Nemški Porsche je pri zadnji prenovi naredil pomemben korak naprej v razvoju, a morda tudi korak nazaj ko gre za tradicijo. Klasični 3,4 oziroma 3,6 litrski bokserski šestvaljnik je zamenjal z manjšim trilitrskim z dvema turbo polnilnikoma in s tem ukinil atmosferski motor v tej seriji.
Rezultati so tehnično zelo dobri - manjši trilitrski stroj bo od decembra na voljo v dveh zmogljivostnih različicah, ki prejšnji presežeta za 13 kilovatov (20 konjskih moči). Novi 911 carrera bo ponudil 272 kilovatov oziroma 370 konjskih moči, carrera S pa 309 kilovatov oziroma 420 konjskih moči. Poleg večje moči ima novi motor v dveh zmogljivostnih različicah še nekatere druge prednosti. Navor je denimo pri obeh poskočil za 60 na 450 oziroma 500 newtonmetrov (carrera S) pri 1.700 do 5.000 vrtljajev v minuti.
Sočasno se je zmanjšala poraba strojev, pri carreri s samodejnim menjalnikom PDK za 0,8 litra na 7,4 litra, pri carreri S PDK pa za cel liter na 7,7 litra, zmogljivosti obeh motorjev pa so opazno boljše. Carrera z menjalnikom PDK in programom za hiter štart (paket chrono) do stotice skoči v 4,2 sekunde, carrera S pa v enaki konfiguraciji v 3,9 sekunde. Avtomobila pa lahko drvita s 295 oziroma 308 kilometri na uro največje hitrosti.
Osvežitev porscheja 911 pa je poleg novih strojev prinesla tudi nekaj oblikovnih, sicer tradicionalno skromnih sprememb. 911 ima nove prednje luči in zadnje luči, preoblikovan zadnji del, nove kljuke na vratih, na armaturni plošči ima večji zaslon na dotik z več funkcijami, nadgrajen pa je tudi sistem nastavljanja podvozja PASM.