Le dva dni po tem, ko so v javnost namenoma ali nenamenoma pricurljale prve fotografije novega renaulta megana, je francoski proizvajalec tudi uradno razkril nekaj fotografij in podatkov o novincu.
Ta jasno kaže oblikovno sorodnost s poslovnim talismanom razkritim v začetku julija letos, najbolj opazna elementa megana pa sta svetlobni pečat na prednjem delu, ki se rasteza v odbijač in na zadku, kjer prekriva celoto širino avtomobila. Kromasti elementi poudarjajo bočno linijo pod okni in krasijo masko, oznake na bokih in kljuke vrat. Nežne gube na pokrovu motorja skupaj s kromastimi oblogami in režama na obeh straneh odbijača krepijo značajskost prednjega dela.
"Na zelo tekmovalnem trgu kompaktnih limuzin mora novi megane izstopati že na prvi pogled", je pojasnil oblikovalec zunanjosti Franck Le Gall.
Znane mere, megane je obilnejši in nižji
Novi megane je v primerjavi s predhodnikom tretje generacije spredaj za nižji za 25 milimetrov, ima za 47 milimetrov širši kolotek spredaj in za 39 širšega zadaj. Medosna razdalja je daljša za 28 milimetrov, previsi prek obeh osi so krajši.
Že v začetku prodaje bo na voljo tudi različica GT, ki predstavlja stopnjo med klasičnimi megani in prihajajočim meganom Renault sport.
Megane GT ima drugače oblikovan prednji odbijač, odprtina za zajem zraka je širša, maska pa ima strukturo satovja. Zadaj je prepoznaven po dveh kromastih izpušnih ceveh, ki sta oblikoven odsev stranskih rež v prednjem odbijaču in obdajata zračni difuzor po vzoru formule 1. Kolesa so 18 palčna, karoserijska barva modra.
Več je znanega, a še veliko neznanega. Dodatne informacije o novem meganu bodo razkrite prihodnji teden na salonu v Frankfurtu.
Novi megane prihaja že v četrti generaciji, od leta 1995 pa je ta francoski kompaktni avto prepričal 6,5 milijona kupcev. Močan pečat je pustil tudi v Sloveniji, s 43.067 vozili je bil zadnji dan lanskega leta tretji najbolj pogost avto na slovenskih cestah, bolj pogosta sta le še clio in golf.