Avto

Agilni Peugeot 308 GT za 50 Slovencev

Peugeot je v Sloveniji začel prodajati model 308 s športnim pridihom. Izpeljanka GT je na voljo tako z zmogljivim bencinarjem kot tudi dizlom, cene se začnejo pri 24.960 evrov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

08.05.2015 11:00
Čas branja: 3 min

Peugeot-308-GT-027.1431073861.JPG.e.960px.jpg

Peugeot je pri nas odlično začel leto, vidno povečal prodajo fizičnim osebam in april v Sloveniji sklenil s tremi modeli med desetimi najbolj prodajanimi. Med njimi je z 52 primerki tudi Peugeot 308, ki smo ga pred časom preizkusili tako v petvratni kot karavanski različici. Njuno eleganco so Francozi zdaj nadgradili z izvedenko GT, ki bo s kar nekaj športnega pridiha nagovarjala bolj dinamične slovenske voznike.

Peugeot-308-GT-016.1431074893.JPG.w.960px.jpg

V Sloveniji jih je namreč kar nekaj, če so do zdaj pogledovali proti nabritim golfom, leonom, meganom in focusom pa imajo zdaj novo možnost. Peugeot 308 GT je kupcem na voljo v petvratni in kombilimuzinski različici ter z dvema motorjema - 1,6-litrskim turbobencinarjem z 205 konji in 2,0-litrskim turbodizlom s 180 konji. Peugeotovci so pri tem športno noto poudarili tako znotraj kot zunaj, dodali še nekaj opreme, avto znižali do 10 milimetrov, mu za boljši oprijem nataknili 18-palčna platišča z Michelin Pilot Sport 3 gumami ter športnost zadaj poudarili z dvema zaključkoma izpušnih cevi.

Peugeot-308-GT-050.1431074588.JPG.e.960px.jpg

Peugeot 308 GT je na voljo v šestih barvah, v oči najbolj pade modra - magnetic blue. Za bencinskega s 150 kilovati (205 KM) in ročnim menjalnikom je treba odšteti najmanj 24.960 evrov, za dizla s 132 kilovati (180 KM) in avtomatskim menjalnikom pa vsaj 28.830 evrov - karavan je za 900 evrov dražji. Z različnimi ugodnostmi je petvratni 308 GT domov moč odpeljati za 21.962 evrov, dizla za 23.659 evrov. Letos želijo prodati 50 vozil, 15 pa jih je že našlo kupca. Pri tem vsem svojim modelom ponujajo petletno garancijo ali 100.000 kilometrov.

Peugeot-308-GT-057.1431075274.JPG.s.960px.jpg

Peugeot 308 GT si je za vpogled v svoj dirkaški potencial pri nas izbral dirkališče Raceland. Za osebni avto kar malce preveč zaprte proge si ni skušal podrediti, zato smo toliko več časa posvetili detajlom, ki nekoliko diskretnega športnika ločijo od običajne različice.

Peugeot-308-GT-021.1431074078.JPG.w.960px.jpg

Znak leva se je preselil na prednjo masko, oči zaznajo večje vstopne reče za zajem zraka, namesto meglenk pa so tam rešetke za hlajenje zavor ter LED smerniki. GT je ob tem opremljen z LED dnevnimi lučmi, na boku pa ga izdajajo posebna platišča in stranski difuzor.

Peugeot-308-GT-061.1431073977.JPG.s.960px.jpg

Tako spredaj kot zadaj ima GT širše odbijače in pragove, nekaj logotipov GT, zadaj pa njegovo športnost nakazujeta kromirana zaključka izpušnih cevi.

Peugeot-308-GT-049.1431074278.JPG.e.960px.jpg

Pri Peugeotu različica GT prinaša posebno notranjost z več podrobnosti. Sedeži so že serijsko v kombinaciji umetnega usnja in alkantare ter prešiti z rdečimi šivi, tudi volan, zaščitni meh okoli prestavne ročice, stranske obloge, armaturna in instrumentna plošča so prepleteni z rdečimi šivi.

Peugeot-308-GT-124.1431074353.JPG.n.960px.jpg

Športne občutke nadgradijo še rdeče obarvani merilniki in ozadje zaslona na dotik, s pomočjo gumba pa vklopimo tudi sistem Driver Sport. Ta v kabino prinaša bolj glasen in športen zvok motorja, bolj odzivno stopalko za plin in trši volan, vozniku pa se na instrumentni plošči kažejo tudi podatki o moči, navoru in polnilnem tlaku.

Peugeot-308-GT-114.1431074408.JPG.w.960px.jpg

Dinamičnim voznikom bo najbolj zanimiva vsebina pod motornim pokrovom. GT z bencinskim 1,6-litrskim turbo motorjem in 205 konji z mesta do 100 km/h pospeši v 7,6 sekunde ter doseže najvišjo hitrost 235 km/h. Največji navor 285 Nm ponudi med 1.750-4.500 vrtljaji. Zmogljivi dizel je na voljo z avtomatskim menjalnikom in obvolanskimi prestavnimi ročicami, z mesta do 100 km/h pospeši v 8,4 sekunde ter doseže 218 km/h. Največji navor 400 Nm je na voljo pri 2.000 vrtljajih.

Peugeot-308-GT-135.1431074509.JPG.w.960px.jpg

Pri Peugeotu se sicer lahko pohvalijo z bogato športno zgodovino, ki jo nadgrajujejo s posebnimi modeli in izpeljankami. Tudi v motošportu imajo v vitrinah zgledno število pokalov in priznanj, pri nas pa jih v reliju kopiči tudi Rok Turk z modelom 208 R2 - več o tem v prihodnjih dneh. Za tiste, ki jim 308 GT ne izpolni vseh želja pa jeseni prihaja še močnejši 308 GTI.

Peugeot-308-GT-069.1431074683.JPG.s.960px.jpg

Foto: Matej Kačič

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

Preberite tudi:

06.11.2013
05.06.2014
FINANCE
Avto
Vse najboljše stvari so tri
Avto
AvtoMatej Kačič Vse najboljše stvari so tri

Športni terenci so odličen kompromis med uporabnostjo, udobjem in plezalnimi sposobnostmi, pri Peugeotu pa so s serijo GT Line v modele 2008, 3008 in 5008 zapakirali še dodatno mero športnega značaja in prestiža.

FINANCE
Avto
Nežna, a pomembna prenova
Avto
AvtoMatej Kačič Nežna, a pomembna prenova

Peugeot 308: Pri Peugeotu so enega svojih najpomembnejših modelov za spopad s tekmeci nežno prenovili in predvsem tehnično posodobili. 

FINANCE
Avto
Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja
Avto
AvtoMiloš Milač Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja 6

Novi partner je rifter, v družbo treh pa prinaša drugačno prednjo masko in odbijač, »kremplje« na zadku in Peugeotov i-Cockpit v kabini. Pri nas bo jeseni.

FINANCE
Avto
Peugeotov modni karavan je prava osvežitev
Avto
AvtoMiloš Milač Peugeotov modni karavan je prava osvežitev 5

Peugeot s 508 SW nadaljuje tradicijo poslovnih karavanov. Zadnji model pa bolj kot na prostor stavi na športnost, privlačne obline, tehniko in uporabne rešitve. Obenem je krajši in lažji od predhodnika ter vozi proti prestižnim tekmecem

FINANCE
Avto
Poslovni avto leta dobil še karavanskega brata
Avto
AvtoUroš Božin Poslovni avto leta dobil še karavanskega brata

Peugeot 508 SW dokazuje, da je lahko tudi karavan moderno, elegantno in hkrati športno vozilo. V primerjavi z limuzino bo zanj treba doplačati od 1.200 do 1.500 evrov. Do konca leta naj bi jih prodali 120.

FINANCE
Avto
Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu
Avto
AvtoMiloš Milač Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu 6

Francoski Peugeot bo šestega marca v Ženevi razkril novo poslovno limuzino 508, ki je manjša, lažja in bolj kupejevska od aktualne