Pred jutrišnjo predstavitvijo osveženega dobla carga smo se spomnili na aktualni model, ki smo ga na kratko preizkusili pozimi. Ključne lastnosti bodo namreč ostale enake, gre predvsem za zmogljivosti, prostornost, nosilnost in uporabni triki s katerimi je italijanski delavec doslej prepričal že 1,4 milijona kupcev.
Doblova preteklost je razmeroma kratka, a uspešna. Na trg je prvič zapeljal leta 2000 kot razmeroma okoren potniški in dostavni kombi, imel pa je pomembno prednost pred tekmeci. Velik in dostopen tovorni del, ki je sprejel tudi euro paleto.
Prenove bil deležen leta 2005, popolnoma nov model pa je med kupce zapeljal leta 2010 v obliki precej bolj skladnega in zelo vozniškega dostavnika z varčnimi in zmogljivimi motorji. Povišani in podaljšani doblo cargo maxi 2.0 multijet z dolžino 4,74 metra, medosjem 3,1 metra in višino strehe 1,92 metra je v notranjosti tovornega prostora, do katerega dostopamo skozi zadnja ali stranska vrata, ponuja 4.000 litrov prostora za tovor, povišana streha dovoljuje prevoz 1,55 metra visokih predmetov, nosilnost pa je s 750 kilogrami skoraj na ravni razred večjih dostavnikov. Cena 17.150 evrov pa je glede na dobro opremljenost in močan motor ostala razumna.
Poleg uporabnega tovornega dela pri doblu cargu navdušujejo še vozne lastnosti za katere so se pri Fiatu potrudili bolj kot francoski tekmeci. Natančen volan, dokaj čvrsto podvozje in močan dvolitrski turbodizel s 99 kilovati ob praznem vozilu omogočajo hitra pospeševanja in kar nekaj užitka v vožnji, ki ga od dostavnika sicer ne pričakujemo. Ob polno naloženem tovornem delu, pa velika zaloga moči poskrbi, da nas obremenitev ne bo ovirala na cesti.
Prednji del kabine dvosedežnega dostavnika je poseben tudi zaradi dobre ergonomije, čvrstih sedežev ki so udobni tudi na daljših poteh in imajo v sedalnem delu skrit pripraven predal.
Osveženi doblo cargo po petih letih na trg prihaja z novim videzom prednjega dela, povezljivostjo s pametnimi telefoni, petpalčnim zaslonom na dotik in še nekaterimi drugimi spremembami, več pa v petek.
Foto: Miloš Milač