovalna formula Fordova zmagovalna formula Test ford transit connect furgon L1220 1,5 EcoBlue 88 kW trend – dostavno vozilo leta 2019 po izboru Financ in revije Kamion & Bus.
Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Prvič smo se zapeljali z vročim audijem Q3 sportback. Kako se privlačen audi Q3 sportback primerja z običajnim?
Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu Avtomobilski salon s kar 112-letno tradicijo IAA ni bil vselej organiziran v Frankfurtu. Zgodovina, posebnosti in zanimivosti ene največjih avtomobilskih predstav sveta.
Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino Retro oblika, kopica domiselnih idej in zelo mestna naravnanost, tudi s skromno baterijo. To je honda s preprostim imenom e.

Strup za pisarniške molje

Čas branja: 4 min
15.09.2015  06:00
Novi Volkswagen passat je z robustnejšo in štirikolesno gnano različico alltrack ponudil vozilo, s katerim boste zaposlenim in prijateljem večkrat pustili sporočilo "Ni me v pisarni" oziroma "Ni nas doma"

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Opel dodaj
Ford dodaj
Peugeot dodaj
Volkswagen dodaj
Volvo dodaj

VW-passat-alltrack-144.1442227619.JPG.w.960px.jpg

Zadnja generacija Volkswagnovega passata skorajda ne potrebuje podrobnejše predstavitve, saj se je kot elegantna poslovna limuzina ali prostoren družinski karavan v slabem letu že dodobra utrla pot med kupce in tekmece kar nekako stisnila v kot.

VW-passat-alltrack-012.1442227252.JPG.s.960px.jpg

Tudi v Sloveniji, saj je passat letos s 1.122 registriranimi primerki z naskokom najbolj prodajano vozilo srednjega razreda, posodobljena in naprednejša Opel insignia je prepričala 289 kupcev, všečna Ford mondeo in Mazda6 pa 127 oziroma 106. Seveda med pestro konkurenco ne gre pozabiti na novega Škodinega superba in Peugeota 508, po merah pa ustreza tudi prodajno zelo uspešna octavia.

VW-passat-alltrack-093.1442227926.JPG.s.960px.jpg

Na osnovi karavanske različice so v Wolfsburgu na 477 cm dolžine zdaj pripravili še pustolovcem prijazno različico alltrack, ki bo v Sloveniji od oktobra poskrbela za manj prebitih uric v pisarni ali doma. Veliko prostora in zmogljiv štirikolesni pogon 4motion so tisti razlog, da boste v prostem času sila težko zdržali za štirimi stenami.

VW-passat-alltrack-046.1442228157.JPG.s.960px.jpg

Za športne in druge rekvizite oziroma potrebščine je namreč poskrbljeno, za morebitne potnike na zadnji klopi tudi, prihod na zadani cilj pa vam lahko prepreči le kak bolj zahteven teren po meri klenih terencev. Vmes boste lahko uživali v bogatejši opremi in zmogljivih motorjih.

VW-passat-alltrack-078.1442227522.JPG.e.960px.jpg

Volkswagen s passatom alltrack sicer le nadaljuje zgodbo, ki smo ji bili priča pri prejšnji generaciji, že pred skoraj 30 leti pa so kupcem ponudili karavana s štirikolesnim pogonom syncro. S prostorom radodarna oblika karavana in zmogljiv pogon tako nista novost v tem razredu, z novim alltrackom pa bodo pri Volkswagnu tekmovali z insignijo country tourer, 508 RXH, octavio scout, Citroenom C5 crosstourer in Volvom V40 cross country. V Nemčiji se cene za alltracka začnejo pri 38.550 evrov, pri nas ta hip še niso znane, po predvidevanjih pa naj bi bil robustni brat za okoli 2.500 evrov dražji od klasike s comfortline opremo.

VW-passat-alltrack-035.1442228170.JPG.s.960px.jpg

Alltrack ponuja praktičnost in prostornost karavanske različice passata (v osnovi 639 litrov, s podrto zadnjo klopjo pa 1.769 litrov), dovolj udobno kabino za potnike spredaj in zadaj (medosna razdalja 279,1 cm), hkrati pa je glede na običajno različico za skoraj tri centimetre bolj oddaljen od tal.

VW-passat-alltrack-119.1442228686.JPG.e.960px.jpg

Na 174 mm dvignjen trebuh pri alltracku nekoliko izboljša preglednost iz vozila, hkrati pa ob zaščitni plastiki na blatnikih, odbijačih in pragovih poskrbi za suveren skok izven urejenih površin. Eno glavnih ovir za bolj terenske podvige pomenita zgolj prenizek vstopni in izstopni kot, ki sta na ravni limuzine, kar prepreči zabavo, kakršno bi si sicer na račun zmogljivega pogonskega sklopa lahko privoščili.

VW-passat-alltrack-214.1442228699.JPG.c.960px.jpg

Po makadamu in gozdnih poteh alltrack tako leti kot po asfaltu - na voljo so štirje zmogljivi motorji, bencinski zmore 162 kW (220 KM), 2,0-litrski dizli pa od 110 do 176 kW (150-240 KM) -, brez težav zagrize v kak strm klanec, vleče do 665 kg težak tovor (ima tudi pomoč pri vzvratnem manevriranju), štirikolesni pogon 4motion pa s pomočjo pete generacije Haldex sklopke poskrbi tudi za boljši oprijem s cestiščem v dežju in snegu ter s tem varnejšo pot do cilja.

VW-passat-alltrack-032.1442227403.JPG.s.960px.jpg

Na zunaj smo alltracka pred letališčem v Munchnu zlahka prepoznali kot novost, saj ob robustnih plastičnih zaščitah, na oko opazno večji oddaljenosti od tal in vsaj 17-palčnih platiščih prinaša še nekaj le zanj značilnih elementov. Med njimi so tudi logotipi Alltrack in 4motion, srebrni strešni nosilci in ogledala, meglenke, okrasni elementi v mat barvi in dve novi barvi. V oči je takoj padla oranžna, ki spomni na kak oster feferon, alltrack pa je tudi z njeno pomočjo nase vlekel poglede po nemških avtocestah in podeželju.

VW-passat-alltrack-112.1442228604.JPG.e.960px.jpg

Na prvih se je z dizlom z vrha ponudbe in DSG menjalnikom brez težav premikal s hitrostjo daleč nad slovenskimi omejitvami ter s serijskim radarskim tempomatom držal varnostno razdaljo, na drugih navduševal z udobjem (sploh na slabšem makadamu), malenkost manj pa z lego. Večja oddaljenost od tal terja svoj davek, seveda pa so razlike pri normalni vožnji zanemarljive.

VW-passat-alltrack-056.1442228066.JPG.s.960px.jpg

Med postanki smo v notranjosti iskali podrobnosti, ki alltracka ločijo od preverjeno dobre klasike. Na komfortnih sedežih v kombinaciji usnja in alkantare so tako všiti napisi Alltrack, enak napis najdemo tudi pred menjalnikom in pragu, aluminijaste okrasne letve poudarijo eleganco, pred voznikom pa je lahko tudi povsem digitalna 12,3-palčna instrumentna plošča.

VW-passat-alltrack-230.1442227919.JPG.e.960px.jpg

Na 6,5-palčnem sredinskem zaslonu na dotik se v načinu OffRoad (že znani so normal, sport, individual in eco) prikažejo trije merilniki, ki naj bi bili v pomoč na terenu: kompas, višinomer in kot prednjih koles. Način OffRoad prinaša tudi spremenjene nastavitve pedala za plin, delovanja menjalnika in podvozja, serijska pa sta pomočnika pri speljevanju v klanec in spuščanju po strminah. Serijska je tudi navigacija, prav tako LED žarometi.

VW-passat-alltrack-154.1442228364.JPG.e.960px.jpg

Ker so bili makadam med koruznimi polji in gozdne poti okoli podeželskega Erdinga za alltracka čisto prelahek zalogaj, so se nam oči zasvetile ob bližnji motokros progi.

VW-passat-alltrack-284.1442242806.JPG.s.960px.jpg

Alltrack se mora tam dokazati pa naj stane kar hoče. Na koncu je bila zabava povsem zastonj, če odmislimo blatne srage na vozilu. Skozi blatno cesto do proge se je alltrack namreč prebil brez težav, igraje splezal na enega bolj strmih delov proge, zaradi dovolj visokega odmika od tal opravil tudi z nekaj tršimi orehi na kamniti stezi ter na koncu z vrha gledal na razrito progo, kjer sicer kraljujejo namenski motocikli.

VW-passat-alltrack-255.1442228358.JPG.s.960px.jpg

Odbijači in pragovi so ostali nedotaknjeni, prav tako zaščita pod motorjem, ki po novem tehta le pet kilogramov. Z novinarskim kolegom sva si bila enotna, da večina kupcev alltracka nikoli ne bo rabila v takšnih zanj že kar ekstremnih razmerah, a ker je letvica njegovih sposobnosti glede na pričakovano rabo postavljena zelo visoko pa tako skorajda ni možnosti, da bi se domov vrnili z avtovleko ali taksijem.

VW-passat-alltrack-317.1442242830.JPG.s.960px.jpg

Ne glede na to, kateri motor v passatu alltrack izberete, kam ste namenjeni in kakšne so vremenske razmere, bo za optimalno prilagodljivost na cesti in terenu v vseh pogojih namreč skrbel učinkovit elektronsko nadzorovan štirikolesni pogon. Ta temelji na večlamelni sklopki haldex pete generacije, v osnovi poganja le prednji kolesni par, po potrebi pa se v nekaj milisekundah pogon prenese na zadnji kolesni par. Elektronski program dodatno omogoča, da največ moči dobi kolo z najboljšim oprijemom, za voznika pa je delovanje pogona povsem nezaznavno.

VW-passat-alltrack-328.1442242907.JPG.e.960px.jpg

Passat je z alltrackom ponudil dodaten magnet v boju za tiste bolj zahtevne kupce, ki z enim očesom že spremljajo premijski razred. Poleg ogromno prostora in bogate opreme, vpadljivih barv, zmogljivih in varčnih motorjev, odličnega DSG menjalnika, veliko varnosti in asistence ter vsem razmeram prilagojenega pogona 4motion ponuja še atraktiven in pustolovski videz, ki kar kliče k skoku iz pisarne.

VW-passat-alltrack-334.1442228617.JPG.s.960px.jpg

Foto: Matej Kačič


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Družina, posel in pustolovščine

Karavani z nekaj robatosti in višjim odmikom od tal so kot nalašč za spontane pustolovščine

FINANCE
Članki
Članki Je EU je po tihem že posekala ZDA v rasti BDP? 11

V minulih letih smo se navadili brati, da ameriško gospodarstvo okreva veliko močneje od evropskega. Pa to še drži?

FINANCE
Članki
Članki Pet prioritet EU: Da, Juncker napoveduje strožjo presojo kitajskih naložb 1

V današnjem govoru o stanju v Uniji je šef evropske komisije Jean-Claude Juncker predstavil vizijo prihodnosti EU, v njej pa - kot smo...

FINANCE
Članki
Članki Kaj predlaga Juncker v svojem, šestem scenariju za prihodnost EU 3

Ta je utemeljen na treh vrednotah - svobodi, enakosti in vladavini prava, v njem pa je Juncker nanizal vrsto reformnih predlogov, med...

FINANCE
Članki
Članki (novi krog pogajanj o brexitu) Bosta EU in Velika Britanija zbližali stališča?

V Bruslju se ob 17. uri začenja tretji krog britansko-evropskih pogajanj o brexitu; med težjimi je vprašanje o finančnih obveznostih V....

FINANCE
Članki
Članki Češki predsednik Zeman bi raje izgubil sredstva EU kot sprejel begunce 6

Iz višegrajskih članic so se burno odzvali na odločitev Sodišča EU, da zavrne njihovo tožbo proti evropskim begunskim kvotam; zdaj se...