Pri Peugeot Sportu so v vozilo 308 vgradili visoko zmogljiv hibridni pogonski sklop, ki nakazuje na potencial športnih vozil prihodnosti. Inženirji so v konceptu 308 R HYbrid združili zmogljivosti štirivaljnega 1,6-litrskega bencinskega motorja THP 270 S&S ter električni motor z močjo 85 kilovatov (115 KM), ki deluje v povezavi s šeststopenjskim menjalnikom ter električni motor z enakimi karakteristikami na zadnji premi. Štirikolesni pogon in petsto konjskih moči tako premikajo meje športnih zmožnosti tega avtomobilskega razreda in zagotavljajo vrhunske zmogljivosti.
Z izbirnim stikalom na sredinski konzoli lahko izbiramo med štirimi načini vožnje. Način Hot Lap je najbolj zmogljiv in zagotovi celoten potencial vseh treh virov moči, da vozilo skupno doseže 500 konjskih moči in razvije največ 730 Nm navora. V načinu Track vozilo razvije 400 konjskih moči in 530 Nm navora, predvsem s pomočjo bencinskega motorja in električnega motorja v zadnjem delu. Prednji električni motor zagotovi dodatno moč (boost) med pospeševanjem. Način Road je namenjen predvsem za uporabo na cesti s 300 konjskimi močmi in 400 Nm navora. Bencinski motor zagotovi ves svoj potencial, zadnji električni motor priskoči na pomoč med pospeševanji, prednji električni motor pa pri tem ne sodeluje. V načinu ZEV za pogon vozila skrbi zadnji električni motor, prednji električni motor pa posreduje glede na to, s kakšnim pritiskom voznik deluje na pedal za plin.
Peugeot 308 R HYbrid tako lahko doseže najvišjo hitrost 250 km/h, ki je sicer elektronsko omejena, od 0 do 100 km/h pospeši v zgolj 4,0 sekundah ter z mesta prevozi 1.000 metrov v samo 22,0 sekundah. Kljub vsemu naštetemu pa emisije CO2 znašajo zgolj 70 g/km, pri tem se 60 odstotkov teže prenaša na prednji del in 40 odstotkov na zadnji del.
P308 R HYbrid prednostno zavira s pomočjo elektromotorjev
Zverina ima spredaj štiribatne zavorne kolute premera 380 mm, zadaj pa premera 290 mm. Zavore se ne vklopijo med vsakim zaviranjem, saj so inženirji razvilib pogonski sklop, ki vozilo upočasnjuje s pomočjo elektromotorjev tekom celotnega območja hitrosti, začenši pri 250 km/h. S tem se ohranja kakovost zavornih kolutov in ploščic, hkrati pa je regenerativno zaviranje tudi ena od treh možnosti za polnjenje baterije. Po drugi strategiji polnjenja se za generator uporablja prednji električni motor, ki ga poganja bencinski motor, ob tem je vgrajen še polnilni priključek, s katerim se baterije napolnijo v 45 minutah.