V Slovenijo je zapeljala tretja generacija velikega Kijinega silaka, ki sliši na ime sorento. V 13 letih so jih po svetu prodali dva milijona, okoli 1.200 v Sloveniji, za zdaj pa je na zalogi sto novih. Na zalogi je trenutno le ena, zelo bogato opremljena različica z 2,2-litrskim in 200-konjskim turbodizelskim motorjem povezanim s samodejnim menjalnikom in zelo bogatim paketom opreme, ki vključuje tudi aktivni tempomat in štirikolesni pogon. Takšen sorento stane 55 tisoč evrov, s tem pa tudi cenovno vstopa v premium razred. Po naročilu je na voljo tudi sorento z 2,4-litrskim bencinskim motorjem in šibkejši dizel s 185 konji, a dobave so zaradi korejske proizvodnje dolge.
Kia sorento je z novo generacijo postala še boljša, kot je bila. Največji napredek pa je viden znotraj vozila. Notranjost je namreč kakovostnejša, udobnejša in prostornejša, armaturna plošča je prečiščena, usnje obdano s kakovostnimi šivi. Glede na predhodnika je avto zrasel za skoraj deset centimetrov na 478 cm, se nekoliko poširil na 189 cm, v višino je izgubil kak centimeter, medosna razdalja pa znaša 278 cm.
V prtljažnik je moč spraviti od 660 do 1.732 litrov, druga sedežna vrsta je vzdolžno pomična (na voljo je različica s sedmimi sedeži), zadnja vrata pa se odprejo tudi samodejno - uporabnik mora le za tri sekunde postati pred prtljažnikom. Za varnost je poskrbljeno, saj je sorento prejel pet zvezdic, več kot polovica karoserije je iz zelo trdega jekla, na voljo pa je tudi precej pomembnih varnostno-asistenčnih sistemov (opozorilo pred vozili v mrtvem kotu, opozorilo pred premikom za vozilom, 360-stopinjski pogled okrog vozila s pomočjo vgrajenih kamer,...)