Po prenovljenem BMW serije 3 in novem Mercedesu C sta zaradi let že nekoliko pešajočem Audiju A4 v zelje skočila še Lexus IS in Jaguar XE, a po razkritju novega se zdi, da so v Ingolstadtu zgolj pametno počakali na pravi trenutek. Pred počitnicami in prvim javnim nastopom v Frankfurtu so tako vendarle pokazali peto generacijo modela A4 in z njim gotovo poskrbeli za nekaj nelagodja pri konkurenci.
Audijeva prodajna uspešnica je v novi podobi na oder pripeljala v limuzinski in karavanski različici, narejena pa je na platformi MLB evo in za kar 125 kg lažja od predhodnika. V dolžino je limuzina zrasla za 2,1 centimetra na 473 cm, v širino pridobila 16 milimetrov in meri 184,2 cm, za 2,1 centimetra pa je daljša tudi medosna razdalja. Limuzinski prtljažnik je ob tem ostal enako velik (480 litrov), v karavanu je za pet litrov večji (505 litrov), precej več pa je prostora za potnike - tako spredaj kot tudi zadaj.
Na pogled novi A4 ne prinaša revolucije, bolj evolucijo, oblikovalci pa so poudarili mišice in možatost, s širšo masko motorja, ravnimi linijami in nekaj detajli pa vnesli še nekaj dinamike. Veliko novega lahko pokažejo v notranjosti, ki je oblikovana povsem na novo ter spominja na tisto v novem Q7, manj pa na novi TT. Sredinska konzola in armaturna plošča nasploh sta precej spremenjeni, namesto klasičnih merilnikov bo voznik pred seboj lahko imel 12,3-palčni zaslon, sedeži so bolj ergonomski, enako velja za volanski obroč, korenite prenove pa je bil deležen tudi vmesnik MMI.
Pod motornim pokrovom bo sprva sedem motorjev, štirje dizli TDI in trije bencinarji TFSI, ki bo postregli z močjo od 110 do 200 kilovatov (150-272 KM). Inženirji so poudarek dali predvsem avtonomiji in ekonomičnosti. V ponudbi je nov 1,4-litrski TFSI motor, povečali so zmogljivost 3,0-litrskega dizla na do 200 kilovatov, pri že znanih motorjih pa so porabo goriva znižali celo do 20 odstotkov.
Ta večinoma bazira na aktivnem radarskem tempomatu ter sistemu Stop&Go, na voljo bo le z avtomatskim menjalnikom, takšen A4 pa bo lahko samodejno zaviral in tudi ustavil, na ukaz voznika pa pospešil in nadaljeval z vožnjo. Morda že videno, a do hitrosti 65 km/h bo sistem prevzel še nadzor nad krmiljenjem, znotraj voznega pasu pa bo Audijeva štirica tako vozila popolnoma avtonomno. Audi je hkrati tudi povezal radarski tempomat in navigacijo, kar prinaša samodejno zmanjšanje hitrosti pred ovinki.