Škodin prostorski čudež za 15.500 evrov Škodin prostorski čudež za 15.500 evrov Scala je novi Škodin avtomobil, ki bo v slovenske družine vnesel nemir, saj za svoj denar ponuja naravnost ogromno prostora.
Nova opel corsa: izjemno sodobna in tudi električna Nova opel corsa: izjemno sodobna in tudi električna Nemški Opel je razmeroma hitro, po petih letih razkril corso nove, že osme generacije. Ta je po vzoru Oplov nove generacije oblikovno privlačna, polna sodobne tehnike in asistenčnih sistemov in kot prvi Opel nastopa tudi v popolnoma električni različici.
Za volanom najnaprednejšega tovornjaka ta hip Za volanom najnaprednejšega tovornjaka ta hip Doslej smo zaslone namesto ogledal in sisteme za samodejno vožnjo lahko gledali le na prototipih in konceptnih vozilih, ki so se vozila po zaprtih cestah, s prenovljenim actrosom, katerega serijska proizvodnja se je začela junija, pa vse to postaja del realnosti
(Ne)realna evforija za električnimi avtobusi (Ne)realna evforija za električnimi avtobusi Nekatera nemška mesta želijo v kratkem obdobju v svoje vozne parke vključiti tudi po 200 električnih avtobusov eCitaro; pri Mercedesu menijo, da gre za prenagle odločitve.
Slovo brkatega moža, ki je nemško zvezdo popeljal na vrh Slovo brkatega moža, ki je nemško zvezdo popeljal na vrh Po 13 letih se z vrha Daimlerja poslavlja karizmatični brkati mož Dieter Zetsche. Pripravili smo pregled najzanimivejšega dogajanja v koncernu v času njegovega vodenja.

Zaletavi Američani, zviti Italijani in preudarni Nemci

Čas branja: 2 min
22.05.2015  06:30
V časih, ko se zdi da so hitre spremembe v poslu nujne, so te pogosto napačne in pogubne, nas opozarja avtomobilska industrija

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
General Motors dodaj
Alfa dodaj
Lancia dodaj
Alfa Romeo dodaj
Ford dodaj

Čeprav največji avtomobilski proizvajalci delujejo globalno, tekmujejo z drug drugim na vseh trgih, je njihov način poslovanja in reševanja težav, tudi komunikacije sila različen, smo zaznali skozi pretekle pogovore z njihovimi šefi. Nemci znajo tudi velike zamere rešiti skoraj čez noč, čeprav kdaj precej grobo, dokazuje dvoboj Volkswagnovih alfa samcev, menjave šefov speljejo hitro in transparentno in ob tem ne skrivajo odprtih ran, kljub temu da bilance kažejo na zelo pozitivno sliko. Da je z Nemci lepo poslovati, poročajo tudi slovenski dobavitelji, da so bolj zahtevni kot drugi, pa tudi.

O razlikah pri vodenju je leta 2007 v našem intervjuju govoril tudi prvi mož Daimlerja Dieter Zetsche, ki je Američane označil kot prehitre, Nemce pa prepočasne pri sprejemanju odločitev. Zetsche se je v svojih napovedih, denimo o prodoru avtov na vodik občasno tudi zmotil, a to ni vplivalo na večinoma zgledno vodenje podjetja.

Tega pa ne moremo trditi za ameriški General Motors, ki ga je njegov nekdanji šef Rick Wagoner vodil kot velikana, ki se je pehal za količinami in slavo največjega na svetu, tudi v našem pogovoru dva meseca pred prisilno poravnavo. Wagonerja in GM so pokopale prehitre in zato slabe odločitve. Te opažamo tudi danes, ko se GM kot edini umika iz trenutno slabotnega, a na dolgi rok zelo zanimivega ruskega trga.

Zetsche o Italijanih ni govoril, a komentar se ponuja kar sam od sebe ob prebiranju vizionarskih izjav prvega moža Fiata Sergia Marchionneja, ki velike besede pogosto uporablja za preusmerjanje pozornosti od pravih težav ali pa z njimi manipulira politiko. Na vprašanja, ki bi utegnila razburiti lokalno javnost, denimo o takrat še nepotrjeni proizvodnji v Srbiji, pa se vselej rad izogne. Proizvodnja v Srbiji je bila sicer dobra odločitev, saj bo Fiatu med drugim omogočila tudi brezcarinski vstop v Rusijo.

Podobne lastnosti bi lahko pripisali nekdanjemu šefu Alfa Romea Luci de Meu, veliko njegovih napovedi v našem intervjuju konec 2007 se namreč do danes ni uresničilo. Italijanom posel zadnje čase sicer uspeva, pripravili so tudi nekaj lepih presenečenj, sestavili nekaj odličnih avtov, medtem so sicer povozili Lancio, pozabili na modele ki so nekdaj tudi slovenskim trgovcem nosili zlata jajca. V ponedeljek se bo spet treslo, prihaja nova Alfa Romeo, brez drame ne gre,...

Medtem v avtomobilsko panogo vstopajo novi tekmeci, ki jih še pred nekaj leti ni nihče povezoval s to panogo. Alternativni viri energije bodo v svetu postali stalnica, pri nas pa se v tej smeri pomikamo bolj počasi. Težišče evropske avtomobilske industrije se pomika tudi v Španijo, dokazuje napoved milijardne investicije Volkswagna.

Nič ni več sveto, bo lahko rekli ob najavi, da BMW pripravlja športnega terenca s prednjim pogonom, v ameriških mišičnjakih ford mustang in chevrolet camaro pa se bosta vrtela tudi štirivaljna motorja.

Kako pestra in nepredvidljiva je avtoindustrija dokazujeta renaultova novinca - prestižni in znova pionirski espace za najmanj 30 tisoč evrov, ki je v teh dneh zapeljal na naše ceste in nizkocenovni renault kwid iz drugega konca ponudbe, ki bo Indijce stal le štiri tisoč evrov.

V zimskih pogojih švicarskega Verbierja smo preizkusili novi audi Q7, ki je v duhu časa izgubil veliko kilogramov in pridobil kopico sodobnih rešitev, na slovenskih cestah pa smo zapeljali zrelo in privlačno Čehinjo - novo škodo fabio.

Ste zamudili moje prejšnje pismo?

Če še niste prijavljeni na moje pismo - prijavite se in naslednjega boste prejeli prihodnji petek v e-poštni nabiralnik. Zagotovite si pregled avto panoge na enem mestu, delite ga tudi s prijatelji, sodelavci,...Prijavite se tu!

Uspešen delovni teden Vam želim

Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si

P.S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Preberite tudi:

10.12.2008
12.12.2007
25.04.2007
21.01.2009
16.09.2007
12.03.2008
27.06.2012
06.10.2004

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Razburljivi svet avtoindustrije

Ena največjih panog na svetu pod pritiskom konkurence, nižanja stroškov, vse bolj pogostih napak in vpoklicov ter srditega boja velikanov

AVTO
Novice
Novice Po vzoru Švedske, bomo elektriko plačevali tako drago kot bencin? 5

Švedski kolegi so pri elektromobilnosti nekaj let pred nami, v tej severni državi se neslišni avti množijo, stroški polnjenja pa...

AVTO
Novice
Novice Vožnja skozi labirint

Pred desetletji je bila izbira avta enostavna, danes pa nikakor ne. Ok, omejitve so cenovne, a za isti denar danes dobiš sila različne...

AVTO
Novice
Novice Dobrodošla, elektrika! 2

Doba elektromobilnosti je tu, prinaša alternativo, čeprav v tem hipu še zelo luknjasto in tudi priložnosti slovenskim dobaviteljem

AVTO
Novice
Novice Ste pripravljeni na elektro pustolovščino?

Marec bo mesec električnih avtomobilov, neslišno in hkrati glasno bodo zapeljali na naš trg. Smo kupci in elektroomrežje pripravljeni...

AVTO
Novice
Novice Lepota je stvar okusa, posel nikoli

Bralci ste odločili, da najlepše avtomobile delajo Nemci, med prvo osmerico najlepših jih je sedem in le en Japonec. Pri poslu teh...

AVTO
Novice
Novice Ljubezen do avtomobilov

Avtomobili so za marsikoga potreba, nujno zlo, a brez ljubezni do avtov bi bil ta posel danes drugačen, tudi za slovenska podjetja

AVTO
Novice
Novice Kateri so pametnejši, vaši ali elektronski?

Ko gre na snegu zares, pozabite na zaviranje z motorjem, na previdnost na zavori, plinu,... rešila vas bo le odločnost