Novi avtomobili, preden zavijejo med kupce, naredijo več milijonov testnih kilometrov, kjer inženirji na preizkušnjo postavijo vzdržljivost materialov in tehnike. Še zlasti, ko gre za globalen avto, torej avto, ki bo na voljo na vseh svetovnih trgih, so ti preizkusi ekstremni.
Skrajni sever Evrope s 40 stopinjami pod ničlo
Skrajne zimske razmere je moral Jaguarjev športni terenec prestati v Arjeplogu na severu Švedske, kjer povprečna zimska temperatura le redko preseže 15 stopinj pod ničlo, pogosto pa pade celo do minus 40. Na 60 kilometrih posebej pripravljenih cest, gorskih vzponov, spustov, ravnin z različnim oprijemom posameznih delov cestišča in območij za terensko vožnjo so inženirji in testni vozniki našli idealne razmere za optimalno umerjanje štirikolesnega pogona, dinamičnega nadzora stabilnosti in tehnologij, kot je Jaguarjev nadzor napredovanja na vseh podlagah. Tukaj opravljeno delo po trditvah znamke zagotavlja, da bo F-pace na asfaltu, snegu ali ledu uporabnike navdušil z občutkom odzivnosti krmiljenja in okretnosti.
Druga skrajnost, +50 stopinj Dubaja
V Dubaju lahko temperature presežejo 50 stopinj Celzija v senci. Če vozilo ostane pod neposrednimi sončnimi žarki, se lahko notranjost razbeli do 70 stopinj - in tudi v tem primeru mora kljub ekstremni vročini in vlagi brezhibno delovati vse od klimatske naprave do zaslona na dotik sistema za informacije in razvedrilo. Medtem ko so preizkuševalci v gostem mestnem prometu sproščeno uživali v klimatizirani notranjosti, ta del preizkusa za sistem hlajenja s kombinacijo visoke temperature okolja in minimalnega pretoka zraka pomeni izjemno obremenitev. Novi F-pace je ob tem prevozil tudi gorske prelaze z makadamskimi cestišči, poligon, na katerega se je spustil kot prvi jaguar. Prejšnji so poznali le asfalt cest in dirkališč.