Opel je kadetta B mehkih in nekoliko ameriških potez med letoma 1965 in 1973 prodal 2,6 milijona kupcem, na trg pa ga je pospremil s sloganom, ki ga danes poznamo kot vodilo znamke Volkswagen »Das Auto«. V primerjavi s prvim kadettom A je imel vrsto inovacij in tudi konkretne karoserijske mere - za 18 centimetrov daljšo karoserijo, ki se je raztezala prek štiri metre. Kupcem je bil od začetka prodaje na voljo v treh karoserijskih izvedbah: limuzina z dvema in štirimi vrati, karavan in elegantni coupé, ki je odkrito in dosledno povzemal obliko takratnih ameriških avtomobilov s kratkim zadnjim delom, kot je bil chevrolet chevelle.
Časi, ko so motorji zmogli dobrih 30 kilovatov
Moči takratnih avtomobilov so bile seveda precej bolj skromne kot danes. Kadetta B je poganjal 1,08-litrski štirivaljnik s 33 kilovati. Športna izvedba tega motorja z večjim kompresijskim razmerjem in oznako S pa je prinesla celih 40 kilovatov moči. Leta 1966 se ji je pridružila različica s kratkim hodom batov, z dvojnim uplinjačem, ki je »izpljunila« dodatne štiri kilovate. Vrh motorne ponudbe je zasedel 1,9-litrski štirivaljnik z največjo močjo 66 kilovatov iz limuzine rekord. Poganjal pa je posebno izvedenko kadetta B rallye. Isti motor je poganjal tudi opla olympio, posebej prepoznavnega po bogato opremljeni prestižni različici.
Ta se je od kadetta ločila tudi z masko motorja posebne oblike. Od leta 1968 so kupci ob ročnem, štiristopenjskem menjalniku lahko segli tudi po tristopenjskem samodejnem menjalniku. Možnost je bila za tisti čas zelo nenavadna za kadettov avtomobilski razred. Na začetku je bil tristopenjski samodejni menjalnik na voljo le z 1,7- in 1,9-litrskim motorjem, leto pozneje pa so si ga kupci lahko omislili tudi v kadettu z 1,1-litrskim motorjem največje moči 44 kilovatov. Kadett je bil drugačen tudi z 12-voltno električno napeljavo. Fordi, volkswagni in BMW so takrat imeli še šestvoltni električni sistem. Z novo generacijo je bil kadett prvič registriran kot avtomobil s petimi sedeži, prtljažnik je sprejel še danes spoštljivih 337 litrov.
Rallye dolgo pred golfom GTI
Sloves prvega kompaktnega športnika, ki ga sicer pripisujemo golfu GTI letnika 1977, si dejansko zasluži kadett B rallye. Kupe z 1,1-litrskim motorjem in 44 kilovati je med kupce zapeljal že leta 1966. Leto dni pozneje pa je dobil precej zmogljivejši motor 1,9 s 66 kilovati iz modela rekord, ki je kadetta B pognal do 170 kilometrov na uro. Rallye je bil poseben po črnem motornem pokrovu, ki ni bil zgolj kaprica oblikovalcev. Barvo so izbrali zato, da bi zmanjšala za voznika moteč odsev močne sončne svetlobe, kar je bilo dobrodošlo predvsem za voznike relija. Rallye se je proslavil s številnimi zmagami, denimo na reliju Stuttgart-Lyon-Charbnniéres, Hessen Rallye, Rallye Trifels in na Tour de Luxemburg. Oplov predelovalec športnih avtomobilov Günter Irmscher pa je leta 1967 zmagal na Tour d'Europe.
Na 238 dirkah je v tekmovalnem razredu slavil 222-krat in ob tem osvojil 345 zlatih in 287 srebrnih medalj.