Nemški BMW je v prvem četrtletju prodal 451.576 avtomobilov, kar je za 5,4 odstotka več kot v enakem obdobju lani. S tem rezultatom je ohranil prodajno vodstvo pred najbližjima zasledovalcema Audijem in Mercedes-Benzom.
Največ je k rasti prinesel novi luksuzni terenec X5, predstavljen predlani, saj je njegova prodaja v prvem četrtletju letos poskočila za kar 30 odstotkov.
V prvih štirih mesecih letos je bilo v Sloveniji registriranih 25 modelov X5, v enakem obdobju lani pa 33.
V svetu se je dobro držala tudi znamka Mini, del Skupine BMW, z 29 odstotno rastjo prodaje na 74.312 vozil. Najboljše četrtletje v zgodovini znamke pa je dosegel tudi Rolls Royce s prodajo 781 vozil, 13 odstotkov več kot v prvem čettrtletju lani. Zvezda te znamke je bil osveženi model ghost.
BMW je poleg rasti prodaje in dobička dosegel tudi visoko dobičkovno maržo, ta je bila z 9,5 odstotki podobna lanski. Tej številki sta se v prvem četrtletju letos približala tudi tekmeca Audi in Mercedes-Benz. Audijeva marža je letos zdrsnila iz 10,1 na 9,7 odstotka, Mercedes-Benzova pa je poskočila iz sedem na 9,2 odstotka.
Vodstvo BMW optimistično gleda tudi na prihodnje mesece. Po besedaj predsednika uprave Skupine BMW bo letošnje leto ponovno rekordno pri prodaji in dobičku, za rast pa bo poskrbelo 15 novih oziroma osveženih modelov znamk BMW, Mini in Rolls Royce. Na trge v tem mesecu vstopa prvi sedemsedežni enoprostorec te znamke - BMW serije 2 gran tourer, jutri bo razkrita osvežena serija 3, junija pa najbolj prestižni BMW serije sedem. Iz razkritja sedmice bomo poročali 11. junija, iz prvih voženj pa septembra.
A ni vse blesteče, se zavedajo pri BMW in opozarjajo, da lahko Rusija letos prinese dodatne izzive. Ohlajanje kitajskega trga pa napoveduje skromnejšo rast prodaje.
Pri nas rahel minus za BMW, na prvo mesto Audi
O rasti pa je more poročati slovenski BMW, saj je s 509 avtomobili (merjeno po prvih registracijah novih avtomobilov) v prvih štirih mesecih letos dosegel triodstoten upad. Na prvem mestu med prestižnimi znamkami ga je prehitel Audi s 515 vozili in devetodstotno rastjo prodaje. Tretji je Mercedes-Benz s 323 avtomobili, kar je 17,4 odstotka več kot v prvih štirih mesecih lani.
Potreben je komentar, da prve registracije novih avtomobilov še ne pomenijo dejanske prodaje končnim kupcem v Sloveniji. Veliko avtomobilov dobi le slovensko tablico, končne kupce pa ujamejo na drugih trgih EU.