Toyota je dolga leta vztrajala pri konceptu, ki so ga drugi proizvajalci zanemarjali. Povezali so bencinski in električni motor, ki delujeta sočasno ali posamezno, da bi zmanjšali izpuste ogljikovega dioksida in dušikovih oksidov, zmanjšali porabo in obenem zagotovili uporabnost klasičnega bencinskega avtomobila - to je zagotavljal bencinski motor z velikim dosegom med polnjenji. Idejni oče prvega Toyotinega hibrida je bil Takeši Učijamada, današnji častni predsednik Toyote. V dneh, ko je Toyota dosegla mejnik osem milijonov izdelanih hibridnih vozil, se spominja začetkov te tehnologije v letu 1995.
»Prvega priusa smo kar 49 dni spravljali v tek, nismo vedeli, kaj je narobe, zato smo vsak dan delali pozno v noč, da bi ugotovili vzrok. Okrog božiča smo ga končno spravili v tek, toda zmogel je prevoziti samo 500 metrov!« Učijamada je vztrajal in na trg leta 1997 poslal prvega priusa, sledila sta mu druga in tretja generacija, vmes pa je z enako tehnologijo opremil še aurisa, yarisa in lexusove modele. Danes Toyota v več kot 90 državah sveta ponuja 30 različnih modelov hibridov in priusa plug-in na zunanje polnjenje. Ocenjujejo, da so ti avtomobili v tem času prihranili 22 milijonov kilolitrov goriva v primerjavi s klasičnimi bencinsko gnanimi avtomobili, ozračju pa so prihranili 58 milijonov ton ogljikovega dioksida.