Pri Fordu se že nestrpno pripravljajo na začetek prodaje novega mustanga tudi na evropskih tleh ter pri tem močno dvigujejo temperaturo, saj gre za njihov najhitrejši velikoserijski model. Vročica med kupci je že takšna, da so prejeli prek 2.200 naročil tako za kupejevsko "fastback" kot tudi kabrioletsko različico. Najbolj neučakani kupci bodo legendarnemu mustangu uzde skušali natakniti julija, sami pa ga bomo spoznavali in skušali ukrotiti že prihodnji teden.
Kot kaže bomo imeli kaj videti, slišati in tudi občutiti. Mustang z rohnenjem petlitrskega atmosferskega osemvaljnika, močjo 421 konjev in šeststopenjskim ročnim menjalnikom se z mesta do 100 km/h namreč požene v manj kot petih sekundah, ob huronskih zvočnih efektih pa celotno kuliso nadgradijo še vizuelni učinki in prav posebno ščemenje v trebuhu in glavi. Galop mustanga ob pospeševanju s pomočjo sistema Line Lock za ogrevanje zadnjih pnevmatik in štartnega programa Launch Control namreč pospremita bel dim in močan sunek v hrbet skoraj enak tistemu, ki ga telo občuti ob prostem padanju.
Mustangov V8 motor s pomočjo elektronike namreč pomaga vozilo pognati s silo 0,97 G, pri tem ponudi še največ 530 Nm navora. V mustangu bo sicer na voljo še 2,3-litrski EcoBoost motor s 317 konji, 432 Nm navora in porabo osem litrov na sto kilometrov, z mesta do 100 km/h pa bo pospešil v 5,8 sekunde.
"Ford mustang se bo tako noro hitro pognal s starta in vas bo ob osupljivem zvoku motorja prilepil v sedež," brez kančka oklevanja obljublja Hermann Salenbauch, direktor linije tega športnega modela. "A mustang ni hiter le v ravni črti. Vožnja in vodenje bosta osupnila evropske voznike," je še dodal, ter s tem mimogrede pritegnil pozornost nabritih evropskih "kavbojev" in oboževalcev kultnega Fordovega modela. Zmogljivost in vozna dinamika sta namreč prikrojeni pričakovanjem evropskih voznikov, pri tem napredno vzmetenje in togi, lahki materiali zagotavljajo uravnoteženost, odzivnost in športno vodenje.
Zmogljive motorje novega Forda mustanga v Evropi dopolnjuje serijski paket Performance Pack, ki zagotavlja učinkovitejše zaviranje in hlajenje pri hitri vožnji. Dovršeno podvozje in struktura podvozja skupaj z naprednimi tehnologijami zagotavljata optimalno vozno dinamiko in športno izkušnjo, ki jo zahtevajo vozniki.
Voznik vozne načine izbira s preklopnimi stikali v sredinski konzoli in z njimi prilagodi elektronski nadzor stabilnosti AdvanceTrac, odzivnost dušilne lopute, način prestavljanja samodejnega menjalnika in krmiljenje v skladu z nastavitvami Normal, Sport+, Track (dirkališče) in Snow/Wet (sneg/mokra podlaga). Električni servovolan voznikom omogoča, da izberejo običajno, udobno ali športno nastavitev delovanja krmiljenja.
Da lahko uporabniki na dirkališču kar najbolje izkoristijo svoj avto, je mustang opremljen s funkcijo Track Apps, ki jo upravljajo s stikali na volanu, med prikazi na instrumentni plošči pa so merilnik pospeševanja, časovni prikaz pospeševanja in merilnik delovanja zavor, ki izmeri in prikaže čas in razdaljo zaviranja od nastavljene hitrosti.
Mustang za športno dinamiko in udobje uporablja neodvisno vzmetenje sprednjih in zadnjih koles. Zadnje vzmetenje vključuje tudi integralni člen za optimalno udobno vožnjo in mehanski oprijem, sprednji macphersonovi vzmetni nogi z dvojnim krogličnim zgibom pa omogočata uporabo velikih in zmogljivih zavor brez vpliva na občutek pri krmiljenju. Struktura karoserije je za 28 odstotkov bolj toga kot pri prejšnji generaciji Mustanga. Vodenje je odzivnejše in natančnejše tudi zaradi porazdelitve mase - tako znaša masa sprednjega dela pri 5,0-litrskem motorju V8 53 odstotkov, pri 2,3-litrskem EcoBoostu pa 52 odstotkov.