Pri slovenskem Oplu so letos zelo zadovoljni s prodajo vozil, saj se je ta v prvih petih mesecih letos povečala za 275 vozil oziroma 16 odstotkov na 2.032. Raste tako prodaja podjetjem, kot fizičnim osebam pri katerih si znamka reže desetodstotni tržni delež. Opel ob tem raste hitreje od trga, kar dokazuje letošnji 6,84 odstotni tržni delež, ki je za 0,34 odstotne točke višji od lanskega.
Ker je v teh mesecih v polni meri stekla prodaja podjetjem za izposojo avtomobilov (rent a car), smo takoj pomislili, da je tu ključ oplove rasti. Na predstavništvu pa so nam pojasnili, da je prodaja podjetjem, ki vključujejo tudi podjetja za izposojo vozil in poslovne najeme, primerljiva s preteklimi leti. Sočasno pa je zrasla tudi prodaja fizičnim kupcem.
Med posameznimi modeli je najbolj priljubljena corsa, zanjo se je letos odločilo 612 kupcev oziroma skoraj tretjina vseh, ki so izbrali Opla. Uspešni so tudi drugi oplovi modeli, saj dosegajo visoke uvrstitve na lestvicah posameznih razredov. Corsa je denimo med sebi enakimi uvrščena na tretje mesto, insignia in meriva pa na drugo.
Primerljivo z lani pa se je najbolj povečala prodaja mokke (+ 60,6 odstotka), merive (+49,4 odstotka) in astre, ki je v jeseni življenja, naslednica je namreč pred vrati, dobila dodaten zagon in dosegla 31,1 odstotno rast prodaje.