Avto

Divji Fordov žrebec za neustrašne evropske 'kavboje'

Ford bo julija na evropske "pašnike" spustil tudi najbolj divje mustange, ki bodo z adrenalinom napojili še tako zahtevne in neustrašne "kavboje"

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

05.05.2015 06:00
Čas branja: 3 min

Ford-Mustang-GT-2015-1600x1200-wallpaper-50.1430769567.jpg.e.960px.jpg

Pri Fordu se že nestrpno pripravljajo na začetek prodaje novega mustanga tudi na evropskih tleh ter pri tem močno dvigujejo temperaturo, saj gre za njihov najhitrejši velikoserijski model. Vročica med kupci je že takšna, da so prejeli prek 2.200 naročil tako za kupejevsko "fastback" kot tudi kabrioletsko različico. Najbolj neučakani kupci bodo legendarnemu mustangu uzde skušali natakniti julija, sami pa ga bomo spoznavali in skušali ukrotiti že prihodnji teden.

Ford-Mustang-EcoBoost-2015-1600x1200-wallpaper-13.1430769643.jpg.w.960px.jpg

Kot kaže bomo imeli kaj videti, slišati in tudi občutiti. Mustang z rohnenjem petlitrskega atmosferskega osemvaljnika, močjo 421 konjev in šeststopenjskim ročnim menjalnikom se z mesta do 100 km/h namreč požene v manj kot petih sekundah, ob huronskih zvočnih efektih pa celotno kuliso nadgradijo še vizuelni učinki in prav posebno ščemenje v trebuhu in glavi. Galop mustanga ob pospeševanju s pomočjo sistema Line Lock za ogrevanje zadnjih pnevmatik in štartnega programa Launch Control namreč pospremita bel dim in močan sunek v hrbet skoraj enak tistemu, ki ga telo občuti ob prostem padanju.

Ford-Mustang-GT-2015-1600x1200-wallpaper-0a.1430770091.jpg.e.960px.jpg

Mustangov V8 motor s pomočjo elektronike namreč pomaga vozilo pognati s silo 0,97 G, pri tem ponudi še največ 530 Nm navora. V mustangu bo sicer na voljo še 2,3-litrski EcoBoost motor s 317 konji, 432 Nm navora in porabo osem litrov na sto kilometrov, z mesta do 100 km/h pa bo pospešil v 5,8 sekunde.

Ford-Mustang-GT-2015-1600x1200-wallpaper-46.1430770174.jpg.e.960px.jpg

Sistem Launch Control v kombinaciji s 5,0-litrskim V8 motorjem in ročnim menjalnikom pri do konca pritisnjeni stopalki za plin vzdržuje vnaprej nastavljeno število vrtljajev med 3000 in 4500 vrtljaji v minuti. Ko voznik sprosti sklopko, sistem uravnava prenos navora zadnjim kolesom za maksimalen prenos moči in vrhunsko speljevanje pri mirujočem startu. Ob tem je na voljo tudi elektronski sistem Line Lock, ki omogoči samo zaviranje sprednjih koles, da lahko voznik ogreje zadnji pnevmatiki.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

"Ford mustang se bo tako noro hitro pognal s starta in vas bo ob osupljivem zvoku motorja prilepil v sedež," brez kančka oklevanja obljublja Hermann Salenbauch, direktor linije tega športnega modela. "A mustang ni hiter le v ravni črti. Vožnja in vodenje bosta osupnila evropske voznike," je še dodal, ter s tem mimogrede pritegnil pozornost nabritih evropskih "kavbojev" in oboževalcev kultnega Fordovega modela. Zmogljivost in vozna dinamika sta namreč prikrojeni pričakovanjem evropskih voznikov, pri tem napredno vzmetenje in togi, lahki materiali zagotavljajo uravnoteženost, odzivnost in športno vodenje.

Ford-Mustang-GT-2015-1600x1200-wallpaper-97.1430771756.jpg.e.960px.jpg

Zmogljive motorje novega Forda mustanga v Evropi dopolnjuje serijski paket Performance Pack, ki zagotavlja učinkovitejše zaviranje in hlajenje pri hitri vožnji. Dovršeno podvozje in struktura podvozja skupaj z naprednimi tehnologijami zagotavljata optimalno vozno dinamiko in športno izkušnjo, ki jo zahtevajo vozniki.

Ford-Mustang-EcoBoost-2015-1600x1200-wallpaper-42.1430770482.jpg.e.960px.jpg

Voznik vozne načine izbira s preklopnimi stikali v sredinski konzoli in z njimi prilagodi elektronski nadzor stabilnosti AdvanceTrac, odzivnost dušilne lopute, način prestavljanja samodejnega menjalnika in krmiljenje v skladu z nastavitvami Normal, Sport+, Track (dirkališče) in Snow/Wet (sneg/mokra podlaga). Električni servovolan voznikom omogoča, da izberejo običajno, udobno ali športno nastavitev delovanja krmiljenja.

Ford-Mustang-EcoBoost-2015-1600x1200-wallpaper-3d.1430771830.jpg.w.960px.jpg

Da lahko uporabniki na dirkališču kar najbolje izkoristijo svoj avto, je mustang opremljen s funkcijo Track Apps, ki jo upravljajo s stikali na volanu, med prikazi na instrumentni plošči pa so merilnik pospeševanja, časovni prikaz pospeševanja in merilnik delovanja zavor, ki izmeri in prikaže čas in razdaljo zaviranja od nastavljene hitrosti.

Ford-Mustang-GT-2015-1600x1200-wallpaper-82.1430771942.jpg.e.960px.jpg

Mustang za športno dinamiko in udobje uporablja neodvisno vzmetenje sprednjih in zadnjih koles. Zadnje vzmetenje vključuje tudi integralni člen za optimalno udobno vožnjo in mehanski oprijem, sprednji macphersonovi vzmetni nogi z dvojnim krogličnim zgibom pa omogočata uporabo velikih in zmogljivih zavor brez vpliva na občutek pri krmiljenju. Struktura karoserije je za 28 odstotkov bolj toga kot pri prejšnji generaciji Mustanga. Vodenje je odzivnejše in natančnejše tudi zaradi porazdelitve mase - tako znaša masa sprednjega dela pri 5,0-litrskem motorju V8 53 odstotkov, pri 2,3-litrskem EcoBoostu pa 52 odstotkov.

Ford-Mustang-GT-2015-1600x1200-wallpaper-85.1430772171.jpg.e.960px.jpg

Ford je mustange prvič pripravljene posebej za evropske kupce začel izdelovati v svojem proizvodnem obratu v Flat Rocku v Michiganu, ZDA. Na voljo je 10 barv, med serijsko opremo pa sodijo 19-palčna platišča, ksenonski žarometi s samodejnim delovanjem, dvopodročna klimatska naprava, zadnje luči LED in zadnji difuzor. Serijsko so na voljo še zvočni sistem z devetimi zvočniki in sistem povezav SYNC 2 z glasovnim upravljanjem ter 8-palčnim barvnim zaslonom na dotik.

Ford-Mustang-EcoBoost-2015-1600x1200-wallpaper-39.1430770258.jpg.e.960px.jpg
Ford mustang je na voljo v dveh karoserijskih različicah: kot kupejevski "fastback" in kot kabriolet. Opremljen je lahko s šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom, za značilen oblikovni pečat pa poskrbijo klasični elementi, kot so tridimenzionalne tridelne zadnje luči, značilna trapezoidna maska in sprednji del, ki spominja na nos morskega psa.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
»Šef« je zapeljal na slovenske ceste
Avto
AvtoMiloš Milač »Šef« je zapeljal na slovenske ceste 13

Ameriška ikona ford mustang je pravi za ljubitelje udobnih in nastopaških športnikov. Za 46 tisočakov dobite solidno osnovo, za 65 tisoč evrov pa stroj V8, ki ga bodo veseli tudi na davčni upravi.

FINANCE
Avto
Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70
Avto
AvtoMiloš Milač Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 6

Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.

FINANCE
Avto
Dobro leto za slovenski Ford
Avto
AvtoMiloš Milač Dobro leto za slovenski Ford 1

Rast večja od povprečja na trgu, kopica novosti v letu 2018 in novi focus v zadnjem četrtletju

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Ford edge s prenovo pametnejši, napada pa samo z dizelskimi motorji
Avto
AvtoUroš Božin Ford edge s prenovo pametnejši, napada pa samo z dizelskimi motorji

Edgeu so s prenovo namenili kopico novih asistenčnih varnostnih sistemov, nova zmogljiva dizelski motor in menjalnik. Prvič bo na voljo tudi s športnim paketom opreme ST-line.

FINANCE
Avto
Prihaja električni mustang SUV zasnove, 600 km dosega in ceno pod 50 tisočaki
Avto
AvtoMiloš Milač Prihaja električni mustang SUV zasnove, 600 km dosega in ceno pod 50 tisočaki 8

Ford se pripravlja na razkritje novega avtomobila s katerim bo odločno vstopil v dobo elektromobilnosti. V ponedeljek bo razkril novi mustang mach-e, avto nasprotij in obetavnih številk. Na stari celini bo na voljo konec leta 2020.

FINANCE
Avto
V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?
Avto
AvtoUroš Božin V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?

Zadržan nastop evropskih proizvajalcev so dopolnili trojica iz Detroita in japonski proizvajalci

IZVOZNIKI
Novice
Legendarna transitova zmogljivost
Izvozniki.si
NoviceSpletni oglasi Legendarna transitova zmogljivost