Veliki scrambler za neukročene veterane Veliki scrambler za neukročene veterane Vožnja z rumenim scramblerjem 1100 je lahko tako zenovska, da v spominih nanjo meditiraš skozi zimo, še pred začetkom nove sezone pa z veseljem cesti ukradeš kakšen sončen dan.
Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Koncentrat, zaradi praznikov, dvotedenskega dogajanja prinaša pregled najcenejših 4x4 avtov v Sloveniji, električnih avtov glede na doseg baterije, opise kopice športnih terencev, pregled poslovanja Volva, Renaulta in Nissana, vrline osveženega volkswagna passata in prvo pomladno lastovko na dveh kolesih - ducati scrambler 1100.
Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Preverili smo, kateri električni avtomobili vas bodo zapeljali najdlje. Razporedili smo jih po dosegu, izmerjenem po novem merilnem ciklu WLTP. Ta prinaša realnejšo sliko od starega NEDC. Pogledali pa smo tudi, kako doseg merijo Američani.
Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Štirideset držav, vključno z Japonsko in EU, je potrdilo osnutek p(Združenih narodov#Organizacija združenih narodov) (ZN), ki leta 2020 predvideva obvezno vgradnjo sistema za samodejno zaviranje v osebne in lahke dostavne avtomobile.
Prava formula za preudarne kupce Prava formula za preudarne kupce Dacia duster je v drugo zadržal vse pozitivne lastnosti predhodnika, odličen štirikolesni pogon in ugodno ceno, prinesel pa kopico izboljšav ter v različici 1.5 dCi 110 Prestige tudi opremo, ki je pri romunu ne bi pričakoval.

Mali Bavarec za igrive poletne romance

Čas branja: 4 min
13.07.2015  06:00
BMW serije 2 je za vroče poletne dni dobil brata kabrioleta, ki z izklesano in privlačno podobo najraje krade poglede mladenk in brhkih dam, ob tem pa zlepa ne ostane brez sape

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
BMW dodaj
Dejan Ipavec dodaj

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-2-.1436745224.jpg.e.960px.jpg

Mali Bavarec s svojo kupejevsko podobo mlade in mlade po duši zabava približno leto dni, z letošnjim poletjem pa se mu je pri resnem osvajanju pridružil nič kaj sramežljivi brat, BMW serije 2 cabrio. Z vetrom v laseh se je izkazal kot ležerni uživač, ki se ob morski obali, slikovitih jezerih ali barvitem podeželju lahko umirjeno vleče, kot da ima ves čas na tem svetu, ko pa zaide med ovinke, srčni utrip hipoma skoči nekam v anaerobno območje.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-3-.1436745299.jpg.e.960px.jpg

Za slednje je v različici 228i poskrbel ravno prav glasen in zmogljiv dvolitrski turbo štirivaljnik s 180 kilovati (245 KM), ki obenem razvaja s 350 Nm navora med 1.250-4.800 vrtljaji. Že večkrat preizkušen motor se je namreč odlično ujel z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, čvrstim podvozjem, filigranske uravnoteženosti, zadnjim pogonom (na voljo je tudi štirikolesni xDrive) ter elegantno športno obliko, ki jo je tudi optično poudaril M paket.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-4-.1436745406.jpg.n.960px.jpg

Pri BMW vsekakor znajo poskrbeti za atraktivno podobo svojih vozil (niso edini, seveda), v očeh publike in drugih voznikov pa skorajda ni modela, ki ne bi »zažgal« in nase pritegnil vsaj nekaj pogledov. Med njimi je tudi kupejevska serija 2, še za odtenek bolj atraktivna pa je njena enako dolga (443 centimetrov) kabrioletska različica - seveda s platneno streho, kot se za pravega predstavnika tovrstnih užitkov tudi spodobi.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-8-.1436745493.jpg.n.960px.jpg

Platno še poudarja prestiž, osnovno kupejevsko različico pa podraži za okoli 4.500 evrov na najmanj 34.250 evrov (220i cabrio), seveda pa raznorazni dodatki z dolgega in ne ravno poceni seznama dodatne opreme ceno iz 43 mimogrede dvignejo na 56 tisočakov, kolikor je zaradi številnih dodatkov (vrhunski samodejni menjalnik, M paket, navigacija, biksenonski žarometi, aktivni tempomat, prepoznavanje znakov, ogrevani prednji sedeži,...) stal testni model.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-17-.1436745621.jpg.s.960px.jpg

Če ste ljubitelji prepiha in svobode nad glavo, potem gre vendarle za dobro naložen denar, zvočno zelo dobro izolirano streho pa si lahko omislite v treh barvah: črni, antracitni s srebrnim učinkom in rjavi. Za odpiranje (in zapiranje) seveda poskrbi elektrika, ki ob držanju gumba med sedežema v 20 sekundah in pri hitrosti vse do 50 km/h opravi "umazano" delo ter čutilom mimogrede odpre prosto pot ali pa vas brez postanka obvaruje pred manj prijetnimi vremenskimi vplivi.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-47-.1436744938.jpg.e.960px.jpg

Strešni balet, ki ga v razmeroma kratkem času uprizorita platno in strešni mehanizem je obenem predstava, ki si jo ob priložnosti velja pozorno ogledati. Vožnja z zaprto streho sicer precej spominja na občutke v kupeju, a ko je vreme pravo, o tem ne gre razmišljati - soncu, zraku in svobodi le pustite prosto pot. Na čepico za zaščito pred soncem le nikar ne pozabite, šal pa lahko pustite tudi doma.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-6-.1436747798.jpg.e.960px.jpg

Aerodinamika si namreč zasluži vse pohvale, ob spuščeni strehi, dvignjenih stranskih steklih ter nameščeni vetrni mreži vetra v kabini skorajda ni moč čutiti, tudi pogovor o čem lepem bo pri avtocestnih hitrostih potekal povsem nemoteno.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-22-.1436746007.jpg.n.960px.jpg

Za pristnejši kabrioletski prepih bo treba spustiti vsaj zadnja stekla, za tiste prave občutke svobode pa vsa štiri in z nežno uporabo desnice sklopiti še vetrno mrežo. Popotovanje vzdolž morske obale takrat dobi povsem novo dimenzijo, štirivaljnik deluje mirno in tiho, menjalnik ga za uglajena križarjenja namreč drži pri precej nizkih vrtljajih.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-20-.1436745913.jpg.s.960px.jpg

Ko se vozniku zahoče pa dvojka kabrio hitro pokaže svoj drugi obraz, tisti, ob katerem z mesta do 100 m/h potrebuje le šest sekund, doseže najvišjo hitrost 250 km/h ter prepeva vse do 7.000 vrtljajev. Za pristne športne vozniške občutke velja nastavitve delovanja motorja, menjalnika in volana preklopiti v Sport ali Sport+ način. Menjalnik je dovolj hiter, pri prestavljanju si lahko pomagamo tudi ročno s pomočjo ročke med sedežema ali ušes ob volanu, motorne moči pa je toliko, da lahko na ukaz kadarkoli igrivo spodnese zadek.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-32-.1436746161.jpg.n.960px.jpg

BMW serije 2 je bržkone zadnji Mohikanec med malimi bavarskimi kupeji, saj izhaja iz enke, ta pa v novi generaciji dobi prednji pogon. Zadnji pogon (edinstveno v razredu) je tako eden izmed njenih adutov in garancija za zabavo ter velik nasmešek - ne glede na različico s trdo ali platneno streho.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-7-.1436748082.jpg.c.960px.jpg

V različici zgoraj brez vse skupaj pride še bolj do izraza, sploh ker ta v vožnji ni nič manj agilen od kupeja. Za to so poskrbeli tudi športno M podvozje in športni sedeži, nagibanje karoserije je tako v prid užitka, blaženje precej učinkovito (nastavitev Comfort), nekaj več tresljajev s slabše podlage pa v kabino prenesejo tudi runflat pnevmatike s tršimi boki.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-13-.1436746349.jpg.s.960px.jpg

Kupe z 2,0-litrskim dizlom v nosu se je lani izkazal za odlično kombinacijo. Tudi v cabriu si ga je moč omisliti, a ko se z naraščanjem vrtljajev vse bolj sliši glas bencinarja in ko skozi izpušne cevi ob prestavljanju všečno zabrbota je jasno: vsaj 228i naj bo. Poraba gor ali dol. V povprečju se je namreč sukala okoli 9,5 litra, z umirjeno vožnjo sicer pade na okoli osem, ob priganjanju pa se spogleduje z 12 litri (tovarna: 8,8/5,3/6,6). Dvojka cabrio ob tem ni kak suhec, zaradi podkožne varnosti tehta 1.630 kg oziroma dobrih 150 kg več od kupeja.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-44-.1436746263.jpg.e.960px.jpg

V notranjosti glede na brata s trdo streho ni nobenih sprememb. Varnostni lok je skrit pred očmi, za dodatno mero varnosti poskrbi ojačano vpetje varnostnih pasov, zadnja klop je zaradi precej pokončnega naslona zgolj za silo uporabna, v prtljažnik gre za tip vozila sprejemljivih 280-335 litrov oziroma dobrih sto manj kot ponuja kupe.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-43-.1436746495.jpg.w.960px.jpg

Za držanje sicer prijeten in ravno prav debel volanski obroč bi vendarle lahko bil tudi manjši, pretežno črna notranjost manj dolgočasna in merilniki preglednejši - številsko so namreč poudarjene sode vrednosti, pri nas so pretežno v veljavi lihe.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-30-.1436746422.jpg.e.960px.jpg

Monotonijo v notranjosti delno razbijejo aluminijasti vložki, kljub sicer zelo všečni in značilni M kombinaciji alkantare in blaga pa bi si v kabrioletu želeli usnja. Ledeniško srebrnemu se dobro poda rdeča barva, obenem usnje bolje prenaša različne vremenske vplive.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-10-.1436745705.jpg.s.960px.jpg

Če smo pred letom dni z najmanjšim bavarskim kupejem uživali v vožnji, ki jo ponuja kombinacija zmogljivega dizla, igrivega zadnjega pogona in odličnega 8-stopenjskega samodejnega menjalnika, je izkušnja v kabriju še za odtenek boljša. Uživaški mali kabriolet z eleganco in suverenim nastopom zlahka osvoji kako novo trofejo.

D3j4n-BMW-2-Cabrio-Finance-21-.1436746947.jpg.e.960px.jpg

Foto: Dejan Ipavec


Več iz teme:  

Preberite tudi:

13.07.2014

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Pika na i nostalgiji in romantiki 1

Fiat 500C je atraktiven mestni malček, ki z odprto streho rad zganja romantiko ob obali, pod motornim pokrovom pa mu nostalgično brni...

AVTO
Novosti
Novosti Za vedno hipi

Volkswagen transporter je od leta 1950 osvajal tako hipije, kot tudi podjetnike, poslovneže in družine. Poslej Slovence snubi šesta...

AVTO
Novosti
Novosti Največji Audi preskočil generacijo 12

Po desetih letih je na slovenske zapeljal novi Audi Q7, prvi kilometri pa so pokazali, da ni naredil korak naprej, ampak kar dva. Pri nas...

AVTO
Novosti
Novosti (video) Avto, ki parkira sam, pije po kapljicah in vam bere misli 19

(Iz razkritja BMW serije 7): daljinsko parkiranje, podvozje ki bere vaše misli, 3D senzor ki razume vaše kretnje, inovativna gradnja...

AVTO
Testi
Testi Ena črka, osem obrazov, nešteto karakterjev 2

Stilizirana črka M v avtomobilizmu velja za najmočnejšo črko, pravo religijo, ki ima občudovalce po vsem svetu. Preverili smo, zakaj.

AVTO
Novosti
Novosti Kijina uspešnica zdaj s športnim značajem in trivaljnikom 5

Kia cee'd nas je po prenovi navdušila z bolj športnim videzom, odličnim litrskim turbo trivaljnikom, udobnim samodejnim menjalnikom in...

AVTO
Testi
Testi Luksuz in eleganca za vroče užitke v dvoje 8

Predigra je pomembna vsaj toliko kot igra, tega se pri nemškem BMW dobro zavedajo. Pri novi seriji 4 cabrio so postopek slačenja izpilili...

AVTO
Testi
Testi Z avtomatiko v Peugeotih po sledeh razbijalcev mitov 14

Samodejni menjalnike v avtih še kar obkrožajo miti, kot da so na voljo le v dragih avtih, dragi za vzdrževanje, porabijo več goriva in...