Avto

Oplova najmlajša sledi aktualnim modnim smernicam

Opel corsa ostaja majhna in prikupna, poleg širokega nasmeška pa jo krasijo tudi pamet, stilska preobrazba, zmogljivo srce in raznolik značaj - preizkusili smo trivratno 1.4 turbo color edition s 74 kW (100 KM)

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

26.05.2015 06:00
Čas branja: 5 min

Opel-corsa-1.4T-3V-172-1.1432594035.jpg.s.960px.jpg

Seksi, modna in lepa, z živahno svežino in pestrim značajem, ki ga krasi prikupen nasmešek...bere se kot kak ženitni oglas, vendar pa lahko prav s temi besedami najhitreje opišemo novo Oplovo corso.

Opel-corsa-1.4T-3V-144-1.1432594211.jpg.w.960px.jpg

Preizkusili smo bolj kupejevsko trivratno različico Color edition z bencinskim 1,4-litrskim turbo motorjem s 74 kilovati (100 KM), s katero se bodo spoprijateljile punce in dame, z njo pa se bodo radi pokazali tudi fantje. V osnovi stane 12.290 evrov (petvratna je za 350 evrov dražja), vendar ceno na koncu mimogrede dvigne kakšen sladkorček s seznama dodatne opreme. Nam so je dodali za 3.840 evrov, nekatera je vredna vsakega centa, in nam nanjo priznali 1.300 evrov popusta, s čimer je cena upadla pod 15 tisočakov.

Opel-corsa-1.4T-3V-161-1.1432594726.jpg.s.960px.jpg

Nova corsa je sicer eden izmed temeljev Oplove ofenzive novosti, s katero bodo do leta 2018 na trg pripeljali 27 novih avtomobilov in 17 novih motorjev ter hkrati njihov najpomembnejši model. Vsak četrti prodani Opel namreč nosi ime corsa, ki se je prvič pojavilo leta 1982, od takrat pa osvojilo kar 12,4 milijona kupcev. Z vsako generacijo je corsa uspešno sledila aktualnim smernicam, tudi peta želi nadaljevati to zgodbo - čeprav bolj z evolucijo kot revolucijo.

Opel-corsa-1.4T-3V-121-1.1432592427.jpg.w.960px.jpg

Ob pogledu na svežo corso je namreč hitro jasno, da so se pri Oplu vidno dotaknili le tistega, kar je povozil čas. Oblikovalci so že prej prikupno malčico na zunaj nekoliko zgladili, ji nadeli prepoznavno hišno masko in predvsem nasmešek, kakršen krasi malega adama.

Opel-corsa-1.4T-3V-596-1.1432590963.jpg.n.960px.jpg

Spremembe so ljudje večinoma pozdravili. Všeč jim je nizek nos z novimi žarometi in LED »podpisom« ter črno obrobo, ki poudarja zapeljivost, z boka ugaja prepoznavna športna silhueta, navdušita prikupen zadek s spojlerjem in nove luči za večjo prepoznavnost. Da ne gre za radikalne spremembe pokaže praksa, ko se ob bok novi generaciji pripelje njena predhodnica.

Opel-corsa-1.4T-3V-278-1.1432594803.jpg.w.960px.jpg

Osnovni tehnični podatki evolucijo le še potrdijo. Nova corsa je v dolžino predvsem na račun odbijačev pridobila dva centimetra in zrasla na 402 centimetra, v širino meri 175 cm ter v višino 148 cm. Z merami tako ohranja želeno kompaktnost nižjega razreda ter hkrati ponuja dovolj prostora v notranjosti za štiri odrasle in njihovo prtljago. Medosna razdalja z 251 cm je ostala enaka, prtljažnik je z 285 litri nekje v zlati sredini, lahko se (z nepriročno stopnico) poveča na 1.100 litrov, klop je deljiva po tretjini.

Opel-corsa-1.4T-3V-486-1.1432589032.jpg.e.960px.jpg

Precejšen skok naprej je corsa v peti izdaji naredila na področju udobja, lege, zvočne zatesnjenosti, varnosti, povezljivosti ter predvsem v notranjosti. Tam so se oblikovalci odkrižali nemogoče množice tipk in stikal, notranjost je zelo sodobna in na las podobna tisti v adamu.

Opel-corsa-1.4T-3V-509-1.1432589475.jpg.e.960px.jpg

V splošnem počutje, oprema, izbrani materiali ter kvaliteta izdelave že malce dišijo po dražjih znamkah. Opel je skušal tukaj zapihati predvsem na ušesa nežnejšega spola, ne zgolj na oko in otip pač pa tudi z nekaterimi cenovno ugodnimi dodatki, ki vsakodnevno vožnjo naredijo prijetnejšo - le na sovoznikovo ogledalce so pri naši corsi pozabili.

Opel-corsa-1.4T-3V-613-1.1432588967.jpg.s.960px.jpg

Stilska preobrazba v kabino tako vnaša pridih elegance, materiali so občutno boljši kot prej, tako na pogled kot na otip, pritegne tudi zanimiv vzorec sedežnih prevlek ter v rumeno odeti prestavna ročica in ročica ročne zavore, kar prinese paket Color Edition.

Opel-corsa-1.4T-3V-197-1.1432588057.jpg.s.960px.jpg

Pri Oplu za doplačilo 300 evrov ponudijo multimedijski sistem Intellilink, ki (v slovenščini) skrbi za povezljivost s pametnim telefonom, omogoča poslušanje spletnih radijskih postaj, prek aplikacije BrinGo pa lahko lažje (no ja) pridemo do cilja.

Opel-corsa-1.4T-3V-538-1.1432592971.jpg.e.960px.jpg

V praksi se pokaže, da bi zaslon skorajda moral biti postavljen višje, tam kjer sta sredinska zračnika. Za upravljanje večine funkcij so vozniku sicer na voljo tipke na volanu, tako da pogled nanj ne uhaja prepogosto. Veliko boljši vtis pustijo merilniki z velikim informacijskim zaslonom vmes - tudi ta zna slovensko -, odlagalnih površin je dovolj, prav bi prišel sredinski naslon za roko.

Opel-corsa-1.4T-3V-297-1.1432588367.jpg.s.960px.jpg

Volan dobro sede v roke, za lažje parkiranje in manevriranje praktično z mezincem je v pomoč tipka City, ko dodatna električna pomoč odpravi ves napor in zagotovi milimetrsko natančnost pri parkiranju. Če ogrevanje sedežev danes ni takšna redkost, je v tem razredu neobičajno in v mrzlih zimskih dneh še posebej dobrodošlo ogrevanje volana, kar znajo še posebej ceniti dame.

Opel-corsa-1.4T-3V-444-1.1432590274.jpg.n.960px.jpg

Pri Oplu so za skupaj 260 evrov doplačila tako pokazali veliko posluha za voznika in sopotnika, za 120 evrov pa ponudijo celo ogrevanje prednjega vetrobranskega stekla. Hladna jutra še nikoli niso bila tako prijetna, škoda le, da paket ne vključuje ogrevanja vzvratnih ogledal.

Opel-corsa-1.4T-3V-390-1.1432591527.jpg.n.960px.jpg

Inženirji so pri novi corsi poskrbeli za številne spremembe na podvozju in krmilnem mehanizmu, kar vidno izboljša občutek odzivnosti in vodljivosti. K temu dodatno pripomore še 300 evrov vredno športno in znižano podvozje, ki kar kliče k hitreje odpeljanim ovinkom - corsa ob tem ponudi dobršno mero užitkov in le mislimo si lahko, kaj zmore nabrita različica OPC. Seveda pa tudi takšna corsa zaradi višjega težišča ni ravno športnica, ampak stremi k čimbolj udobni vožnji.

Opel-corsa-1.4T-3V-323-1.1432590368.jpg.s.960px.jpg

Opel je sicer še nedavno pogosto naletel na očitke, da ponuja preslabotne motorje, zdaj je precej drugače. Ob našem prvem druženju smo hvalili litrski trivaljnik, podobno spodbudne besede si zdaj zasluži še 100-konjski štirivaljnik, ki je glede na predhodnika pridobil šesto prestavo ter hiter in natančen menjalnik, celotno sliko pa pozitivno dopolnjuje še zelo dobra zvočna zatesnjenost.

Opel-corsa-1.4T-3V-639-1.1432588591.jpg.s.960px.jpg

Nov motor največjo moč ponudi v širokem razponu vrtljajev (3.500-6.000), največji navor 200 Nm pa zmore med 1.850-3.500 vrtljaji. Motor omogoča pospešek z mesta do stotice v 11 sekundah ter najvišjo hitrost 185 km/h, kar je povsem korektno za povprečnega uporabnika oziroma uporabnico. Moč in navor ob tem precej zvezno naraščata, v nobenem režimu motor kljub nazornemu napisu Turbo na zadku ne prekipeva od moči, vendar pa ga odlikujeta miren tek, tišina in varčnost. V mestu bo tako porabil približno šest litrov, pri bolj odločni vožnji in na avtocesti pa dober liter več.

Opel-corsa-1.4T-3V-356-1.1432590549.jpg.w.960px.jpg

Corsa ima dobro varnostno opremo, testna je ponujala tisto, kar uporabnik v tem cenovnem razredu pričakuje in potrebuje. Ker gre za mestu prijazen avtomobil pa pogrešamo sistem samodejnega zaviranja pri nizkih hitrostih (nekatera konkurenca ga že premore), vsaj za doplačilo pa bi lahko ponujala še kakšen asistenčni sistem več.

Opel-corsa-1.4T-3V-495-1.1432593140.jpg.w.960px.jpg

Corsa je tudi pri nas najbolj prodajan model, z novinko pa želi slovenski Opel izboljšati svoj tržni delež iz 10,1 na 12,2 odstotka, ko gre za zasebne kupce pa iz 13,5 na 15 odstotkov. Slovence tako nagovarja z osmimi motornimi različicami - tudi na plin LPG - in štirimi paketi opreme, v prihodu pa je športna OPC.

Opel-corsa-1.4T-3V-498-1.1432589160.jpg.s.960px.jpg

Osnovna corsa 1.4 selection s 55 kilovati stane 10.090 evrov, klima je serijska od paketa cosmo naprej, vendar si lahko kupec pri vsaki v protivrednosti 1.300 evrov izbere dodatno opremo ter za ta denar dobi klimo, alarm in radio. Letos naj bi pri nas prodali 1.400 cors, za podobno ceno kot predhodnica pa nova corsa ponuja več prostora, boljšo tehniko, bolj izrazito obliko in še več barvitosti.

Opel-corsa-1.4T-3V-247.1432582948.JPG.s.960px.jpg

Nova opel corsa je po količini izdelanih delov trenutno najpomembnejši projekt slovenske Helle Saturnus Slovenija. Letos bo ljubljanska družba za novo corso izdelala 300 tisoč parov prednjih žarometov. Opel je že dolga leta pomemben partner ljubljanske Helle Saturnus Slovenija, poleg corsinih žarometov namreč izdeluje tudi žaromete za opel astro in za osveženo opel insignio, avgusta letos pa se v Ljubljani prične proizvodnja žarometov za novo opel omego. Miloš Milač

Opel-corsa-1.4T-3V-149-1.1432594435.jpg.e.960px.jpg

Foto: Matej Kačič

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

Preberite tudi:

28.10.2014
21.12.2014
09.07.2015
FINANCE
Avto
Tudi mala corsa obuja oznako GSI
Avto
AvtoMiloš Milač Tudi mala corsa obuja oznako GSI

Oznaka, ki je proslavila športne ople in se v spomin vtisnila še precej bolj oznaka OPC na zadkih najbolj divjih oplov

FINANCE
Avto
Prva dama na igrišču
Avto
AvtoMatej Kačič Prva dama na igrišču 11

V boj za stopničke med mestnimi avtomobili se je s ceno od dobrih 12 tisoč evrov vmešala tudi strupena opel corsa, v vseh pogledih boljša od sicer zelo uspešne predhodnice

FINANCE
Avto
Opel corsa - mična dama iz ozadja
FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.

FINANCE
Avto
Opel je že danes rešil izzive, ki bodo jeseni pestili avtotrgovce in kupce drugih znamk
Avto
AvtoMiloš Milač Opel je že danes rešil izzive, ki bodo jeseni pestili avtotrgovce in kupce drugih znamk 1

Opel nam je na dogodku v Mainzu predstavil svoj pogled na rešitve pred prihajajočimi izzivi okoljskih predpisov in meritev. Na dogodku smo preizkusili tudi nekaj novih različic motorjev in menjalnikov.

FINANCE
Avto
Berlingu sledi še Oplov combo
Avto
AvtoMiloš Milač Berlingu sledi še Oplov combo 1

Oplov combo z osnovo in tehniko berlinga in partnerja, a lastnim oblikovnim slogom

FINANCE
Avto
''Človeški'' Opel kaže na prihodnost znamke
Avto
AvtoMiloš Milač ''Človeški'' Opel kaže na prihodnost znamke

Nova usmeritev Opla je postati najbolj učinkovita znamka v Skupini Peugeot Citroën, je pred kratkim napovedal izvršni direktor družbe Michael Lohscheller. To vključuje tudi brušenje oblikovalskega jezika, ki bo konec leta dosegel novo raven s konceptom, ki ga Opel razkriva danes.