Audi in Porsche - čeprav pod skupno streho - nista rivala zgolj na cesti, njuna tekmovalnost je do izraza prišla tudi na že 83. prestižni dirki 24 ur Le Mansa. Velik vrtiljak čustev in živčnega grizenja nohtov je bil prisoten skozi vseh 24 ur slovite vzdržljivostne dirke. Na koncu je zmagovalec lahko samo eden in to je po 17. letih odsotnosti z zmagovalnega podija postal Porsche 919, hibridna zver z nekaj več kot tisoč konji.
Po petih letih prevlade Audija je tako letos slavila druga nemška tovarna. Za prvo zasedbo Porscheja sta ob dirkaču formule 1 Nicu Hülkenbergu vozila še Earl Bamber in Nick Tandy, dvojno zmago pa je potrdila še zasedba Mark Webber-Timo Bernhard-Brendon Hartley.
Na tretjem mestu v Le Mansu je bil lanski zmagovalec v hibridnem Audiju R18 e-tron quattro Andre Lotterer s sovoznikoma Marcelom Fässlerjem in Benoitom Treluyerjem. Za zmagovalcem so zaostali za dva kroga. Tudi na četrtem mestu je bil Audijev hibrid, petemu Porscheju pa sta sledili še dve hibridni Toyoti TS040, med kateri se je zrinila še tretja posadka Audija.
V prvem Porscheju 919 Hybrid so imeli na koncu po 5.383 prevoženih kilometrih, v katerih so nanizali 395 krogov (13,629 km), krog naskoka pred posadko v enakem dirkalniku, v katerem je bil poleg nekdanjega dirkača formule 1 Avstralca Marka Webbra še Nemec Bernhard in Novozelandec Hartley. Eden izmed zmagovalcev Hülkenberg, ki je prvič nastopil na tem tekmovanju, je prvi aktivni voznik formule 1, ki je slavil tudi v Le Mansu, po letu 1991, ko je zmagal Belgijec Bertrand Gachot.