Avto

Pobesneli hibridni Peugeot 308 s 500 konji

Od začetka prodaje do danes je Peugeot 308 prepričal 280 tisoč kupcev, na njegovi osnovi pa so zdaj razvili konceptni hibridni 308 R s štirikolesnim pogonom in petsto konjskimi močmi

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

20.04.2015 06:00
Čas branja: 1 min

308RHYbrid-1504PC001.1429469025.jpg.e.960px.jpg

Pri Peugeot Sportu so v vozilo 308 vgradili visoko zmogljiv hibridni pogonski sklop, ki nakazuje na potencial športnih vozil prihodnosti. Inženirji so v konceptu 308 R HYbrid združili zmogljivosti štirivaljnega 1,6-litrskega bencinskega motorja THP 270 S&S ter električni motor z močjo 85 kilovatov (115 KM), ki deluje v povezavi s šeststopenjskim menjalnikom ter električni motor z enakimi karakteristikami na zadnji premi. Štirikolesni pogon in petsto konjskih moči tako premikajo meje športnih zmožnosti tega avtomobilskega razreda in zagotavljajo vrhunske zmogljivosti.

308RHYbrid-1504PC025.1429468967.jpg.s.960px.jpg

Z izbirnim stikalom na sredinski konzoli lahko izbiramo med štirimi načini vožnje. Način Hot Lap je najbolj zmogljiv in zagotovi celoten potencial vseh treh virov moči, da vozilo skupno doseže 500 konjskih moči in razvije največ 730 Nm navora. V načinu Track vozilo razvije 400 konjskih moči in 530 Nm navora, predvsem s pomočjo bencinskega motorja in električnega motorja v zadnjem delu. Prednji električni motor zagotovi dodatno moč (boost) med pospeševanjem. Način Road je namenjen predvsem za uporabo na cesti s 300 konjskimi močmi in 400 Nm navora. Bencinski motor zagotovi ves svoj potencial, zadnji električni motor priskoči na pomoč med pospeševanji, prednji električni motor pa pri tem ne sodeluje. V načinu ZEV za pogon vozila skrbi zadnji električni motor, prednji električni motor pa posreduje glede na to, s kakšnim pritiskom voznik deluje na pedal za plin.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Peugeot 308 R HYbrid tako lahko doseže najvišjo hitrost 250 km/h, ki je sicer elektronsko omejena, od 0 do 100 km/h pospeši v zgolj 4,0 sekundah ter z mesta prevozi 1.000 metrov v samo 22,0 sekundah. Kljub vsemu naštetemu pa emisije CO2 znašajo zgolj 70 g/km, pri tem se 60 odstotkov teže prenaša na prednji del in 40 odstotkov na zadnji del.

P308 R HYbrid prednostno zavira s pomočjo elektromotorjev

Zverina ima spredaj štiribatne zavorne kolute premera 380 mm, zadaj pa premera 290 mm. Zavore se ne vklopijo med vsakim zaviranjem, saj so inženirji razvilib pogonski sklop, ki vozilo upočasnjuje s pomočjo elektromotorjev tekom celotnega območja hitrosti, začenši pri 250 km/h. S tem se ohranja kakovost zavornih kolutov in ploščic, hkrati pa je regenerativno zaviranje tudi ena od treh možnosti za polnjenje baterije. Po drugi strategiji polnjenja se za generator uporablja prednji električni motor, ki ga poganja bencinski motor, ob tem je vgrajen še polnilni priključek, s katerim se baterije napolnijo v 45 minutah.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Kam nas bo pripeljala elektrika
FINANCE
Avto
Francozi se vračajo z zmogljivima priključnima hibridoma
Avto
AvtoMiloš Milač Francozi se vračajo z zmogljivima priključnima hibridoma

Francoski PSA obuja hibridno tehnologijo, tokrat z zmogljivim, ali celo dvema, elektromotorjem in turbobencinskim strojem. V modelih 3008 in 5008 bosta sklopa na voljo jeseni prihodnje leto.

FINANCE
Avto
Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu
Avto
AvtoMiloš Milač Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu 6

Francoski Peugeot bo šestega marca v Ženevi razkril novo poslovno limuzino 508, ki je manjša, lažja in bolj kupejevska od aktualne

FINANCE
Avto
Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…
Avto
AvtoMiloš Milač Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu… 27

To je pred odprtjem ženevskega avtosalona napovedal Matthias Müller, predsednik uprave Volkswagna, ki je jeseni 2015 zagrešil prevaro z dizelskimi motorji in za odpravo posledic afere plačal že prek 30 milijard evrov

FINANCE
Avto
Nežna, a pomembna prenova
Avto
AvtoMatej Kačič Nežna, a pomembna prenova

Peugeot 308: Pri Peugeotu so enega svojih najpomembnejših modelov za spopad s tekmeci nežno prenovili in predvsem tehnično posodobili. 

FINANCE
Manager
Kako hiter bo razmah e-avtov in kako so pripravljeni naši dobavitelji
Manager
ManagerNataša Koražija Kako hiter bo razmah e-avtov in kako so pripravljeni naši dobavitelji

Leta 2030 bi se lahko število prodanih električnih vozil in različnih hibridov izenačilo s številom vozil s klasičnimi pogoni. Poseben izziv za proizvajalce pa je vzporedni razvoj tako klasičnih pogonov, ki jih je treba izboljševati, čeprav so dolgoročno obsojeni na izumrtje, kot povsem novih, električnih.