Toyota je med pionirji hibridne tehnologije, saj je prvi hibridni model predstavila leta 1997. Hibridna vozila odlikujejo majhna poraba goriva, manjši izpusti toplogrednih plinov in tišji, večinoma neslišen tek kombiniranega (hibridnega) motorja. Na prihranek vplivajo številni dejavniki, kot so kakovost cest, prometne razmere in slog vožnje, vendar lahko glede na izkušnje prihranite kar med 30 in 40 odstotki goriva. Med varčnimi hibridnimi vozili pa je tudi toyota yaris.
Yarisu so po treh generacijah sprehoda skozi življenjska obdobja s prenovo dovolili nekaj korakov nazaj k igrivosti. Novih je prek tisoč delov, malček je dobil nekaj lepotnih popravkov, s čimer se laže kosa s tekmeci. Popravkov je bila deležna tudi notranjost, kjer so poskušali predvsem povečati občutek prostornosti in dinamike. Raven kakovosti so pomaknili še stopničko više, kupcem pa je na voljo tudi več barvnih kombinacij in opreme. Inženirji so se posvetili tudi boljši zvočni izolaciji, učvrstili podvozje in avtu namenili natančnejši volan za večji užitek v vožnji. Nekoliko so osveženi tudi stroji, tako bencinski hibrid v yarisu hybrid s skupno močjo 73 kilovatov zdaj porabi deciliter manj, skupaj 3,3 litra. Zgolj z elektromotorjem lahko z nežno nogo prevozimo okrog dva kilometra in pol, pri čemer hitrost ne sme preseči 50 kilometrov na uro. Odlično za vožnjo po mestu, kjer s tihim delovanjem in lahkotno zmogljivostjo prežene stres mestne vožnje. Zunaj njega elektromotor nekoliko pomaga pri vožnji v klanec, tehnika med vožnjo sicer povsem samodejno preklaplja med pogoni. Za hibridnega yarisa je s popusti treba odšteti 13.950 evrov.
13.950
evrov je tržna cena yarisa hybrid.
3,5
litra bencina je povprečna poraba yarisa hybrid.
555
evrov je mesečni najem yarisa z vsemi vključenimi stroški v obdobju treh let in 90 tisoč kilometrov.
Vir: ALD Automotive