To je s spremembo zakona o varnosti cestnega prometa konec maja odločil hrvaški sabor. Zakon so uskladili s smernicami EU in priporočili hrvaškega ustavnega sodišča, ki je opozorilo, da je zakon sporen.
Hrvaški sabor je leta 2008 sprejel zakonsko določilo, ki je voznikom, mlajšim od 24 let, prepovedalo upravljanje z vozili z motorji, močnejšimi od 80 kilovatov. Ustavno sodišče je leta 2013 to omejitev za mlade profesionalne voznike ukinilo, ker jim je zakon omejeval možnost zaposlitve.
Na Hrvaškem so tudi opozarjali, da zakon krši ustavne pravice posameznikov v številnih primerih. Tak je denimo primer, ko ima družina samo en avtomobil, ki je močnejši od 80 kilovatov, mladi člani družine pa ga ne smejo uporabiti niti v nujnih primerih.
Po podatkih hrvaškega avtokluba je hrvaška policija lani kaznovala 5100 mladih voznikov, ki so kršili zakon o omejitvi moči vozila, med njimi tudi 31 tujih državljanov. Kaznovani so bili s 1000 kunami (131 evrov) kazni.
S spremembami pa niso ukinili omejitve hitrosti za voznike do 24 let starosti; ti bodo na Hrvaškem še vedno lahko kaznovani, če bodo na avtocestah vozili hitreje od 120 kilometrov na uro, na hitrih cestah več kot 100 kilometrov na uro in na vseh ostalih cestah več kot 80 kilometrov na uro. Tako kot za profesionalne voznike pa tudi za voznike do 24 let starosti še naprej velja ničelna toleranca do vožnje pod vplivom alkohola.
Hrvaško notranje ministrstvo je sporočilo, da so od uveljavitve omejitve moči vozila za mlade voznike leta 2008 do lani znižali število prometnih nesreč, ki so jih povzročili vozniki do 24 starosti, za 60 odstotkov, število ponesrečenih v teh nesrečah pa za 70 odstotkov. Za nadaljevanje tega trenda pa naj bi zdaj zadoščala omejitev hitrosti.