Nemški opel je predčasno uradno razkril fotografije nove in tehnične podrobnosti nove opel astre, njene obline niso bistveno drugačne kot na risbi, ki smo jo objavili sredi maja.
Nova astra bo pod soj salonskih žarometov zapeljala šele konec septembra, na naš trg pa predvidoma ob prelomu leta. Nemški Opel pa je že sedaj, menda zaradi pobeglih fotografij, predčasno razkril obline in tehnične podrobnosti novinke.
Obline so urezane na novo, čeprav astra jasno kaže silhueto predhodnice. Spredaj ima kromirano masko z dvema prečnima letvama, globoko v blatnike zajedajoče žaromete in ostro stransko linijo, ki se nadaljuje v zavihek na zadku. Povsem nova je tudi kabina, s kakovostnejšimi in tudi na videz bolj imenitnimi materiali ter velikim zaslonom na dotik na vrhu armaturne plošče.
Tokrat, sodeč po prvih podatkih, bomo hvalili tudi astrine lastnosti. V primerjavi z veliko in težko predhodnico, bo nova astra do 200 kilogramov lažja, za pet centimetrov krajša, a v kabini kljub temu bolj prostorna. Ob tem bo astra prvi avto te znamke opremljen s komunikacijskim sistemom OnStar za zagotavljanje pomoči 24 ur na dan, 365 dni na leto. V astri bo prvič vgrajen tudi informacijski vmesnik intellilink četrte generacije, ki se bo razumel s pametnimi telefoni z operacijskim sistemom android in iOS, kar je danes redkost.
Kot prva v razredu bo imela možnost vgradnje LED matričnih žarometov, ki bodo samodejno senčili dolg snop žarometov. Za udobje, tudi razkošje v kabini pa bodo po želji skrbeli masažni in prezračevani sedeži z možnostjo nastavljanja širine bočnega dela. Poleg že znanih, večinoma zelo svežih motorjev, bo astra opremljena tudi z novim 1,4 litrskim turbo štirivaljnim bencinarjem ecotec - ta bo zmogel 107 kilovatov (145 konjskih moči) in 250 nevtonmetrov navora v širokem območju med 1.800 in 4.000 vrtljajev v minuti.
Video prve vožnje, še zamaskirane astre