Avto

Renault kadjar: zapeljal v nišo, trčil v gnečo

Renaultov križanec kadjar danes ni več posebnež, saj mu tekmecev ne manjka. Z dobro vsebino in ugodno ceno bo lovil aktivne Slovence, prodaja se je pričela danes

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

09.06.2015 11:30
Čas branja: 3 min

Pred desetletjem so bili športni terenci na naših cestah še sila redki, Na cesti smo srečevali toyote rav4, honde CR-V, bolj terenske suzukije, prve Korejce tega razreda in razkošne nemške trojice. Danes je drugače, govori statistika in pogled na ceste. Veliki so ostali, kompaktni so se namnožili, mali pa eksplodirali. Razred v katerega sodi renaultov captur je v največjem vzponu. Vsi športni terenci skupaj so lani prepričali 642 tisoč Evropejcev in dobrih 4.000 Slovencev, leta 2020 bo evropska prodaja dosegla 1,3 milijone (desetino trga), slovenska pa bo glede na preteklost po deležu sledila.

P6020590.1433839167.JPG.c.600px.jpg
Renault kadjar se je zapeljal v sredino komapktnega razreda športnih terencev, dolg je 4,45 metra, visok 1,6 in širok 1,84 metra. Z osnovno ceno 19.900 evrov se zdi drag, a je upoštevaje brezobrestno financiranje primerljiv s tekmeci.

Zgornje vrstice pojasnjujejo prvi razloga zakaj je Renault malemu 4,15 metra dolgemu capturju dodal še 4,45 metra dolg kadjar. Drugi pomemben razlog so zaslužki, ki so kljub že kar veliki gneči še vedno boljši kot v klasičnih razredih, kjer je jkonkurenca še hujša, zanimanje kupcev pa manjše. Renaultov vstop v ta priljubljen razred je zato logičen. Sicer ni prvi, pred sedmimi leti je srečo poskusil koleos. V maroški divjini se je dobro izkazal, a ga kupci niso najbolje sprejeli. Novi kadjar je bolj posrečen z vidika oblike, zasnove, prostornosti, varčnosti in varnosti, verjamejo v Renaultu in na novinca stavijo veliko.

Marjan-Murn2-mm.1433839050.jpg.e.600px.jpg
"S kadjarjem želimo na vrh razreda, tako kot s capturjem," je napovedal direktor prodaje Renaulta v Sloveniji Marjan Murn.

"O prodajnih načrtih ne govorimo, ciljamo pa na vrh prodaje v razredu," je na tiskovni konferenci napovedal direktor prodaje Renaulta v Sloveniji Marjan Murn, ki takšnih izjav ponavadi ne daje, če ne misli resno. V družbi so prepričani, da je kadjar tipičen slovenski avto z vidika uporabnosti, prilagodljivosti, robustnosti, ki je pogodu zahtevnim razmeram na naših cestah in aktivnosti, ki se jih poslužujejo številni Slovenci.

Renault-Kadjar-2016-1280x960-wallpaper-43.1433841094.jpg.e.600px.jpg
Sodobna armaturna plošča, kar nekaj serijske opreme v osnovnem paketu - tudi sedempalčni zaslon med merilniki in veliko dodatkov v bogatejših paketih opreme. Sedempalčni zaslon na sredinski konzoli z vmesnikom R-link dobite pri najbogatejšem paketu bose edition, ki postreže tudi z vrhunskim hifi sistemom. Srednji paket Xmod pa ponuja extended grip - napredni ESP, ki vam bo z zaviranjen posameznega prednjega kolesa pomagal iz blata.

Kadjar na že omenjenih zunanjih merah ponuja prostorno in dobro izkoriščeno okolje, potnike čaka zračno okolje podkrepljeno z 90 oziroma 91 centimetri prostora od sedalnega dela sedežev do stropa, 22 centimetrov prostora za kolena zadaj sedečih in 472 do 1.478 litrov prtljažnika, ki je izdaten tudi po dolžini. Če poleg zadnjih sedežev podremo še naslon sopotnikovega sedeža, lahko v kadjarja pospravite 2,56 metra dolg predmet, surf desko ali kaj drugega. Voznikovo okolje je sodobno, v najbogatejšem paketu sta sedempalčna zaslona dva - med merilniki in na sredinski konzoli. Asistenčnih sistemov je veliko, med njimi tudi sistem za zaviranje v sili, pomočnik za bočno ali prečno samodejno parkiranje,... Robustnost poleg 19 oziroma kar 20 (4WD) oddaljenosti karoserije od tal nakazuje držalo za roke na desni strani sredinske konzole.

P6020613.1433841183.JPG.n.600px.jpg

Kadjar je zapeljal na že zrel trg kompaktnih športnih SUV, tekmecev ne manjka, cene pa se še vedno ugodno visoke za proizvajalce in prodajalce. Na prvi pogled to velja tudi za kadjar, ki se giblje v cenovnem razponu od 20 do 29 tisoč evrov. Za slabih 20 tisočakov dobite prednji pogon, 1,2 litrski štirivaljni turbo bencinar s 96 kilovati in opremo life, ki je že kar bogata. Poleg bogate varnosti ima še sedempalčni zaslon med merilniki, klimatsko napravo, LED dnevne in zadnje luči, tempomat in omejevalnik hitrosti,... Enako opremljen vstopni dizel 1,5 DCi s 81 kilovati stane 21.400 evrov, najmočnejši dizel 1,6 DCi s 96 kilovati pa najmanj 24.900 evrov, a je opremljen z boljšim paketom Xmod, od primerljivega 1,5 DCi Xmod je 1.300 evrov dražji. Štirikolesni pogon z elektronskim prenosom moči na zadnja kolesa (razmerje 50:50 je moč tudi "zakleniti" s tipko lock) boste v kadjarju dobili le pri najmočnejšem dizlu za najmanj 26.900 evrov, doplačilo je dva tisoč evrov.

Kaj pravi cenovna primerjava s tekmeci

P6020582.1433841356.JPG.w.600px.jpg

Omenjene cene niso nizke, so pa upoštevaje bogato vsebino, varčne motorje (dizelska porabita med 3,8 in 4,9 litra, bencinski 5,7 litra), prostornost in sodobnost ter ugoden paket financiranja primerljive s starejšimi in manj sodobnimi tekmeci. Denimo osnovni kadjar z 1,2 litrskim bencinskim motorjem Energy TCe 130 stane 19.900, upoštevaje brezobrestno financiranje je dodaten prihranek za kupca osem odstotkov, torej okoli 1.600 evrov, uradnega popusta, ki bi dejansko znižal ceno pa ni. Kadjarjev najbližji tekmec je bratranec qashqai, nekaj krajši in manj prostoren, tudi s šibkejšim bencinskim motorjem 1.2 s 81 kilovati stane med 17.250 in 17.770 evrov (odvisno od trgovca), zanj pa ponujajo brezobrestno financiranje polovico takoj in polovico po enem letu, dizelski qashqai 1.5 DCi pa slabih 20 tisočakov. Korejska tekmeca, ki že čakata na naslednike, imata podobne cene. Bencinska kia sportage stane 17, dizelska pa 19.490 evrov, hyundai iX35 pa je v bencinski različici nekaj dražji - 17.670 evrov, v dizelski pa je s ceno pod 19 tisočaki najugodnejši.

Kje je kadjar dobil ime

Kadjar je moško ime, ki je sestavljeno iz besed "kad" in "jar". Kad- izhaja iz besede "quad", navdih zanj je povzet neposredno iz sveta terenskih štirikolesnikov, za katere se tudi pri nas morda najpogosteje uporablja angleški naziv quad. Drugi del imena, -jar izhaja iz francoskih besed "agile" in "jaillir" ter spominja na agilnost oziroma nenadno pojavnost. Zven in zapis naziva novega modela imata odtenek eksotičnosti, ki prav vabi k novim pustolovščinam in odkrivanju še neznanih obzorij. Matej Kačič

Foto: Miloš Milač in Renault

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

Preberite tudi:

03.02.2015
03.02.2015
02.02.2015
07.07.2015
FINANCE
Avto
Kia stinger brez zadrege nad nemške tekmece
Avto
AvtoMiloš Milač Kia stinger brez zadrege nad nemške tekmece 14

Južnokorejska Kia napada s klasičnim fastbackom oziroma gran turismom vznemirljive podobe, dobre opremljenosti in nedvomno konkurenčnih cen

FINANCE
Avto
Takšen bo novi kia ceed
Avto
AvtoMiloš Milač Takšen bo novi kia ceed 7

Korejska Kia predstavlja prve skice nove generacije priljubljenega modela, novo je tudi ime. Namesto cee'd se bo imenoval ceed

FINANCE
Avto
Kaj prinaša tretja generacija kie ceed
Avto
AvtoMiloš Milač Kaj prinaša tretja generacija kie ceed 1

Korejska Kia tudi v času športnih terencev nadaljuje zgodbo klasičnega kompaktnega petvratnega modela ceed. Novi model bo pri nas konec poletja.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Kia, ki vam jo bodo mnogi zavidali
Avto
AvtoMatej Kačič Kia, ki vam jo bodo mnogi zavidali 44

Stinger GT je hudo privlačen, že kar nastopaški kupe, ki navduši s športnostjo in eleganco, dokončno pa te »zakuri« z zmogljivostmi biturbošestvaljanika, vozno dinamiko in vse prej kot zasoljeno ceno.

FINANCE
Avto
Mali korejec nesramno izziva konkurenco
Avto
AvtoJanez Kovačič Mali korejec nesramno izziva konkurenco 7

Stonic napenja tržne razmere v razredu majhnih športnih terencev do vrelišča, saj je oblikovno simpatičen in vozno spodoben, za povrh pa še censko konkurenčen, kar je v teh krajih eden najpomembnejših adutov.

FINANCE
Avto
Električna kia niro z dosegom 450 kilometrov
Avto
AvtoMiloš Milač Električna kia niro z dosegom 450 kilometrov 15

Korejska Kia je na sejmu električnih vozil v koreji razkrila novo električno različico modela Niro z baterijo kapacitete 64 kilovatnih ur in dosegom 450 kilometrov med polnjenji.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)