Specialist za izpušne sisteme je za hondina lahka športnika CB 650 F in CBR 650 F razvil celoten izpuh, ki izboljša zmogljivosti, poglobi zvok in poveča moč 600 kubičnega štirivaljnika iz 64 na 67,4 kilovata, torej na dobrih 91,7 konjskih moči. Preizkusili smo ga na oblečeni hondi CBR 650 F, mehki različici dirkaške CBR 600 RR.
Honda CBR 650 FA z nadrgadnjo izpuha ponudi bolj globok zvok, ki se v višjih vrtljajih prelevi v dirkaško tuljenje štirivaljnika. Kakšne so razlike s serijskim izpuhom, pa nismo uspeli primerjati.
Akrapovičev sistem iz linije Racing je na voljo v odprti različici in različici s homologacijo. Na voljo sta kot dodatna oprema, razvita in izdelana pa sta v Akrapovičevi tovarni v Hudem pri Ivančni Gorici. Zunanji plašč dušilca je izdelan iz lahkega, visoko odpornega titana, cevi pa so narejene iz nerjavnega jekla.
Celoten sistem je oblikovan tako, da zmanjša skupno težo motocikla za 4,4 kilograme in izboljša zmogljivosti - moč za 3,4 kilovate in navora za 2,1 newtonmetra.
Izpuh deluje po načelu »vklopi in igraj«, torej brez posegov v druge nastavitve. Pri odprti različici izpuha (ta stane okoli tisoč evrov in je torej nekoliko cenejša od zaprte) se zvok spremeni v še močnejše in bolj športno rohnenje, obljublja Akrapovič, hkrati pa je zvok pri obeh sistemih primeren tudi za običajno, vsakodnevno vožnjo.
Več o hondi CBR 650 FA pa prihodnji teden
Foto: Miloš Milač in Honda