Toyota je pionir hibridov, na tem področju vztraja skoraj dve desetletji in dosega dobre tržne uspehe. Več kot sedem milijonov prodanih vozil dokazuje, da je tehnologija učinkovita in tudi cenovno sprejemljiva, naslednja stopnja pa so priključni hibridi z zunanjim polnjenjem.
Japonci na trgu ponujajo tudi priusa plug-in hybrid z 1,8-litrskim bencinskim motorjem in električnim motorjem z zunanjim polnjenjem. Toyota na trgu z njim ni osamljena, a ima najbolj konkurenčno ponudbo, saj poleg okoljske sprejemljivosti ponuja še razmeroma dostopno ceno. Prius plug-in hybrid s ceno 32.800 evrov (odšteta je subvencija Eko sklada v vrednosti tri tisoč evrov) sicer ni poceni, a vseeno za ta denar ponuja bogato opremljen in prostoren avto s prostorom za vsaj štiri odrasle in s 443-litrskim prtljažnikom.Bistvo plug-in hybrida sta sodoben pogonski sklop, ki ga sestavljata 1,8-litrski bencinski motor, ki deluje po učinkovitem Atkinsonovem ciklu, in elektromotor.
Motorja zmoreta 73 oziroma 60 kilovatov, skupna moč sistema pa je sto kilovatov, kar pomeni, da s priusom ne boste v napoto drugim udeležencem. Elektromotor zmore samostojno, torej popolnoma brez izpustov, prevoziti 25 kilometrov. Polnjenje baterij prek navadne vtičnice pa traja razmeroma skromnih 90 minut. Ob upoštevanju električnih kilometrov prius prvih sto kilometrov porabi 2,1 litra bencina. Ko je baterija prazna, še vedno deluje kot klasičen hibrid in v povprečju porabi 3,7 litra. V praksi je omenjene številke težko doseči, a tudi izmerjeno povprečje dobre štiri litre bencina priusa plug-in hybrid postavlja na ekološki vrh med letošnjimi kandidati. V prid mu štejemo tudi to, da ga je mogoče 85-odstotno reciklirati in da prihaja iz tovarne, ki deluje samo na podlagi obnovljivih virov energije.
31.800
evrov je cena toyote prius plug-in hybrid luna z upoštevano subvencijo Eko sklada.
2,1
litra je povprečna poraba priusa plug-in hybrid.
918
evrov je mesečni najem z vsemi vključenimi stroški v obdobju treh let in 90 tisoč kilometrov.
Vir: ALD Automotive