Avto

Toyota v 20 letih prodala osem milijonov hibridov

Pred 20 leti je bil hibrid zgolj eksperiment, ki ga je zasnoval današnji predsednik Toyote Takeši Učijamada. Danes se po svetu vozi že osem milijonov Toyotinih hibridov, trendu pa sledijo tudi drugi proiz­vajalci.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

25.08.2015 22:30
Dopolnjeno: 25.08.2015 23:51
Čas branja: 1 min

takeshi-uchiyamaha-1-mm.1440524493.jpg.o.600px.jpg
Takeši Učijamada, oče prvega Toyotinega hibrida prius, je leta 1995 oral ledino, danes je na cestah že osem milijonov Toyotinih hibridov.

Intervju z očetom prvega prius in sedanjim predsednikom Toyote Takešijem Učijamado na obisku Toyotinega muzeja v japonski Nagoyi.

Toyota je dolga leta vztrajala pri konceptu, ki so ga drugi proizvajalci zanemarjali. Povezali so bencinski in električni motor, ki delujeta sočasno ali posamezno, da bi zmanjšali izpuste ogljikovega dioksida in dušikovih oksidov, zmanjšali porabo in obenem zagotovili uporabnost klasičnega bencinskega avtomobila - to je zagotavljal bencinski motor z velikim dosegom med polnjenji. Idejni oče prvega Toyotinega hibrida je bil Takeši Učijamada, današnji častni predsednik Toyote. V dneh, ko je Toyota dosegla mejnik osem milijonov izdelanih hibridnih vozil, se spominja začetkov te tehnologije v letu 1995.

»Prvega priusa smo kar 49 dni spravljali v tek, nismo vedeli, kaj je narobe, zato smo vsak dan delali pozno v noč, da bi ugotovili vzrok. Okrog božiča smo ga končno spravili v tek, toda zmogel je prevoziti samo 500 metrov!« Učijamada je vztrajal in na trg leta 1997 poslal prvega priusa, sledila sta mu druga in tretja generacija, vmes pa je z enako tehnologijo opremil še aurisa, yarisa in lexusove modele. Danes Toyota v več kot 90 državah sveta ponuja 30 različnih modelov hibridov in priusa plug-in na zunanje polnjenje. Ocenjujejo, da so ti avtomobili v tem času prihranili 22 milijonov kilolitrov goriva v primerjavi s klasičnimi bencinsko gnanimi avtomobili, ozračju pa so prihranili 58 milijonov ton ogljikovega dioksida.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

Preberite tudi:

09.09.2015
FINANCE
Avto
Novi hibridni prius z rekordnim izkoristkom bencinskega motorja
Avto
AvtoMiloš Milač Novi hibridni prius z rekordnim izkoristkom bencinskega motorja 10

Toyota sicer še skriva podatke o novem priusu, porabil naj bi le tri litre bencina na sto kilometrov. Izpostavlja pa najboljši, 40 odstotni toplotni izkoristek bencinskega motorja

FINANCE
Avto
(Intervju) Priključni hibrid bi ceno obtežil z desetimi tisočaki, dizlom pa se iztekajo leta
Avto
AvtoMiloš Milač (Intervju) Priključni hibrid bi ceno obtežil z desetimi tisočaki, dizlom pa se iztekajo leta 2

Šef evropskega Lexusa Alain Uyttenhoven o tem zakaj znamka vztraja pri klasičnih hibridih, zaenkrat zavrača priključne in iz enačbe popolnoma izključuje dizelske motorje

FINANCE
Avto
Kaj upad cen tekočih goriv pomeni za prodajo hibridov in električnih avtov
Avto
AvtoMiloš Milač Kaj upad cen tekočih goriv pomeni za prodajo hibridov in električnih avtov 3

Hibride je znižanje cen tekočih goriv prizadelo le v ZDA, v Evropi pa je prodaja tako električnih kot hibridnih avtov lani močno rasla

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Največja prednost novega priusa - postal je odličen avto
Avto
AvtoMiloš Milač Največja prednost novega priusa - postal je odličen avto 12

Skoraj 20-odstotno zmanjšanje porabe je le ena, nikakor ne največja prednost nove toyote prius. Pravo vrednost poinirju na svojem področju dajejo korenite izboljšave na vseh področjih

FINANCE
Avto
Supervarčna Toyota ne zahteva več odpovedovanja
Avto
AvtoMiloš Milač Supervarčna Toyota ne zahteva več odpovedovanja 6

Največja prednost novega priusa je v tem, da je postal vozniško prijeten in zabaven avto. Prvič se zdi resna alternativa klasičnim avtom, tehnična prednost pa seveda ostaja

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)