Avto

Renaultova vstopnica v prestižni svet

Dva meseca po mednarodnem še slovenski nastop renaulta espaca, distributer se bo sprva sukal okoli skrbi za kupce, prodajne količino niso pomembne

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

21.05.2015 09:11
Čas branja: 4 min

Zgodovina se ponavlja, bi lahko rekli. Francoski Renault se je namreč dolga leta spogledoval s prestižnimi znakmami, s petvratnim 25, safranom, vel satisom, pa radikalnim avantimom, ki je prehitel čas in se zato prezgodaj poslovil. Sedaj pa še z novim espacom, sila drugačnim renaultom, ki želi ustvariti novo nišo.

P5190420.1432190188.JPG.c.600px.jpg
Poteze iz aeronavtike, videz robustnosti in prefinjenosti in rdeča mušnica, ki sporoča da espace ne želi biti zadržan tekmec na trgu poslovnih avtomobilov in športnih terencev.

Drugačnost je bila vselej vrlina renaultov, predvsem velikih. Računica se jim sicer ni vselej izšla, a jim vsaj izvirnosti ne moremo očitati. Novi espace je tako ponovno drugačen, po 30 letih so oblikovalci začeli z novim listom papirja, uporabili so le nekatere sodobne poteze znamke, v espaca skrili del avantima, zadržali del starega espaca, mu vdahnili še del robustnosti prestižnih terencev in ga zavili v elegantno karoserijo ter uredili še bolj elegantno kabino. Espace je postal prefinjen velik enoprostorec z geni športnih terencev, crossover torej, ki se želi vmešati v več razredov hkrati - med poslovneže kjer vlada passat, pa med srednje in velike športne terence kjer so doma audi Q3 in BMW X5,...

P5190371.1432190266.JPG.n.600px.jpg
Eden od posrednih tekmecev renaulta espace je tudi hyundai grand santa fe (desno), ki ponuja podobne mere zunanjosti in notranjosti, več robustnosti, štirikolesni pogon, a manj prefinjenosti in višjo ceno.

Primerjava z enimi in drugimi prinaša zmedo, espace ni neposreden tekmec nebenemu od zgoraj naštetih. Menimo pa, da bi se moral znajti na nakupnem seznamu tistih, ki si ogledujejo volkswagna passata varianta z boljšimi opremskimi paketi, hyundaija grand santa fe, BMW X3 in audi Q5 in forda S-maxa, morda tudi prihajajočo škodo superb combi z bogatejšo opremo. Če uspe ujeti vsaj delček kupcev, ki si ogledujejo zgoraj naštete avte, se jih letno utegne nabrati 100, 200, morda 300 in več na leto. Generalnemu direktorju Renault Nissan v regiji Adria Ericu Bernardu pa prodajne številke niso ključne. »Najprej bomo poskrbeli za odlično storitev, izšolali smo prodajalce specialiste, poskrbeli za odlične poprodajne storitve in se tako dobro pripravili na kupce, ki kupujejo v prestižnem razredu, espaca smo opremili tudi z garancijo pet let oziroma 150 tisoč kilometrov,« je na torkovi tiskovni konferenci povedal Bernard.

In kaj ponuja novi espace? Dolžinsko povsem enake mere kot stari grand espace, dolg je torej zajetnih 4,86 metra. V primerjavi z njim se je znižal za 6,3 centimetra, na 1,68 metra, podvozje je ob tem za štiri centimetre više od tal (zdaj 16 centimetrov), medosje je z 2,88 metra nekaj centimetrov daljše. Prostorsko je novinec pridobil in izgubil hkrati. V prednjem delu je manj zračnosti, a več prestiža in dovolj prostora v vse smeri. Armaturna plošča je minimalistična, gumbo so skoraj izginili, funkcijam avtomobila pa ukazujemo prek 8,7 palčnega zaslona na dotik z vmesnikom R-link druge generacije. Espace prinaša veliko novega za to znamko, od nastavljivega podvozja, odzivnosti volana, menjalnika sistema multisense, nastavljanje masaže sedežev, opozorilnika pred trkom, nastavitve omejitve hitrosti, prepoznavanje znakov, radarski tempomat, ki sicer deluje le do hitrosti 140 kilometrov na uro,...

P3261040.1432190992.JPG.e.600px.jpg
Ličen 8,7 palčni zaslon na dotik, ki prevzema nalogo številnih sedaj manjkajočih gumbov. Ukazuje mu vmesnik R-link 2 s pomočjo katerega se sprehajate med številnimi nastavitvami podvozja, klimatske naprave, povezljivosti, masažne funkcije sedežev, opozorilnikov pred trkom, radarskim tempomatom, prikazovalnikom na prednje steklo,...

Trije potniki v drugi vrsti bodo veseli dodatnih 4,4 centimetre kolenskega prostora, nergali pa bodo čez nižjo streho, ki bo dolginom zvijala vratove. V zadku sta za 1.200 evrov doplačila lahko dva dodatna sedeža, a ta niti slučajno ne ponujata tolikšnega prostorskega razkošja kot v starem grand espacu. Če je novinec le petsedežnik, je prostor bolje izkoriščen, saj pogoltne kar 660 litrov prtljage (sedemsedežna različica le 247 oziroma 614 litrov, če sta zadnja sedeža zložena). Pravo razkošje ponuja dvosedežna razporeditev - celih 2.104 litre prostora!

P3271188.1432191194.JPG.e.600px.jpg
Zadnja sedežna vrsto je tokrat bolj zasilna. Espace je najbolj uporaben v petsedežni različici, takrat v zadku ponuja 660 litrov prostora. Zanimiv trik - zadnjih pet sedežev je moč električno zložiti le s pritiskom na en gumb.

Osnovnega espaca ni, bogato opremljeni od 30 do 42 tisočakov

Cene espaca so postavljene ob bok bogato opremljenim poslovnim karavanom. Začetek je pri 29.900 evrih za espace dci130 life, ki ponuja 1,6 litrski turbodizelski motor, ročni menjalnik in že zelo bogato opremo - poleg LED žarometov še, alumijasta platišča, sistem R-link 2, sistem za pomoč pri parkiranju,... oprema zen ponuja tudi nastavljivo podvozje in še več dodatkov, stane pa 32.490 evrov. Za 36 tisočakov boste dobili paket zen, motor dci160 (1,6 litrski biturbodizel) s samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama, za 42 tisočakov pa ima espace že kar razkošno opremo initiale paris in enako kombinacijo stroja in menjalnika dci160 EDC. Dizelska stroja sta v teoriji zelo varčna, saj porabita med 4,5 in 4,7 litri plinskega olja na sto kilometrov. V praksi je bila poraba močnejšega med šest in osem litrov. Bencinskega motorja TCE200 ni v redni ponudbi slovenskih trgovcev, saj zanj v Renaultu ne pričakujejo večjega zanimanja.

Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

28.04.2015
FINANCE
Avto
Izjemen koncept in motorni prepih v Renaultu
Avto
AvtoMiloš Milač Izjemen koncept in motorni prepih v Renaultu

Francoski Renault je v Ženevi v ospredje postavil koncept EZ-GO, ki predstavlja nove ideje prihodnje mobilnosti. Novi so še trije motorji, električni v zoeju ter 1,3- in 1,8-litrski turbobencinar.

FINANCE
Avto
Več sape za električni renault zoe in ''borovničeva'' barva
Avto
AvtoMiloš Milač Več sape za električni renault zoe in ''borovničeva'' barva

Nov motor z 80 kilovati je enako velik in težek kot šibkejši motor oznako R90. Zmogljivejši stroj omogoča dve sekundi hitrejše pospeševanje od 80 do 120 kilometrov na uro

FINANCE
Avto
Bloomberg: Nissan in Renault se pogovarjata o združitvi
Avto
AvtoAlbina Kenda Bloomberg: Nissan in Renault se pogovarjata o združitvi

Na začetku marca se je poročalo, da se Nissan zanima za nakup državnega deleža v Renaultu, kar naj bi bil uvod v združitvena pogajanja, zdaj pa, da pogajanja o združitvi že tečejo; kot je znano, je Renault stoodstotni lastnik novomeške tovarne avtomobilov Revoz

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Renault in Nissan končno pod eno streho
FINANCE
Avto
Renault tretjič zapored z rekordno prodajo
Avto
AvtoUroš Božin Renault tretjič zapored z rekordno prodajo

Clio 4 je drugi najbolje prodajan avtomobil v Evropi, captur pa je na prvem mestu med kompaktnimi križanci. V segmentu srednje velikih enoprostorcev je prvi scenic.

FINANCE
Avto
Športnost po žlički
Avto
AvtoMatej Kačič Športnost po žlički 1

Renault twingo GT je avtomobil za tiste, ki so v mestu radi opaženi, hkrati uživajo v bolj dinamični vožnji od enega do drugega semaforja, ali pa med ovinki radi ujezijo večje in močnejše od sebe.