Avto

Nekdanji šef slovenske Toyote v Nemčiji zapira sto avtosalonov

Tom Fux, predsednik Toyote Nemčija, bo v Nemčiji zaprl sto prodajnih mest in poskušal zadržati prodajne številke

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

06.05.2015 22:30
Dopolnjeno: 07.05.2015 07:35
Čas branja: 2 min

Ljubljančan Tom Fux se je pri vzpenjanju po Toyotini lestvici menedžerjev srečal že z veliko izzivi, eden največjih ga čaka letos. Prvi mož Toyote v Nemčiji bo zaprl sto salonov, obenem se bojuje proti upadu tržnega deleža znamke.

fux-tom1-xx.1430935312.jpg.o.600px.jpg
Ljubljančan Tom Fux se je znašel pred enim največjih izzivov v svoji 15-letni karieri pri Toyoti. V Nemčiji mora število prodajnih mest skrčiti za sto, ob tem pa izboljšati dobičkonosnost.

Tom Fux, ki je vodenje Toyote Nemčija prevzel konec leta 2013, pred tem je štiri leta vodil proizvodnjo in načrtovanje, pozneje še prodajo v 52 evropskih državah, je zagrizel v kislo jabolko. Leta 2013 je Toyota v Nemčiji prodala 73 tisoč vozil, njegov predhodnik pa si je zadal srednjeročni cilj letne prodaje sto tisoč vozil. Lani je prodaja Toyote pod Fuxovim vodstvom upadla na 70.300 osebnih vozil, tržni delež je upadel še bolj, saj se je prodaja osebnih avtov v Evropi povečala. Tom Fux pojasnjuje, da je nemški trg z močnimi domačimi znamkami izjemno konkurenčen.

Enodnevne registracije krojijo tudi nemški trg

Agresivnost in posledično konkurenčnost na trgu se stopnjujeta iz leta v leto, kar odseva naraščajoče število dnevnih registracij in kratkoročnih registracij, ki skupaj pomenijo že 40 odstotkov trga. Toyota pa je med večjimi znamkami na koncu seznama pri izkoriščanju možnosti za kratkoročne registracije in zato posledično že nekaj let izgublja tržni delež. Sogovornik še dodaja, da se v Nemčiji krči še trg zasebnih kupcev, lani je pomenil le 36 odstotkov skupnega trga. Toyoti v Evropi sicer dobro kaže, pravi sogovornik. Prodaja raste, poslovanje pa je zaradi uspešno izvedene reorganizacije spet dobičkonosno, ob tem vse tovarne obratujejo s polno zmogljivostjo.

Manj trgovcev, boljši stik z njimi

Še večji izziv pa Fuxa čaka letos, saj mora korenito reorganizirati mrežo trgovcev. Pravi, da bo mrežo zapeljal iz dvotirnega sistema, ki vključuje trgovce in podtrgovce, na enotirnega, ki prinaša neposredno poslovanje s trgovci. »Trenutnih 530 prodajnih lokacij bomo skrčili za sto lokacij, za pokritje nemškega trga pa bi dejansko zadoščalo 400 lokacij,« pojasnjuje Fux, ki v krčenju števila trgovcev in reorganizaciji vidi kar nekaj prednosti. »S tem bomo pridobili neposreden stik z vsemi trgovci, kar bo pripomoglo k boljšemu pretoku informacij, nižjim stroškom in posledično večji konkurenčnosti, povečani prodaji in zadovoljstvu kupcev.«

V 15 letih do visokega položaja

Tom Fux je 41-letni Ljubljančan, ki si je kariero zgradil pri japonski Toyoti. Takoj po študiju se je zaposlil pri slovenskem distributerju te znamke in začel hitro plezati po lestvici. Pri rosnih 27 letih je prevzel prodajo in trženje Toyote na območje Slovenije in nekdanje Jugoslavije, s 30 leti je postal generalni direktor podjetja, pri 34 letih pa se je z družino preselil v Toyotino evropsko centralo v Bruslju, od koder je štiri leta vodil načrtovanje in proizvodnjo Toyote v 52 državah v Evropi in zunaj njenih meja. Aprila predlanskim je Fux prevzel vodenje prodaje Toyote v Evropi, decembra 2013 pa je prevzel vodenje Toyote Nemčija.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
Avto
Toyota je Slovencu zaupala razvoj prihodnosti
Avto
AvtoMiloš Milač Toyota je Slovencu zaupala razvoj prihodnosti 1

Tom Fux je v Toyoti prevzel izgradnjo evropske mreže podjetij, ki bodo razvijala štiri ključna področja v avtomobilski industriji – elektrifikacijo, avtonomno vožnjo, povezljivost in souporabo vozil.

FINANCE
Okolje & energija
Kako bo Toyota podeseterila prodajo vodikovih avtov
Okolje & energija
Okolje & energijaBorut Hočevar Kako bo Toyota podeseterila prodajo vodikovih avtov 11

V Toyoti so razkrili načrte za povečanje proizvodnje avtov na gorivne celice od tri tisoč na 30 tisoč do okoli leta 2020.

FINANCE
Avto
Toyota vlaga v tovarno v Franciji, ustvarila bo 700 novih delovnih mest
Avto
AvtoMiloš Milač Toyota vlaga v tovarno v Franciji, ustvarila bo 700 novih delovnih mest

Japonska Toyota se je odločila razširiti proizvodnjo v tovarni v francoskem Valenciennesu, vanjo bo vložila 300 milijonov evrov, kar skupno investicijo povečuje na 1,4 milijarde evrov

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Toyoti še nikoli ni šlo tako dobro
FINANCE
PMM
Kako Toyota gleda na današnje, kako na prihodnje rešitve pogona?
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Kako Toyota gleda na današnje, kako na prihodnje rešitve pogona? 2

Katere so idealne rešitve pogona danes in jutri in zakaj Toyota še nima električnega avtomobila

FINANCE
Avto
Bo tudi Toyota zapustila Veliko Britanijo?
Avto
AvtoMiloš Milač Bo tudi Toyota zapustila Veliko Britanijo? 1

Po Hondini napovedi o zaprtju tovarne v britanskem Swindonu in Nissanovi odločitvi, da v Sunderlanu ne bo izdeloval novega modela, o umiku z Otoka govori tudi Toyota.

FINANCE
Avto
Posebna in obenem vse bolj evropska Toyota napoveduje veliko rast
Avto
AvtoMiloš Milač Posebna in obenem vse bolj evropska Toyota napoveduje veliko rast 1

Japonska Toyota na ohlajenem evropskem trgu raste hitreje od večine tekmecev. Toyota ostaja posebna, obenem pa postaja vse bolj evropska, je sporočilo dogodka Kenshike, ki smo se ga udeležili v Amsterdamu.