Skupina Renault se je v prvem polletju letos spopadala s slabimi razmerami na določenih trgih, v Rusiji je prodaja upadla za 40 odstotkov, v Braziliji pa za 18 odstotkov. Padec na teh trgih pa je uspela v celoti nadomestiti z rastjo prodaje v Evropi. Prodaja Skupine v svetu je letos dosegla 1,37 milijona vozil, kar pomeni manjšo rast v primerjavi z enakim obdobjem lani. V Evropi pa je dosegla 9,3 odstotka boljšo prodajo in prehitela 8,5 odstotno rast celotnega avtomobilskega trga. Med znamkami Skupine se je najboljše držal krovni Renault z 10,6 odstotno rastjo in 643.928 prodanimi avtomobili.
Renault je druga najhitreje rastoča znamka, za Nissanom s katerim je povezan v zvezo. Letos je v Evropi dosegla 7,8-odstoten tržni delež (+ 0,14 odstotne točke) na trgu osebnih avtomobilov in lahkih gospodarskih vozil.
Med posameznimi modeli francoski proizvajalec izpostavlja clia, ki je letos drugi najuspešnejši avtomobil v Evropi in daleč najbolje prodajani model v Franciji. Captur pa je še vedno najbolj uspešen mestni križanec v Evropi.
V Sloveniji je bilo v prvi polovici letošnjega leta registriranih 4.431 novi renaultov, 13,8 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Prodaja dacij je ob tem zrasla za 73 odstotkov na 1.928.
Prodaja Dacij je v prvem polletju letos zrasla za 5,3 odstotka na 205.160 vozil. Letos znamka praznuje 10. obletnico uvedbe na evropske trge in je z dvema milijonoma vozil Dacia prodanih na tem območju dosegla pomemben mejnik.
Največjo rast pa je Renault dosegel pri električnih vozilih, kjer je že nekaj let najbolje prodajana znamka. V prvem polletju je prodaja renaultov zoe, twizy, kangoo express Z.E. in fluence Z.E. poskočila za 72 odstotkov, medtem ko se je prodaja vseh znamk povečala za 52 odstotkov.