Peugeot prenovljeni model 208 v boj s konkurenco pošilja s spremenjenim prednjim odbijačem, masko in obrobami meglenk, ob tem je pridobil 3D zadnje luči v obliki krempljev, širše bočne pragove ter tri nove barve (skupaj 12). Izstopa predvsem kričeče oranžna, patentirana novost sta dve mat barvi, kupec pa si lahko avto tako zunaj kot znotraj tudi delno prilagodi svojemu okusu.
Dobrodošla novost v malem Peugeotu je varnostni sistem Active city brake, ki preprečuje nesreče oziroma zmanjša njihove posledice. Sistem deluje med 5 in 30 km/h s pomočjo posebne kamere. Za doplačilo sta na voljo tudi vzvratna kamera in pomočnik pri parkiranju.
Slovencem so ob tri- in petvratni različici (+300 evrov) na voljo štirje paketi opreme (Access, Active, Allure in GTi) ter osem motorjev - pet bencinskih z močjo od 50 do 153 kW (68-208 KM) in tri dizelske različice z močjo od 55 do 88 kW (75-120 KM). Vsi motorji ustrezajo Euro6 standardom, opremljeni so s 5- ali 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, na voljo sta tudi robotizirani (1.2 Puretech 82) in šeststopenjski avtomatski menjalnik (1.2 PureTech 110).
Vstopni trivratni model z litrskim PureTech 68 motorjem in opremo Active je po ceniku na voljo za 10.700 evrov - slovenski zastopnik je ob premieri za 10.858 evrov pripravil petvratno različico 1.2 Puretech 82 Active s samodejno klimo in kovinsko barvo, ki sicer stane 13. 868 evrov.
Slovenci večinoma kupujejo model 208 z bencinskim motorjem, majhni avtomobili imajo pri nas približno 25-odstotni tržni delež, v svojem razredu pa skoraj 11 odstotkov pripada prav P208. Dve tretjini vozil si omislijo ženske, povprečna starost znaša 48 let, med večjimi razlogi za nakup pa so cena, oprema vozila in splošno udobje. Model ima za znamko pri nas precejšen pomen, saj mu namenijo tretjino zneska za oglaševanje, hkrati pa pomeni četrtino vse prodaje. Pogosto je drugi avto v družini, največkrat pa si ga omislijo tisti brez otrok oziroma z odraslimi.
Foto: Gregor Žvab