Po zapisu omenjene revije, naj bi BMW inženirji znanemu stroju dodali električni ali klasičen turbo polnilnik, ki bo moč pognal prek 400 "konjev", navor pa prek 700 newtonmetrov. Novi motor naj bi se prihodnje leto znašel v največji seriji 7 z oznako M750d, kasneje pa še v nekaterih drugih modelih.
Več turbo polnilnikov namesto prostornine = manjša poraba
Zakaj dodaten turbo polnilnik namesto večje prostornine? Razlog je v zniževanju izpusta ogljikovega dioksida in posledično porabe goriva. BMW je v prejšnjo serijo sedem prenehal vgrajevati osemvaljne dizelske motorje. S trilitrskim turbodizlom s 280 kilovati je stari štirilitrski V8 v 740d presegel za 55 kilovatov, ob tem pa je s 6,4 litra porabil pol litra manj goriva. Junija letos razkrita serija sedem zadnje generacije s šestvaljnim turbodizlom porabi že manj kot pet litrov plinskega olja na sto kilometrov.