Pri Oplu so lahko zadovoljni s prodajo v juniju in v prvi polovici leta, zrasli so na vseh trgih, po prodaji vodilna pa je mokka. Število prvih registracij novih avtomobilov znamke v juniju glede na enako lansko obdobje se je povečalo za devet odstotkov na 118.600 vozil. Tržni delež tako znaša 6,35 odstotka, ne glede na odhod z ruskega trga pa je družba rast prodaje ohranila tudi v prvi polovici letošnjega leta. Skupaj so v polletju prodali 582.300 Oplov, kar je tri odstotke več kot lani. S tem je družba nekoliko izboljšala tudi tržni delež, ki sedaj znaša 5,9 odstotka.
"Povečanje prodaje v prvih šestih mesecih letos na več kot 20 trgih kaže, da so naši avtomobili privlačni za kupce. Za novega karla smo prejeli že 30.000 naročil, sistem osebne povezljivosti in podpornih storitev Opel OnStar ter nova astra bodo še dodatno pripomogli k nadaljnji rasti prodaje," je dejal Peter Christian Küspert v Oplu zadolžen za prodajo in poprodajo.
Z več kot 20.000 vozili je bila v vlogi zastavonoše prodajnega uspeha ponovno mokka. Prodajo je povečala za 28 odstotka. Število prvih registracij novi cors se je ob tem povečalo za približno 18.000 vozil, oziroma 12 odstotkov. Prodajnemu uspehu je z 2.500 prodanimi vozili, oziroma za devet odstotkov več svoje prispeval tudi adam.
Od januarja do junija je bil Opel v Evropi izjemno uspešen tudi pri svojimi lahkih gospodarskimi vozili. S povečanjem za 25 odstotkov, se je število prvič registriranih lahkih gospodarskih vozil povečalo na 51.500. S tem se je tržni delež povečal za 0,56 odstotka na 4,03 odstotka. Rast prodaje so zabeležile vse tri družine lahkih gospodarskih vozil. Movano za 34 odstotkov, vivaro za 27 odstotkov in combo za 15 odstotkov.