Limuzini sledi superb combi, poslovni velikan s 660 do 1.950 litrskim prtljažnikom in razumno ceno od 22.800 evrov, pri nas bo jeseni.
Škoda, s pomočjo lastnika Volkswagen, dela velike korake v poslovni svet.
Tehniki in prostorskemu razkošju limuzine novi superb combi dodaja še razkošen prtljažnik, ki z merami od 660 do 1.950 litrov z lahkoto deklasira poslovne tekmece in se postavlja ob bok celo za razred (sicer ne po merah) večjemu in precej dražjemu mercedes-benzu E karavan. Značilna za znamko je tudi razumna cena superba combi, od jeseni bo namreč v osnovni različici 1.4 TSI z 92 kilovati ta pri nas na voljo za 22.800 evrov (1.200 evrov več kot limuzina). Kupci, ki bodo izkoristili bogat nabor koncernske ponudbe, od močnejših motorjev z močjo do 206 kilovatov, štirikolesnega pogona, menjalnika DSG in boljših opremskih paketov, pa bodo za superba combi lahko plačali tudi več kot 45 tisoč evrov.
Druge mere, ki so značilne tudi za limuzino. Superb combi je dolg 4,86 metra, v medosju meri 2,84 metra (osem centimetrov več kot prej), prednja potnika imata 3,9 več prostora v širino, prostor za glave se je povečal iz 99,5 na okrogel meter, prostor za kolena na zadnji klopi pa je s 15,7 centimetri skoraj dvakrat toliko radodaren kot pri najbližjem tekmecu.
Z lastnostmi, ki jih je novi superb dokazoval že na prvi preizkušnji v Firencah, se bo bahal tudi kombijevski superb. Po besedah člana uprave Škode odgovornega za razvoj Franka Welscha, bo superb combi k tej znamki privabil nove kupce, torej jih bo kradel drugim znamkam z daljšo tradicijo v poslovnem razredu.
Od leta 2009, ko je na trg zapeljal prvi superb combi, se je zanj odločilo že 200 tisoč kupcev, kar pomeni 35 odstotni delež v skupni prodaji limuzinske in kombijevske različice. Kakšen delež si bo odrezal novi combi, še ni znano, najbrž pa niti ni pomembno. Znana pa je škodina želja, da si limuzina izbori več pozornosti, stavijo predvsem na njene tokrat bolj privlačne karoserijske poteze.