Vsebinski predlog za podpis »passion for life« je podala ekipa Marketinga v družbi Renault Nissan Slovenija. Miguel Angel Calderon, direktor marketinga Renaulta, ki iz Ljubljane odgovarja za celotno regijo Adriatic, je ponosen, da je centrala znamke v Parizu med številnimi predlogi renaultovih marketinških oddelkov z vsega sveta za zmagovalnega sprejela prav njihov predlog. Dodal je še, da je končni rezultat z grafično podobo plod prizadevanj številnih sodelavcev matičnega Renaulta.
"Nov podpis znamke Renault »passion for life« odraža globoko preobrazbo Renaulta, ki se je začela z novim cliom. Obljuba znamke kupcem sega onstran novega podpisa, saj vključuje zavezo, da bo Renault nadaljeval svojo preobrazbo in do konca leta 2016 ponudil popolnoma prenovljeno paleto modelov. Ti bodo zasnovani s strastjo naših inženirjev in oblikovalcev, našim kupcem pa bodo olajšali življenje in njihov vsakdan naredili prijetnejši," pa je dejal Michael van der Sande, direktor Renaulta za globalno trženje.