Avto

Audi z novim A4 draži čutila in miri živce

Audi je na ogled postavil novi A4, ki je oblikovno drznejši, v notranjosti razkošnejši, v celoti zmogljivejši in obenem tehnično tako napreden, da zna v gneči voziti tudi sam

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

29.06.2015 13:45
Čas branja: 2 min

Audi-A4-2016-1600x1200-wallpaper-02.1435578011.jpg.e.960px.jpg

Po prenovljenem BMW serije 3 in novem Mercedesu C sta zaradi let že nekoliko pešajočem Audiju A4 v zelje skočila še Lexus IS in Jaguar XE, a po razkritju novega se zdi, da so v Ingolstadtu zgolj pametno počakali na pravi trenutek. Pred počitnicami in prvim javnim nastopom v Frankfurtu so tako vendarle pokazali peto generacijo modela A4 in z njim gotovo poskrbeli za nekaj nelagodja pri konkurenci.

Audi-A4-2016-1600x1200-wallpaper-03.1435578104.jpg.e.960px.jpg

Audijeva prodajna uspešnica je v novi podobi na oder pripeljala v limuzinski in karavanski različici, narejena pa je na platformi MLB evo in za kar 125 kg lažja od predhodnika. V dolžino je limuzina zrasla za 2,1 centimetra na 473 cm, v širino pridobila 16 milimetrov in meri 184,2 cm, za 2,1 centimetra pa je daljša tudi medosna razdalja. Limuzinski prtljažnik je ob tem ostal enako velik (480 litrov), v karavanu je za pet litrov večji (505 litrov), precej več pa je prostora za potnike - tako spredaj kot tudi zadaj.

Audi-A4-2016-1600x1200-wallpaper-05.1435578129.jpg.e.960px.jpg

Na pogled novi A4 ne prinaša revolucije, bolj evolucijo, oblikovalci pa so poudarili mišice in možatost, s širšo masko motorja, ravnimi linijami in nekaj detajli pa vnesli še nekaj dinamike. Veliko novega lahko pokažejo v notranjosti, ki je oblikovana povsem na novo ter spominja na tisto v novem Q7, manj pa na novi TT. Sredinska konzola in armaturna plošča nasploh sta precej spremenjeni, namesto klasičnih merilnikov bo voznik pred seboj lahko imel 12,3-palčni zaslon, sedeži so bolj ergonomski, enako velja za volanski obroč, korenite prenove pa je bil deležen tudi vmesnik MMI.

Audi-A4-2016-1600x1200-wallpaper-0c.1435578155.jpg.e.960px.jpg

Pod motornim pokrovom bo sprva sedem motorjev, štirje dizli TDI in trije bencinarji TFSI, ki bo postregli z močjo od 110 do 200 kilovatov (150-272 KM). Inženirji so poudarek dali predvsem avtonomiji in ekonomičnosti. V ponudbi je nov 1,4-litrski TFSI motor, povečali so zmogljivost 3,0-litrskega dizla na do 200 kilovatov, pri že znanih motorjih pa so porabo goriva znižali celo do 20 odstotkov.

Audi-A4-2016-1600x1200-wallpaper-0b.1435578183.jpg.e.960px.jpg

Novi Audi A4 bo razumljivo varnostno in tehnično v vrhu razredu, prinesel pa bo tudi kar nekaj bombončkov, ki bodo še kako lajšali vsakodnevno vožnjo. Sploh tiste njene dele, ki vsebujejo mestno gnečo, nešteta ustavljanja in speljevanja ali pa večkilometrske zastoje na avtocesti, ki lahko načnejo še tako močne živce - sistem avtonomne vožnje.

Ta večinoma bazira na aktivnem radarskem tempomatu ter sistemu Stop&Go, na voljo bo le z avtomatskim menjalnikom, takšen A4 pa bo lahko samodejno zaviral in tudi ustavil, na ukaz voznika pa pospešil in nadaljeval z vožnjo. Morda že videno, a do hitrosti 65 km/h bo sistem prevzel še nadzor nad krmiljenjem, znotraj voznega pasu pa bo Audijeva štirica tako vozila popolnoma avtonomno. Audi je hkrati tudi povezal radarski tempomat in navigacijo, kar prinaša samodejno zmanjšanje hitrosti pred ovinki.

Audi-A4-2016-1600x1200-wallpaper-08.1435578255.jpg.e.960px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

07.07.2015
01.09.2015
14.09.2015
FINANCE
Avto
(intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju
Avto
AvtoMiloš Milač (intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju 1

»Audi zelo ceni pridnost in jo tudi dobro nagrajuje. Plače vseh zaposlenih v Audiju so zelo dobre, v primerjavi z BMW in Mercedes-Benzom so višje,« pravi 43-letni Matjaž Korman, ki zaseda pomembno mesto v razvoju tega avtomobilskega proizvajalca.

FINANCE
Avto
Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin
Avto
AvtoMiloš Milač Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin

Novi A6 bo na nemški trg zapeljal junija letos, osnovni štirivaljni turbodizel 40 TDI bo stal 48 tisoč evrov

FINANCE
Avto
Avto, ki prehiteva zakonodajo
Avto
AvtoMiloš Milač Avto, ki prehiteva zakonodajo 12

Na slovenski trg je zapeljal audi A8 četrte generacije. Eden najnaprednejših avtov ta hip, ki zna tudi sam voziti, a še ne sme. Novinec s ceno najmanj 107.500 evrov bo letos prepričal 40 Slovencev.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Direktorji, dobrodošli v digitalni dobi audija A8
Avto
AvtoMiloš Milač Direktorji, dobrodošli v digitalni dobi audija A8 3

Audijev zastavonoša v zadnji generaciji ustvarja tehnične smernice, uvaja 48-voltno električno omrežje, skoraj popolno digitalizacijo kabine in ohranja dinamiko, ki so jo kupci cenili pri prejšnjih modelih.

FINANCE
Avto
Nekoč najmanjši Audi pred življenjsko vlogo
Avto
AvtoMatej Kačič Nekoč najmanjši Audi pred življenjsko vlogo

Prek več kot 2.000 metrov visokih prelazov v osrčju italijanskih Dolomitov smo zapeljali novi Audi Q3 ter spoznali, da bo zagotovo kos visokim ambicijam - postati eden prodajno najpomembnejših modelov prestižne nemške znamke.

FINANCE
Avto
Tu je audi A6, digitalen avto za malo večje množice
Avto
AvtoMiloš Milač Tu je audi A6, digitalen avto za malo večje množice 3

Na trg je zapeljal novi audi A6, najbolj dostopen prestižni audi nove generacije in eden najbolj priljubljenih audijev nasploh. Osnovni štirivaljni dizel 40 TDI stane 55 tisočakov. Letos bo prepričal od 50 do 60 Slovencev, prihodnje leto kar 250.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)