Avto

Največji Audi preskočil generacijo

Po desetih letih je na slovenske zapeljal novi Audi Q7, prvi kilometri pa so pokazali, da ni naredil korak naprej, ampak kar dva. Pri nas naj bi s ceno od 70 tisoč evrov (p)oživil trg velikih športnih terencev

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

01.07.2015 06:00
Čas branja: 4 min

Audi-Q7-SLO-044.1435701013.JPG.s.960px.jpg

Audijev slogan "Prednost je v tehniki" še kako velja, je prihod novega Q7 na slovenske ceste in tudi brezpotja pospremil direktor znamke pri nas Franci Bolta. Največji med Audiji ni nov le na pogled, po prvem stiku in preizkusu upamo trditi, da si s prejšnjim deli komaj kakšen sestavni del in da je od prejšnjega boljši za več kot le eno generacijo. Vstopnica na vozniški sedež novega Q7 sicer stane 69.900 evrov za dizla oziroma 75.900 evrov za bencinarja, seveda pa bogata in mamljiva dodatna oprema mimogrede poskrbita, da znesek na koncu zraste tudi za polovico.

Audi-Q7-SLO-023.1435702604.JPG.e.960px.jpg

Že serijska oprema v novem Q7 ni od muh, za 7.528 evrov oziroma četrtino ceneje kot sicer pa je na voljo že zelo bogat paket Business. Na skoraj neskončnem seznamu dodatne opreme pa se denimo svetijo številke 14.416 evrov (paket Design selection z valcona usnjem), 5.976 (paket S line), 4.276 (posebne barve), 2.774 (matrični LED žarometi). 1.698 (tretja sedežna vrsta), 3.311 (MMI navigacija plus z MMI touch in virtualnim prikazovalnikom) in 7.513 evrov (zvočni sistem Bang & Olufsen s 23 zvočniki, 3D zvokom in 1.920 W izhodne moči).

Audi-Q7-SLO-001.1435700828.JPG.e.960px.jpg

Odlike novega Audija Q7 so - ne glede na različico in opremo - luksuzno udobje, vrhunska izdelava, največja notranjost v segmentu in vzdušje dnevne sobe ter do 325 kilogramov manjša masa. Z inovativnimi asistenčnimi (poleg vedno serijskih "pre sense" sistemov basic in city, sta zdaj na voljo še front in rear) in multimedijskimi sistemi se med konkurenčnimi velikimi terenci uvršča v sam vrh ponudbe, del serijskega paketa pa je poleg izrazite in markantne oblike tudi vozna dinamika - prvič smo ga preizkusili pred dobrim mesecem v Švici.

Audi-Q7-SLO-054.1435700364.JPG.e.960px.jpg

Novi Q7 je zdaj nižji in zaradi nižjega težišča tudi zato vozniško vidno boljši, saj se nam je zdelo, kot da se vozimo v limuzini in ne v glomaznem terencu - v dolžino sicer meri 5,05 metra, v širino 1,97 metra ter v višino okoli 1,74 metra. Elastični motorji v kombinaciji s prilagodljivim podvozjem in lahke karoserije so namreč odlike, zaradi katerih je Q7 eden izmed najbolj dinamičnih SUV-jev.

Audi-Q7-SLO-077.1435700739.JPG.e.960px.jpg

Šestvaljna trilitrska motorja TFSI z močjo 245 kilovatov (333 KM) in TDI z močjo 200 kilovatov (272 KM) poskrbita, da malo manj kot dve toni težak Q7 z mesta do 100 km/h potrebuje le 6,1 oziroma 6,3 sekunde, oba motorja sta temeljito izboljšana in do četrtine varčnejša. V ponudbi se bo pozneje znašel tudi hibridni dizelski e-tron z 275 kilovati (333 KM) ter električnim dosegom 56 kilometrov in šibkejši dizel s 160 kilovati (218 KM).

Audi-Q7-SLO-002.1435700906.JPG.n.960px.jpg

Vozniške užitke, udobje in varnost poleg zmogljivih motorjev krepijo še štirikolesno krmiljenje (1.406 evrov, z odklonom koles do pet stopinj poskrbi, da gre avto kot po tirnicah), 7-stopenjsko nastavljivo zračno podvozje (2.504 evrov, priporočamo, sploh tistim, ki radi zavijejo z urejenih poti), izpopolnjeni pogon quattro s samozapornim sredinskim diferencialom, novi 8-stopenjski tiptronic menjalnik in številni sistemi za pomoč vozniku.

Audi-Q7-SLO-085.1435700550.JPG.s.960px.jpg

Iz središča Ljubljane smo se skorajda v popolni tišini (dodatna zvočna izolacija za 1.454 evrov je zares vrhunska) podali pod in na Krvavec, tako na avtocesti kot na ovinkasti podeželski cesti pa je izkušnja tudi zares spominjala na dinamično vožnjo z limuzino. Novinec na slovenskih cestah je takoj pritegnil poglede voznika terensko-kupejevskega BMW X6. Audi Q7 takšnih kupejevskih linij sicer nima, vendar pa ob tem ponuja prostor za do sedem ljudi oziroma ogromen prtljažnik, ki meri 890 litrov (največ 2.075 litrov). V notranjosti je postal še prestižnejši, velik poudarek pa so v Ingolstadtu namenili infotainmentu in varnostno-asistenčnim sistemom.

Audi-Q7-SLO-005.1435701119.JPG.e.960px.jpg

Novi Q7 ponuja bogato paleto asistenčnih sistemov, med katerimi so številni popolnoma novi. Prediktivna asistenca za učinkovitost vožnje vozniku pomaga pri varčevanju z gorivom, avtomatsko uravnavanje razdalje z asistenco za zastoje pa voznika razbremeni v gostem prometu. Med inovacije spada tudi asistenca za prečni promet zadaj, funkcija za lažje izstopanje in pomočnik za manevriranje s prikolico.

Audi-Q7-SLO-121.1435701193.JPG.w.960px.jpg

Pred kratkim obiskom Krvavca smo se prepričali, da je novi Audijev športni terenec na cestah lahko zelo udoben, v mestu okreten, po želji pa tudi hiter in še kako agilen, napis quattro v kabini pa nas je skorajda silil še na manj utrjeno podlago. Po makadamu je zaradi pogona quattro (navor spredaj/zadaj običajno prenaša v razmerju 40/60, po potrebi hitro in optimalno od 70:30 do 15:85) seveda šlo seveda brez težav, tudi malce večji klanci in kamniti deli dovoljenih poti mu niso predstavljali težav.

Audi-Q7-SLO-090.1435700194.JPG.n.960px.jpg

Zračno podvozje namreč poskrbi, da se lahko trebuh od tal v načinu Off Road dvigne do 24,5 cm, serijsko pa je vgrajen pomočnik za nadzorovan spust. Na parkirišču smo brez škode "napadli" tudi malce večji previs, quattro ga je premagal brez težav in požel odobravanje pogostega obiskovalca. Sprva se mu je zdelo, da je avto za kaj takšnega vseeno prevelik oziroma premalo zmogljiv.

Audi-Q7-SLO-152.1435700129.JPG.s.960px.jpg

BMW X5, Mercedes GLE in tudi novi Volvo XC90 so v novem Q7 dobili zelo močno konkurenco, največji Audi pa se zdi celo tako dober, da so upravičeno lahko malce v skrbeh tudi pri Porscheju in Range Roverju. Nenazadnje bo njegova nova platforma služila kot osnova naslednji generaciji cayenna, na njej pa bo ultra bogataše naokoli vozil tudi luksuzni športno-terenski Bentley.

Audi-Q7-SLO-143.1435701267.JPG.s.960px.jpg

Audi Q7 ima že tako ali tako status najbolj prestižnega modela znamke, saj sta za njim celo A8 in R8, hkrati pa je na drugem mestu pri prepoznavnosti med modeli za A4 (ta jeseni dobi naslednika). Po prodaji je Q7 celo na drugem mestu med vsemi modeli, največ kupcev pa je pritegnil prav v zadnjem letu, ko so po svetu prodali 62 tisoč teh vozil.

Audi-Q7-SLO-104.1435701350.JPG.e.960px.jpg

Razred velikih športnih terencev je bil pred krizo pri nas precej uspešen, leta 2008 so tako prodali skoraj tisoč takšnih vozil, prodaja pa se je v 2009 prepolovila. Sledila so tri stabilna leta in v povprečju več kot 300 prodanih vozil, novi davek pa je prodajo vseh znamk skupaj leta 2013 oklestil na 165 primerkov. Lani se je številka dvignila na 206 vozil, letos in predvsem drugo leto pa naj bi bila že občutno višja - tudi na račun novega Q7.

Audi-Q7-SLO-140.1435704900.JPG.c.960px.jpg

Audijev prestižni SUV je tako vsestranski spremljevalec za družino, posel in prosti čas, ter zanesljiv sopotnik na vseh cestah in terenu. Pri slovenskem Audiju pravijo, da bodo do konca leta prodali 50 vozil, prihodnje leto pa vsaj sto. Prva vožnja je pokazala, da je novi Q7 zares storil več kot korak naprej ter tako ponuja več kot dovolj razlogov za uresničitev prodajnih ciljev.

Audi-Q7-SLO-130.1435700305.JPG.e.960px.jpg

Foto: Matej Kačič

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

Preberite tudi:

19.05.2015
07.07.2015
FINANCE
Avto
(intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju
Avto
AvtoMiloš Milač (intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju 1

»Audi zelo ceni pridnost in jo tudi dobro nagrajuje. Plače vseh zaposlenih v Audiju so zelo dobre, v primerjavi z BMW in Mercedes-Benzom so višje,« pravi 43-letni Matjaž Korman, ki zaseda pomembno mesto v razvoju tega avtomobilskega proizvajalca.

FINANCE
Avto
Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin
Avto
AvtoMiloš Milač Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin

Novi A6 bo na nemški trg zapeljal junija letos, osnovni štirivaljni turbodizel 40 TDI bo stal 48 tisoč evrov

FINANCE
Avto
Avto, ki prehiteva zakonodajo
Avto
AvtoMiloš Milač Avto, ki prehiteva zakonodajo 12

Na slovenski trg je zapeljal audi A8 četrte generacije. Eden najnaprednejših avtov ta hip, ki zna tudi sam voziti, a še ne sme. Novinec s ceno najmanj 107.500 evrov bo letos prepričal 40 Slovencev.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Direktorji, dobrodošli v digitalni dobi audija A8
Avto
AvtoMiloš Milač Direktorji, dobrodošli v digitalni dobi audija A8 3

Audijev zastavonoša v zadnji generaciji ustvarja tehnične smernice, uvaja 48-voltno električno omrežje, skoraj popolno digitalizacijo kabine in ohranja dinamiko, ki so jo kupci cenili pri prejšnjih modelih.

FINANCE
Avto
Prestižni Audijev orjak: spremljevalec poslovnežev in avanturistov
Avto
AvtoUroš Božin Prestižni Audijev orjak: spremljevalec poslovnežev in avanturistov

Novi audi Q8 združuje obliko štirivratne kupejevske limuzine z uporabnostjo in vsestranskostjo športnih terencev. Izdelovali ga bodo v Bratislavi, na evropske ceste pa bo zapeljal jeseni.

FINANCE
Avto
Nekoč najmanjši Audi pred življenjsko vlogo
Avto
AvtoMatej Kačič Nekoč najmanjši Audi pred življenjsko vlogo

Prek več kot 2.000 metrov visokih prelazov v osrčju italijanskih Dolomitov smo zapeljali novi Audi Q3 ter spoznali, da bo zagotovo kos visokim ambicijam - postati eden prodajno najpomembnejših modelov prestižne nemške znamke.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)