"Slovenski trg luksuznih avtomobilov je praktično umrl," je ob napovedi prodaje novega Forda mustanga povedal David Jurič, generalni direktor družbe Summit motors. Močne in drage avtomobile namreč pošteno tepe neprijazna slovenska zakonodaja, ki vozilo glede na tujino precej podraži.
Za šibkejšega mustanga s štirivaljnim 2.3 EcoBoost motorjem ter 314 konji je tako pri nas treba odšteti 38 tisoč evrov, tisti "pravi" mustang s 418 konji pa stane kar 56.300 evrov - to je dobrih 12 tisoč evrov več, kot takšen mišičnjak stane v Nemčiji. Pri slovenskem zastopniku so ob tem dejali, da je njihova neto cena avtomobila nekoliko nižja od nemške, vendar pa jo na koncu močno dvignejo slovenske davščine.
Letno naj bi pri nas prodali 10-15 vozil, trenutno pa je na mustanga treba čakati osem mesecev. Sami smo novega mustanga preizkusili pred dnevi, in pustil nas je vse prej kot ravnodušne.
Mustang je seveda tudi pri nas na voljo v dveh različicah (kupejevski fastback in kot kabriolet) ter s samodejnim menjalnikom. Šibkejši mustang s samodejnim menjalnikom stane 43.900 evrov, kabriolet pa 42.400 oziroma 48.600 evrov s šeststopenjsko avtomatiko. Za mogočnega V8 z avtomatiko je treba odšteti 60 tisočakov, prav toliko stane močni kabriolet, avtomatika pa slednjega podraži na 63.800 evrov.