Neuradno: Oderlap & Co. tik pred prodajo ljubljanskega Autocommercea Neuradno: Oderlap & Co. tik pred prodajo ljubljanskega Autocommercea Slovenski distributer znamke Mercedes, ki je nekoč sodil v holding ACH, naj bi kmalu dobil novega lastnika
Mercedesov trio po okusu zvezdnikov Mercedesov trio po okusu zvezdnikov Mercedes-Benz je v Slovenijo pripeljal novo in najmanjšo limuzino razreda A ter prenovljena modela GLC in GLC coupe. Za volanom limuzine razreda A se vozi tudi igralka Katarina Čas.
Daimler zaradi vpoklica in težav z dizlom znižal napovedi Daimler zaradi vpoklica in težav z dizlom znižal napovedi Nemški avtomobilski velikan je še eno v vrsti podjetij, ki je znižalo napovedi
Največja škoda raste v razredu, ki ga drugi zapuščajo Največja škoda raste v razredu, ki ga drugi zapuščajo Škoda superb se je v tretji generaciji zavihtela na drugo mesto v prodaji poslovnih limuzin in karavanov v Evropi. Z bratrancem passatom si režeta polovico trga in imata nekakšen oligopol.
Konec srbskih sanj, Volkswagnovo tovarno bodo dobili Turki Konec srbskih sanj, Volkswagnovo tovarno bodo dobili Turki Nova Volkswagnova tovarna, izdelovala bo škodo karoq in seata ateco, bo leta 2022 zrasla v turškem Izmirju.

Po norem vikendu v Le Mansu slavil hibridni Porsche

Čas branja: 1 min
14.06.2015  21:15
Na tradicionalni avtomobilistični dirki 24 ur Le Mansa je po petih letih prevlade Audija po ogorčenem boju letos slavil Porsche. Ta je 17. zmago dosegel po 17. letih suše, vsa vodilna mesta pa so znova odnesli hibridi

Obveščaj me o novih člankih:  
Audi dodaj
Porsche dodaj
Nick Tandy dodaj
Mark Webber dodaj
Andre Lotterer dodaj

Audi in Porsche - čeprav pod skupno streho - nista rivala zgolj na cesti, njuna tekmovalnost je do izraza prišla tudi na že 83. prestižni dirki 24 ur Le Mansa. Velik vrtiljak čustev in živčnega grizenja nohtov je bil prisoten skozi vseh 24 ur slovite vzdržljivostne dirke. Na koncu je zmagovalec lahko samo eden in to je po 17. letih odsotnosti z zmagovalnega podija postal Porsche 919, hibridna zver z nekaj več kot tisoč konji.

Porsche919HybridRangeLM2015-2.1434309253.jpg.s.960px.jpg

Po petih letih prevlade Audija je tako letos slavila druga nemška tovarna. Za prvo zasedbo Porscheja sta ob dirkaču formule 1 Nicu Hülkenbergu vozila še Earl Bamber in Nick Tandy, dvojno zmago pa je potrdila še zasedba Mark Webber-Timo Bernhard-Brendon Hartley.

Porsche je letos dodelal lanski model 919 Hybrid. Slednjega na zadnjih kolesih poganja zgolj dvolitrski turbobencinski štirivaljnik s 386 kilovati (500 KM), turbini pri dihanju pa še dodatno pomaga električni generator, kar doda še 75-100 kilovatov (100-130 KM). Prednji kolesi poganja elektromotor, ki zmore 294 kilovatov (400 KM), skupna sistemska moč tako presega tisoč "konjev". Porsche je z novim 919 postavil tudi rekord kroga, ki znaša 3:16,887 minute.

Na tretjem mestu v Le Mansu je bil lanski zmagovalec v hibridnem Audiju R18 e-tron quattro Andre Lotterer s sovoznikoma Marcelom Fässlerjem in Benoitom Treluyerjem. Za zmagovalcem so zaostali za dva kroga. Tudi na četrtem mestu je bil Audijev hibrid, petemu Porscheju pa sta sledili še dve hibridni Toyoti TS040, med kateri se je zrinila še tretja posadka Audija.

V dosedanjih 83 izvedbah dirke v Le Mansu ima Porsche največ zmag - 17 -, sledi Audi s 13 uspehi, tretji je Ferrari z devetimi. Zmaga Porscheja po lanski vrnitvi na dirko pomeni veliko osvežitev za naporno tekmovanje, ki so ga prvič izvedli leta 1923. V prihodnje bo Le Mans verjetno še bolj zanimiv, saj se bo konkurenci najmočnejših dirkalnikov pridružil še Ford, zelo verjetno pa tudi BMW in Mazda, ki je tukaj slavila leta 1991.

V prvem Porscheju 919 Hybrid so imeli na koncu po 5.383 prevoženih kilometrih, v katerih so nanizali 395 krogov (13,629 km), krog naskoka pred posadko v enakem dirkalniku, v katerem je bil poleg nekdanjega dirkača formule 1 Avstralca Marka Webbra še Nemec Bernhard in Novozelandec Hartley. Eden izmed zmagovalcev Hülkenberg, ki je prvič nastopil na tem tekmovanju, je prvi aktivni voznik formule 1, ki je slavil tudi v Le Mansu, po letu 1991, ko je zmagal Belgijec Bertrand Gachot.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Kaj novo skrbništvo Porscheja v Sloveniji pomeni za kupce 3

Skrb za ekskluzivno znamko Porsche je z novim letom prevzelo podjetje Porsche Inter Auto

FINANCE
Članki
Članki Je Snapchat povozila konkurenca, ker mu je v zelje skočil Instagram?

So delnice Snapa dober mesec dni po začetku borzne kotacije privlačna naložba ali pač ne? Vprašali smo analitike

FINANCE
Članki
Članki Dobra novica: Evroposlanci podprli znižanje DDV za e-knjige in digitalne naročnine 1

Če bodo spremembo sredi meseca potrdile še države članice, e-knjige in digitalne naročnine ne bodo več obdavčene višje kot tiskane...

FINANCE
Članki
Članki Prelom: ECB je začela opuščati spodbujevalne ukrepe – kaj to pomeni za ceno vaših posojil? 2

Šef ECB Mario Draghi sporoča: ECB bo kmalu, že januarja 2018 začela opuščati spodbujevalne ukrepe, s katerimi je doslej trg zalivala...

FINANCE
Članki
Članki Funt je teden začel z izrazitim zdrsom 1

V primerjavi z začetkom leta 2016 je funt glede na evro zdaj vreden že okoli 17 odstotkov manj; to pa pomeni, da je z evri na Otoku zdaj...

FINANCE
Članki
Članki Ko začnejo Kitajci poudarjati kakovost – cene surovin upadajo

Strah pred presežno ponudbo zaradi preobrata v kitajskem dojemanju, da ni pomembna samo hitrost, ampak tudi kakovost gospodarske rasti,...

FINANCE
Članki
Članki Junckerjev sklad kot učna ura, kako bomo črpali denar EU po letu 2020

Pogovor s podpredsednikom EIB o težavah, ki jih imajo nove članice EU pri izkoriščanju zmogljivosti sklada EFSI

FINANCE
Članki
Članki Socialna pravičnost – politična obljuba ali zaveza? 3

Steber socialnih pravic v EU: katere socialne pravice so politiki potrdili kot temeljne in od koga bo odvisno njihovo uresničevanje