Japonska Honda je nekoliko prenovila svoj terenski model CR-V ter ga ob tem na račun bogatejše serijske opreme in rasti funta tudi nekoliko podražila. Cene pri nas namreč znašajo med 25.370 (28.420 za 4WD) in 36.460 evrov za bencinarja oziroma med 27.490 (32.740 za 4WD) in 42.150 evrov za dizla, na voljo so štirje različni paketi opreme. To je med 500 in 1.000 evrov več kot prej, kljub vsemu pa naj bi Hondin križanec letno pritegnil okoli 150 Slovencev.
- Honda CR-V - cenik (0 KB)
Honda je četrto generacijo globalno uspešnega modela CR-V predstavila pred tremi leti, pri zunanji prenovi pa so se osredotočili predvsem na prednji del. Ta prinaša spremenjeno masko, drugačne žaromete, tudi z LED dnevnimi lučmi, avto pa je na račun drugačnih odbijačev v dolžino pridobil 35 milimetrov ter zrasel na 460,5 cm. CR-V se je pri tem zvišal do 15 mm (na 168,5 cm), k večji stabilnosti in manj nagibanja pa pripomorejo za 15 mm širši koloteki.
Inženirji so ob tem izboljšali krmilni mehanizem ter okrepili zvočno izolacijo, kar v potniško kabino spusti manj motečega hrupa. V notranjosti je bil največjih sprememb - ob boljših materialih in drugačnih vzrocih tkanine - deležen multimedijski sistem, Honda Connect tako prinaša slovenski jezik, navigacijo, kamero za pomoč pri vzvratni vožnji ter priklop različnih prenosnih naprav. V prtljažnik gre sicer 589 litrov oziroma 1.684 s podrto zadnjo klopjo.
CR-V ima zdaj tudi paket uporabnih varnostnih sistemov, ki temelji na kameri ter radarju oziroma na kombinaciji obeh. Vožnjo tako olajša aktivni tempomat, tu so še opozorilnik na vozila v mrtvem kotu ter sistem, ki zmanjša možnosti trčenja tako pri nizkih, kot visokih hitrostih. Pri Hondi so poskrbeli tudi za sistem, ki pomaga ohranjati vozilo na voznem pasu, v sodelovanju z navigacijo pa deluje še sistem za prepoznavo znakov.
Iz motorne palete je izpadel 2,2-litrski dizel, nadomestil pa ga je povsem novi 1,6-litrski biturbo dizel s 118 kilovati oziroma 160 konji ter 350 Nm navora. Ob njem je v ponudbi še manj zmogljiva 88-kilovatna različica (120 KM), pri bencinarjih pa je na voljo dvolitrski motor s 114 kilovati (155 KM). Kupci si za doplačilo okoli tri tisočake v kombinaciji z bencincem in najmočnejšim dizlom lahko omislijo še štirikolesni pogon, še okoli 2.500 evrov pa pri slednjem stane doplačilo za 9-stopenjski samodejni menjalnik.
Foto: Miha Pečoler