Nemški BMW je pred dnevi novinarjem potisnil v roke ključe serije 2 gran tourer, svojega prvega sedemsedežnika v kompaktnem razredu, pred dobrim mesecem pa smo preizkušali prenovljeni seriji 1 in 6. A Bavarci kot da ne morejo mirovati... V rahlo prenovljeni podobi, z novimi trivaljnimi motorji, nekaj dodatne tehnike in bogatejšo opremo so zdaj predstavili še svojega »best sellerja« - serijo 3.
Šesta generacije trojke je podobno kot njene predhodnice najbolj prodajani BMW, ker stara modrost pravi, da ne menjaj zmagovalnega konja, je tudi prenova trojke bolj podkožna. Bavarci so se zgolj rahlo dotaknili njenih športno-elegantnih oblin, blago spremenjen je le spodnji del maske, sprednje luči lahko svetijo tudi v LED tehnologiji, zadaj pa so takšne serijsko.
Več novega je pod motornim pokrovom, kjer prvič najdemo trivaljnike. Vstopni model 318i ima namreč 1,5-litrski turbo motor s tremi valji, kakršnega imajo Miniji, iz sebe pa iztisne 136 konjev ter 220 Nm navora. Nov je tudi dvolitrski 320i, ki je nekoliko močnejši in zmore 134 kilovatov (186 KM) ter 290 Nm navora. Model 328i je zamenjal 330i, 2,0-litrski turbo štirivaljnik pa zmore 185 kilovatov (252 KM). S šestvaljnikom se lahko pohvali 340i, ki je zamenjal 335i, trilitrski motor pa s pomočjo turbine postreže z 240 kilovati moči (326 KM).
Pri dizlih stavijo na varčnega 320d ED s 120 kilovati (163 KM), ki se lahko pohvali z emisijami 99 gramov CO2 na prevožen kilometer ter porabo štirih litrov. Inženirji so ob tem dodelali tudi podvozje, že tako odlične vozne lastnosti bodo tako še za odtenek boljše, vožnja pa zaradi nove tehnike blaženja še udobnejša. Komaj kaj sprememb je v notranjosti, kjer je na voljo nekaj novih materialov, v vseh modelih pa je zdaj standardna navigacija.