Avto

(foto) Kaj vse mora znati dober menedžerski avto

Audi A6, BMW serije 5 in X5, maserati ghibli in mercedes-benz razreda S so se s prestižem in tehniko prebili v finale kategorije managerski avto leta, v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem pa jih je čakalo še kritično oko sedmih slovenskih menedžerjev

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

06.05.2015 22:30
Dopolnjeno: 07.05.2015 07:47
Čas branja: 4 min

Kako dobre so prestižne limuzine v mejnih razmerah in ali so luksuzni terenci res neprimerni za poslovne kroge, je pokazal preizkus v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem, kjer je prejšnji petek grmela več kot 1.500-glava konjenica v rokah sedmih slovenskih menedžerjev.

poslovni-avto-leta-vransko5-ih.1430934821.jpg.o.600px.jpg
Pet najboljših iz kategorije managerski avto leta (z leve): audi A6, maserati ghibli, BMW serije 5, mercedes-benz razreda S in BMW X5, zbrani na poligonu AMZS Centra varne vožnje Vransko.

Do Vranskega se je letošnja ekipa menedžerjev - glavni direktor Goodyearja Dunlop Save Tires Matej Zavrl, vodja avtomobilskih zavarovanj v Generali Zavarovalnici Andrej Šega, direktor in lastnik MIK Celja Franci Pliberšek, Tadej Jurca in Aleš Merkač iz Unicredit banke, člana zmagovalne ekipe našega projekta Najboljši poslovni vozniki, ter Andrej Tavčar iz IBM in Klemen Štular iz Tigrisa - tudi letos peljala iz Ljubljane, kjer so sedli za volan audija A6, BMW serije 5 in X5, maseratija ghiblija ter mercedes-benza razreda S.

Izziv - premagovanje dveh ton pločevine na drseči podlagi

Po avtocesti in skozi zavoje Tuhinjske doline so preizkusili udobje limuzin, na Vranskem pa še njihovo tehniko, delovanje aktivnih sistemov, lego na cesti, zavore in stabilnost v pripravljeno kritičnih razmerah. Po kratkem uvodu v sejni sobi AMZS Centra varne vožnje Vransko jih je inštruktor AMZS Peter Smrekar usmeril na drsno ploščo, ki simulira ledeno podlago. Ta je dvotoncem pripravila pošten izziv, saj so morali na podlago vstopiti s primerno hitrostjo in obvladovati avtomobile, ki so vseskozi silili iz zavoja.

Počasne reakcije so zavrtele težke limuzine

Drsna ploskev je bila preizkus hitrosti reakcij na volanu, vsaka zamuda je prinesla vrtenje avtomobilov. Predstavila je, kako se avtomobil obnaša, če vas na cesti nenadoma zanese. V tem primeru tudi sodobna elektronika zdrsa in nadzora stabilnosti ne pomaga. Stabilizacija avtomobila je možna le s hitrim in pravim odzivom pri vrtenju volana, kakršnokoli pretiravanje pa avto spet požene v drsenje, so brez izjeme pokazali vsi finalisti.

Kaj mora imeti dober menedžerski avto

Temeljit preizkus je zbistril misli menedžerjev. Kaj so povedali o pravem avtu za menedžerje? Franci Pliberšek iz MIK Celje je poudaril, da mora biti varen, varčen in predvsem udoben, saj menedžerji kar precej časa preživijo na poti. Če bi izbiral med finalisti, bi sam izbral mercedes-benz razreda S. Matej Zavrl iz Goodyearja ob varnosti in varčnosti na seznam obveznih lastnosti dodaja opremo za brezžično telefoniranje in navigacijo. Klemen Štular je poudaril prostornost, udobje, uglajenost, zmogljivosti in užitek v vožnji. Tej kombinaciji se je po njegovem mnenju najbolj približal BMW M550d xDrive, a je v tem tudi nekaj »krivice«, saj sta mercedes in audi tekmovala z manj prepričljivimi motorji. Tadej Jurca je utelešenje idealnih lastnosti našel v audiju A6, za Andreja Tavčarja pa je bil idealen prostoren in vsestranski BMW X5. Ob tem so vsi pogledovali proti maseratiju ghibliju ali pa so se vsaj zganili, ko je skozi izpuh glasno zapel trilitrski biturbošestvaljnik.

Najhitrejši Tavčar iz IBM, izenačenost ocen

Konec z BMW i8 pa je na preizkus postavil znanje voznikov. Za volanom hibridnega superšportnika se je najbolje znašel Andrej Tavčar iz vodstva IBM za srednjo, vzhodno in južno Evropo. S časom 54 sekund je ugnal vse tekmece, približala sta se mu le Franci Pliberšek in Tadej Jurca.

poslovni-avto-leta-vransko15-ih.1430934822.jpg.o.600px.jpg
Moška družba, moški pogovori, o avtih seveda: z leve Andrej Šega (Generali Zavarovalnica), Andrej Tavčar (IBM), Matej Zavrl (Goodyear Dunlop Sava Tires) in Klemen Štular (Tigris)

poslovni-avto-leta-vransko140-ih.1430934823.jpg.o.600px.jpg
(Z desne) Generalni direktor BMW Group Slovenija Klemna Štularja, Tigris, Tadeja Jurco, Unicredit Banka, Andreja Tavčarja, IBM in Aleša Merkača, Unicredit Banka prepričuje o BMW M550d, v ozadju se je družbi prikradel audi A6 3.0 TDI.

poslovni-avto-leta-vransko121-ih.1430934824.jpg.o.600px.jpg
»Po preizkusu zaviranja na različnih podlagah in izogibanju oviram se še bolj zavedam, kako pomembna je tehnika avta, tudi vodenje volana in prilagoditev hitrosti. Naj še poudarim, če bi bila testna vozila opremljena z razmeram prilagojenimi pnevmatikami, bi bil test nekoliko drugačen,« je komentiral glavni direktor Goodyearja Dunlop Save Tires Matej Zavrl. V ozadju Anej Ferko iz Autocommercea.

poslovni-avto-leta-vransko207-ih.1430934825.jpg.o.600px.jpg
BMW i8 z 1,5-litrskim bencinskim in električnim motorjem s skupno močjo 362 konjev je navdušil vse člane žirije. »Super igrača za poligon ali dirkališče, zaradi visokega praga sicer s čim manj vstopanja in izstopanja (smeh). Za realno življenje je sicer nepraktičen, z razvojnega vidika pa zanimiv (veliko)serijski prikaz zmogljivosti najsodobnejših tehnologij v zelo lični embalaži,« je komentiral Andrej Tavčar iz IBM.

poslovni-avto-leta-vransko243-ih.1430934826.jpg.o.600px.jpg
Eksotika malo drugače. Maloserijski volkswagen XL1, vreden 115 tisoč evrov, je navdušil s tehniko - poganjata ga 0,8-litrski dvovaljni turbodizel in električni motor (povprečna poraba je 0,9 litra na sto kilometrov) - in futuristično obliko. Vozne lastnosti pa že zaradi pnevmatik 115/80 R 15 (spredaj) in 145/55 R 16 zadaj niso v ospredju. To je najprej opazil kdo drug kot šef Goodyearja Matej Zavrl.

poslovni-avto-leta-vransko152-ih.1430934827.jpg.o.600px.jpg
Grmenje turbošestvaljnika, siloviti pospeški in karizma prestižnega italijana so bili v ospredju v uniformirani nemški družbi. Člani žirije so bili navdušeni nad ghiblijem S Q4, dodali so le, da zaradi ekskluzivnosti izstopa iz družbe.

poslovni-avto-leta-vransko158-ih.1430934828.jpg.o.600px.jpg
Dva kroga z BMW i8 sta pokazala, da so menedžerji potrebovali kar nekaj privajanja na športnega hibrida. Zato so bile razlike v časih na tekmi precejšnje, daleč najhitrejši je bil Andrej Tavčar, ki je del poligona prevozil v manj kot minuti.

poslovni-avto-leta-vransko90-ih.1430934829.jpg.o.600px.jpg
Menedžerji so pri ocenjevanju sklenili: »Audi A6 je ena najboljših kombinacij tehnike, udobja, zmogljivosti in cene.«

poslovni-avto-leta-vransko251-ih.1430934830.jpg.o.600px.jpg
Kabina 3,88 metra dolgega volkswagna XL1 je majhna, streha nizka. Zato so nekateri težko zaprli visoko odpirajoča se stranska vrata.

poslovni-avto-leta-vransko86-ih.1430934831.jpg.o.600px.jpg
BMW je tudi tokrat blestel na poligonu, zaradi dobre zasnove ter odlične kombinacije motorja in pogona v različici M550d xDrive.

poslovni-avto-leta-vransko148-ih.1430934832.jpg.o.600px.jpg
Velikan in najrazkošnejši kandidat med finalisti - mercedes-benz razreda S - se je dobro znašel tudi na poligonu, njegovo razkošje pa se je izrazilo na poti od Ljubljane do Vranskega.

poslovni-avto-leta-vransko169-ih.1430934833.jpg.o.600px.jpg
Erik Poljšak (levo), vodja BMW i v BMW Group Slovenija, je nad BMW i8 poskušal navdušiti Francija Pliberška (MIK Celje), ki vozi podobno dragega in hitrega audija R8, to mu je glede na poznejši komentar uspelo. Na poligonu je Pliberšek pridobil neprecenljive izkušnje in znanje, pravi, da te lahko v prometu rešujejo življenja.

poslovni-avto-leta-vransko64-ih.1430934834.jpg.o.600px.jpg

poslovni-avto-leta-vransko23-ih.1430934835.jpg.o.600px.jpg
Pet najboljših iz kategorije managerski avto leta (z leve) - audi A6, maserati ghibli, BMW serije 5, mercedes-benz razreda S in BMW X5 - zbrani na poligonu AMZS Centra varne vožnje Vransko.

Foto; Irena Herak

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3
Avto
AvtoMiloš Milač Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3 2

Prvega junija se poslavljata BMW M3 in M550i

FINANCE
Avto
Pri BMW stavijo na električno prihodnost
Avto
AvtoUroš Božin Pri BMW stavijo na električno prihodnost 5

Po rekordnem letu se delničarjem BMW napovedujejo rekordno visoke dividende

FINANCE
Avto
Najmočnejši BMW M2 iz Slovenije ušel na splet
Avto
AvtoMiloš Milač Najmočnejši BMW M2 iz Slovenije ušel na splet 2

Slovenski BMWBLOG je dobra dva tedna pred uradnim razkritjem objavil fotografije in podatke o BMW M2 competition. Pobeg iz Sloveniji ni prvi za BMW

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje
Avto
AvtoMiloš Milač Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje

Novi BMW X4 je večji, prostornejši, oblejši in ima izrazitejši značaj kot v prvi generaciji; v Sloveniji bo 18. julija letos.

FINANCE
Avto
Tako je BMW v rekordnem letu kljub manjši prodaji dizlov zmanjšal izpuste CO2
Avto
AvtoUroš Božin Tako je BMW v rekordnem letu kljub manjši prodaji dizlov zmanjšal izpuste CO2 1

V živo spremljamo letno tiskovno konferenco skupine BMW

FINANCE
Avto
(Dieselgate) V ZDA vložena skupinska tožba proti BMW in Boschu
Avto
AvtoAlbina Kenda (Dieselgate) V ZDA vložena skupinska tožba proti BMW in Boschu 4

V aferi Dieselgate nemški avtomobilski velikan BMW dolgo ni bil na radarju; zdaj so v ZDA proti njemu vložili skupinsko tožbo, kot pred tem proti družbam Ford Motor, Fiat Chrysler Automobile, General Motors, Mercedes-Benz in Volkswagen

FINANCE
Avto
Za BMW najuspešnejše leto v zgodovini