Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači GLE je naslednik razreda ML, ki se uvršča med začetnike premijskih športnih terencev – v najnovejši, četrti generaciji smo ga preizkusili z novim dizelskim strojem, ki nosi oznako GLE 300d; so štirje valji dovolj?
Fordova zmagovalna formula Fordova zmagovalna formula Test ford transit connect furgon L1220 1,5 EcoBlue 88 kW trend – dostavno vozilo leta 2019 po izboru Financ in revije Kamion & Bus.
Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Prvič smo se zapeljali z vročim audijem Q3 sportback. Kako se privlačen audi Q3 sportback primerja z običajnim?
Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu Avtomobilski salon s kar 112-letno tradicijo IAA ni bil vselej organiziran v Frankfurtu. Zgodovina, posebnosti in zanimivosti ene največjih avtomobilskih predstav sveta.
Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino Retro oblika, kopica domiselnih idej in zelo mestna naravnanost, tudi s skromno baterijo. To je honda s preprostim imenom e.

Podrobnosti in omejitve subvencij za električne avte

Čas branja: 1 min
17.04.2015  17:49  Dopolnjeno: 18.04.2015 10:23
Eko sklad bo letos za subvencije za električna vozila namenil 2,5 milijona evrov, od tega pol milijona za fizične osebe in dva milijona za pravne osebe, je danes povedal direktor sklada Milenko Ziherl. Najvišja posamezna subvencija bo 5000 evrov za novo vozilo brez emisij CO2 ali predelano na električni pogon.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Renault Nissan Slovenija dodaj
Renault dodaj
Volkswagen dodaj
Kia dodaj
BMW dodaj

"Ciljna publika so vsi, ki vsak dan naredijo od 50 do 100 kilometrov," je poudaril Ziherl, ki največji preboj pričakuje pri pravnih osebah.

ziherl-milenko1-ih.1395081137.jpg.n.360px.jpg

Fizične osebe bodo lahko vlogo vložile za eno vozilo, pravne osebe pa bodo lahko z eno vlogo kandidirale za do 50 vozil. Pravne osebe bodo lahko vložile še dodatne vloge, a šele potem, ko bo registriranih 70 odstotkov vozil iz predhodne vloge. Ziherl je opozoril, da vozilo ne sme biti kupljeno oziroma predelano pred oddajo vloge.

Rok za izvedbo naložbe je šest mesec, rok za oddajo zaključne dokumentacije pa je dva meseca po izteku roka za zaključek naložbe. Več informacij je na voljo na spletni strani Eko sklada.

V družbi Renault Nissan Slovenija, ki je pri nas prisotna z električnimi vozil Twizy, ZOE in Kangoo Z.E., prodajnega potenciala ne želijo napovedovati. Subvencije sicer zadostujejo za 400 električnih vozil za pravne in 100 vozil za fizične osebe.

"Ali je to dovolj, danes žal nihče ne zna napovedati, saj je električna mobilnost povsem nova zgodba, kakršne Slovenija še ne pozna," so za STA pred kratkim pojasnili v družbi.

Kot poudarjajo, je veliko odvisno od okoljske zavednosti uporabnikov individualnega prometa, ter od morebitnih ukrepov pozitivne diskriminacije v mestih. "Na tem področju obstaja veliko pozitivnih, uspešnih zgledov iz tujine. Vsekakor pa se s prihodom subvencij končno tudi v Sloveniji začenja novo poglavje v naši mobilnosti," so še zapisali.

Po naši oceni slovenski obsega trg električnih vozil na okoli 100 do 150 avtomobilov na leto. Cene vozil z upoštevanjem subvencije se gibljejo od pet (Renault Twizy) do 32 tisoč evrov (Volkswagen E-golf).

Na trgu je v tem hipu osem električnih avtomobilov, renaulti twizy, zoe in kangoo Express Z.E., volkswagna e-ep! in e-golf, kia soul EV, smart EV in BMW i3. Renault twizy ob tem sodi v kategorijo AM oziroma med lahke štirikolesnike, ki jih lahko vozimo (različico 45) že pri 14 letih.

Kot je še poudaril Ziherl, je letos za okoljske naložbe predvidenih bistveno več sredstev kot lani. Na voljo je 69,3 milijona evrov, od tega za 35 milijonov za ugodne kredite in 34,3 za subvencije. Objavo naslednjega niza razpisov v Eko skladu pričakujejo 24. aprila.

Današnji pogovor o državni spodbudi za razvoj električne mobilnosti je pripravil Center energetskih rešitev (CER) v ljubljanskem centru BTC.

elektricni-avto.1370890067.jpg.s.600px.jpg


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Slovenska pomlad za električne avte, kakšna je ponudba, koliko stanejo 22

Električni avti so v zadnjih dveh mesecih množično zapeljali na naš trg, minuli teden jih je s subvencijami podprl tudi Eko sklad;...

AVTO
Novice
Novice Renault želi z velikimi koraki elektrificirati Slovenijo 9

Ko bodo na voljo subvencije, bo Renault v Sloveniji pričel s prodajo treh električnih avtov. Mali twizy bo stal manj kot pet tisočakov,...

AVTO
Testi
Testi Odbita Kia z električno dušo 6

Oblikovno posebna in električno gnana Kia soul EV se je izkazala za vsakdanje precej uporaben avto in pomeni eno boljših izbir na...

AVTO
Posel
Posel Iz Rusije z bolečino

Avtomobilski proizvajalci so pred leti gojili veliko ljubezen do Rusije, danes jih navdaja z bolečino. Nekateri bežijo, drugi čakajo.

AVTO
Posel
Posel Intervju: Francoz, ki stavi na elektriko in računa na subvencije 20

"Pri elektromobilnosti rešujemo planet. Tega pa ne moremo brez podpore oblasti," pravi Denis le Vot, podpredsednik uprave Renaulta,...

AVTO
Posel
Posel Šef Renaulta zadel jackpot, delavcem pa drobtinice 12

Največji Renaultov sindikat CGT je razburila novica, da želi uprava šefu Carlosu Ghosnu za lansko delo izplačati 7,2 milijona evrov...

AVTO
Posel
AVTO
Testi
Testi Kaj ponuja trenutno najobetavnejši električni avto 8

V električnem renaultu zoe smo prvič začutili, da bi ga lahko uporabljali vsak dan, saj tudi v resnici omogoča realno velik doseg, je...