Nissanov tradicionalni terenski poltovornjak navara je zapeljal v novo generacijo. Novosti je veliko, od popolnoma novih oblin, polikanih robov, še bolj izrazite prednje maske skoraj v celoti oblečene v krom, do pravih klenih zmogljivosti na terenu, ki oznanjajo, da NP300 navara ostaja pravi delavec.
Potem, ko se je zdelo, da bo smetano na trgu pobral fordov ranger, se je pripeljala nova navara. Nissanov terenski poltovornjak je zapeljal v tretjo generacijo, javnosti se bo pokazal sredi septembra v Frankfurtu, kasneje pa bo zapeljal med kupce.
Nova navara prinaša kopico sprememb, nikakor ne gre le za osvežitev, ampak nov avto. Oblikovalci so postavnega predhodnika postavili v muzej in na novo zrisali obline navare. Ta je v duhu trendov nekoliko bolj obla, spredaj kričeče postavljaška, saj masko krasi obilica kroma, prednji žarometi so prvič v tem razredu lahko v LED tehnologiji.
Pa ne gre le za ličenje. Nova navara je večja od predhodne, v klasični dolžini je keson daljši za 6,7 centimetra (sedaj meri 1,58 metra), v podaljšani različici pa 1,79 metra. Še večja novost je pod kesonom, zadnja koleda pri različici z dvojno kabino niso več vpeta na listnate vzmeti, ampak v petvodilno zadnjo premo. To v teoriji, verjamemo, da tudi v praksi, prinaša precej več udobja za potnike kot pri klasični zasnovi, ki poskrbi predvsem za večjo nosilnost.
Bolj delovna navara z enojno kabino pa je ohranila listnate vzmeti, pravzaprav je dobila nove, za 7,1 kilogramov lažje, masa avtomobila pa se je zmanjšala za 20 kilogramov. Nissan obljublja dovoljeno obremenitev nad eno tono in dovoljeno težo prikolice 3500 kilogramov.
Nissan je novinko opremil z novima motorjema, v obeh primerih gre za 2,3 litrski dizel ki z enim turbom ponuja 118 kilovatov (160 konjskih moči), z dvema pa 140 kilovatov (190 konjskih moči). Moč se prenaša na zadnja ali vsa štiri kolesa, med pogonoma preklaplja voznik, ne elektronika. Izbira tudi pri menjalnikih, šeststopenjski ročni ali sedemstopenjski samodejni.
Potniki bodo veseli novih sedežev, dvopodročne klimatske naprave, sistema za nadzor okolice, sistema za zaviranje v sili (FEB), regulatorja hitrosti, sistema za nadzor spusta po klancu (HDC) in sistem za pomoč pri speljevanju v klanec (HSA). Nova navara bo opremljena tudi s prostoročnim dostopom, zadnjo kamero in senzorji za parkiranje, novost je tudi nissan connect.
Lastnik pa bo vsekakor vesel dobrodušne garancije, ki traja pet let ali 160 tisoč kilometrov.