Francoski Peugeot je lahka tovorna vozila začel izdelovati že konec 19. stoletja, skozi čas vseskozi krepil ponudbo ter leta 1996 dodal še kompaktnega enoprostorca z imenom partner. Velika uporabnost in širok spekter njegove uporabe sta privlačila kupce, v Sloveniji pa je stekla prodaja prenovljene tretje generacije. Letos naj bi prodali okoli 100 tepeejev in 50 partnerjev, prihodnje leto pa 250 oziroma 120 partnerjev v obeh različicah.
Osveženi partner (tepee) - ki je tehnično berlingov brat dvojček - se ponaša z drugačnimi odbijači ter širšo in nekoliko spremenjeno masko, v kateri se nahaja znak leva. Dnevne luči so v LED tehniki, bolj izrazite meglenke pa poudarjajo robustnost. Na zadku je sprememb bolj malo, po želji je tam zaščita iz aluminija, jeseni pa bo tepee že serijsko opremljen s sistemom za samodejno zaviranje v sili. Pod motornim pokrovom so prenovljeni bencinski (2x) in dizelski (3x) agregati, ki naj bi porabili do 15 odstotkov manj goriva.
Več sprememb je v notranjosti, kjer so se oblikovalci še dodatno posvetili praktičnosti in uporabnosti. Armaturna plošča je precej spremenjena in ponuja 7-palčni zaslon na dotik oziroma sistem SMEG, ki ga ponuja tudi manjši model 208 (serijsko na Allure). Kupec si lahko omisli tudi vzvratno kamero, na voljo je tudi sistem MirrorScreen, ki prinaša povezavo s pametnim mobilnikom.
V družinski različici je v kabini na voljo skoraj 200 litrov odlagalnih površin, 184 litrom pa je treba dodati še 675 litrov v prtljažniku. Ob podrti zadnji klopi je v partnerja tepee moč spraviti tri kubike prtljage, pri tem je vsak sedež nastavljiv po meri potnika, ob podiranju pa se naredi ravno dno.
Partner tepee je na voljo tudi s sedmimi sedeži, za kar je treba odšteti dobrih 600 evrov, oba dodatne se lahko posamično sklopita ali odstranita iz vozila. Na voljo so štirje paketi opreme, povsem nov je najvišji Allure, Outdoor pa je primeren za pustolovsko navdahnjene družine.
Teepe Outdoor ob malce bolj dvignjeni karoseriji ter M+S pnevmatikah prinaša še sistem Grip Control. Slednji izboljša oprijem prednjih koles na bolj zahtevnem terenu. Voznik tako lahko prek vrtljivega gumba na sredinski konzoli izbere štiri načine: pesek, sneg, neutrjen teren ali izklopi ESP. Slovenski zastopnik je ob lansiranju ponudil posebno ponudbo, partner tepee active 1.6 BlueHDi 100 s kovinsko barvo in družinskim paketom namesto 20.904 evrov stane 15.828 evrov.
Krajši furgon vase spravi od 3,3-3,7 kubičnih metrov tovora, vanj gresta dve euro paleti, daljši pa ponuja 3,7-4,1 kubičnih metrov prostora. Tovorni prostor so pri Peugeotu sicer povečali za 400 litrov, ob lansiranju pa je dizel na voljo že za okoli 12 tisoč evrov.