Svetovalec razlaga, kako se izogniti slovenskim davkom na avte DDV in DMV Svetovalec razlaga, kako se izogniti slovenskim davkom na avte DDV in DMV Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom DS3 crossback na ceste prinaša francoski šik, visokotehnološke rešitve in ob konvencionalnih še električni pogon
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.

Pika na i nostalgiji in romantiki

Čas branja: 4 min
02.07.2015  06:00
Fiat 500C je atraktiven mestni malček, ki z odprto streho rad zganja romantiko ob obali, pod motornim pokrovom pa mu nostalgično brni turbo dvovaljnik s prostornino manjšo od dveh pločevink piva

Fiat-500C-494.1435786239.JPG.s.960px.jpg

Malega, simpatično zaobljenega in prikupnega Fiata 500 najbrž ni treba podrobneje predstavljati. Sodobna retro modna ikona že od leta 2007 žanje uspehe, ne le v rodni Italiji pač pa tudi drugod po svetu. Neverjetno priljubljen je v ZDA, kjer si je v dveh zveznih državah moč omisliti celo električno različico.

Fiat-500C-776.1435785877.JPG.n.960px.jpg

Med njimi je tudi vroča Kalifornija, ob njenih slikovitih plažah, trendy lokalih, glamurju in toplem sončnem vremenu pa bi se Fiat 500 odlično počutil tudi v različici z zložljivo streho oziroma kot polkabriolet. Tak, ki ima trdne boke in platneno streho ter sliši na ime 500C.

Fiat-500C-336.1435786590.JPG.s.960px.jpg

Prav takšnega smo po rahli osvežitvi dobili na test, kljub takrat pretežno polarnim temperaturam v Sloveniji pa je navihani "cinquecento" - v opremi Sport namreč prinaša lične športne odbijače, črna 16-palčna platišča s širokimi pnevmatikami in vpadljivo izpušno cev - hitro ogrel naša srca. Seveda tudi z zloženo streho, zdravje gor ali dol.

Fiat-500C-034.1435786827.JPG.e.960px.jpg

Kako le ne bi, vsega 3,59 metrov dolgi malček za male in velike podvige nas je zakuril že s svojo posebno kovinsko modro barvo. Priznajte, da se mu zelo poda! Navdušila nas je tudi delno spremenjena notranjost, ki je pri lastnikih malce starejših modelov hitro sprožila otožne vzdihe: "Jaz bi tudi takšnega!"

Fiat-500C-885.1435785061.JPG.n.960px.jpg

Paket Sport v notranjosti namreč prinaša na oko privlačne sedežne prevleke, športni usnjen volanski obroč, ki dobro sede v roke ter polirano okroglo ročico menjalnika - človek bi jo lahko božal in božal. Dober vtis podpira tudi na videz in otip prijetnejša plastika, pred voznikom pa je nova instrumentna plošča.

IMG-5461.1435784701.JPG.n.960px.jpg

Na zaslonu prinaša povsem digitalne inštrumente s sodobno grafično podobo, ki se ob pritisku na gumb Sport obarvajo rdeče in dodajo športni pridih, tudi s pomočjo prikazovalnika polnilnega tlaka turbine in delovanja stranskih sil. Za povezovanje skrbi sistem Blue&Me, ki je plod sodelovanja Fiata in Microsofta, zaslon radijskega sprejemnika pa ostaja enovrstičen. V testni opremi je podprt s šestimi zvočniki, potnike razvaja samodejna klimatska naprava, za boljšo vidljivost ponoči pa so poskrbeli še biksenonski žarometi.

Fiat-500C-878.1435785154.JPG.e.960px.jpg

Hvalimo tudi prestavno ročico dokaj natančnega menjalnika, ki je priročno blizu prijetno debelega volana. Ta med vožnjo ponudi dovolj povratnih informacij, da je vožnja užitek tudi med ovinki.

IMG-5443.1435785229.JPG.e.960px.jpg

Ključen pri Fiatu 500C je seveda gumb pod dvoslojno platneno streho, ki nam odpre okno v nebo. S pritiskom nanj se tudi na avtocesti odpre kot konzerva, držanje gumba tja do hitrosti 60 km/h pa zloži še zadnje steklo in v notranjost vdahne več kot zmeren občutek svobode. Ljubitelji prepiha bodo gotovo zdržali tudi nižje temperature, saj svoje delo dobro opravlja strešni usmerjevalnik zraka, spomladi, poleti in jeseni pa bo streha bržkone tako ali tako večino časa odprta.

Fiat-500C-677.1435786931.JPG.s.960px.jpg

Prvega Fiata 500 je poganjal dvovaljnik s 500 kubiki, retro pridih pa v testnem modelu ne bi mogel biti večji. Tudi ta okoli tono težak malček je imel v nosu dvovaljnik, le da 0,9-litrski, ki mu pri dihanju izdatno pomaga turbinski polnilnik. Kakorkoli pogledate, prostornina motorja je manjša od dveh pločevink piva.

Fiat-500C-244.1435787258.JPG.n.960px.jpg

Glede na prejšnjo različico je motor pridobil 15 kilovatov, TwinAir iz 900 ccm zdaj namreč iztisne 77 kilovatov (105 konjev), pri tem pa se oglaša z značilnim grgranjem dvovaljnikov, kot bi denimo poslušali Citroenovega spačka ali "bolho". Nostalgično, da bolj ne more biti.

Fiat-500C-897.1435784139.JPG.s.960px.jpg

Motor(ček), kjer se bata premikata vzporedno, je pri tem presenetljivo živahen, v spodnjem območju delovanja je zaradi svoje zasnove sicer precej neprepričljiv in nemiren, a ko zadiha s polnimi pljuči, gre zares. Tudi s svojim značilnim brnjenjem te kar sili k priganjanju, mimogrede doseže rdeče polje.

Fiat-500C-632.1435784332.JPG.w.960px.jpg

Turbo dvovaljnik je tako daleč od kakšne nepremičnine, z mesta do stotice pospeši v desetih sekundah ter doseže najvišjo hitrost 188 km/h, kar je za slovenski promet in zakonske omejitve povsem dovolj. Na papirju ponudi 145 Nm navora pri 2.000 vrtljajih, največjo moč pa pri okoli 3.800 vrtljajih - najbolje se sicer počuti nekje vmes. Takrat je tudi poraba v okviru še znosnih sedmih litrov, s težjo nogo pa gre zlahka prek osmih litrov.

Fiat-500C-690.1435787133.JPG.e.960px.jpg

A za takšne je Abarth, modelu 500C pa se ob odprti strehi tako ali tako najbolje poda lahkotna in lagodna vožnja po mestnih ulicah, slikovitem Krasu ali ob morski obali.

Fiat-500C-143.1435784947.JPG.e.960px.jpg

S takšnim se na slovensko morje prav rade volje zapeljete po stari cesti, ob tem vas bo gotovo zajela tudi zvrhana mera nostalgije, ko so popotovanja na morje še imela nek poseben šarm. Se še spomnite igrice, kdo bo s Črnega kala prvi ugledal morje, po tem, ko ste se dve uri cijazili od Razdrtega? Kave kar tako v Portorožu? Romantičnega vikenda v kakem istrskem kampu?

Fiat-500C-756.1435786453.JPG.n.960px.jpg

Le pri prtljagi boste morali dvakrat premisliti, kaj vzeti s seboj, za potnike zadaj pa tako ali tako skorajda ni prostora. V prtljažnik s precej ozko odprtino gre 185 litrov prtljage, s podrto zadnjo klopjo pa 610 litrov.

Fiat-500C-886.1435784842.JPG.e.960px.jpg

Šarmantni in prikupni Fiat 500C kljub svoji velikosti nikoli ni veljal za poceni vozilo, še manj pa deloval ceneno. O slednjem ni govora, Italijani so zanj bržkone porabili vso svojo zalogo natančnosti, da imajo talent za oblikovanje in velik posluh za detajle pa je tako ali tako jasno.

Fiat-500C-258.1435788107.JPG
Foto: Picasa

Kdor ceni takšne stvari ali pa mu je kultni Fiat 500 z zložljivo streho enostavno všeč, bo tudi brez težav zanj plačal dobrih 17 tisoč evrov. Visoka cena za malo igračo, drži, ampak užitki nikoli niso bili poceni.

Fiat-500C-850.1435784798.JPG.e.960px.jpg

Foto: Matej Kačič

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Mali Bavarec za igrive poletne romance 1

BMW serije 2 je za vroče poletne dni dobil brata kabrioleta, ki z izklesano in privlačno podobo najraje krade poglede mladenk in brhkih...

AVTO
Novice
Novice Fiatova limuzina tudi za Slovence 3

Fiat je predstavil limuzinski model aegea, ki bo nastajal v Turčiji, konec leta naj bi zapeljal tudi na naše ceste. Italijani so ob tem...

AVTO
Novosti
Novosti Za vedno hipi

Volkswagen transporter je od leta 1950 osvajal tako hipije, kot tudi podjetnike, poslovneže in družine. Poslej Slovence snubi šesta...

AVTO
Novice
Novice Turčija center za fiatovega golfa

Osnova za novo lineo, kompaktno limuzino, bo sposojena pri modelih fiat 500L in 500X. Proizvodnja bo v Turčiji, kasneje tudi karavanski...

AVTO
Novice
Novice Srbski fiat 500L brez carine v Rusijo 11

Fiat 500L, ki ga izdeluje tovarna FAS v Kragujevcu bo junija na voljo tudi na ruskem trgu, Srbija naj bi po nekaj letih pridobila možnost...

AVTO
Testi
Testi Delavec z veliko talenti

Pred prihodom osveženega dobla, smo preverili kaj zmore aktualna različica maxi s povišano streho in zmogljivim dvolitrskim turbodizlom

AVTO
Novosti
Novosti Največji Audi preskočil generacijo 12

Po desetih letih je na slovenske zapeljal novi Audi Q7, prvi kilometri pa so pokazali, da ni naredil korak naprej, ampak kar dva. Pri nas...

AVTO
Testi
Testi Luksuz in eleganca za vroče užitke v dvoje 8

Predigra je pomembna vsaj toliko kot igra, tega se pri nemškem BMW dobro zavedajo. Pri novi seriji 4 cabrio so postopek slačenja izpilili...